Аналіз конкурента може допомогти Вам поліпшити свій сайт за допомогою використання переваг і недоліків конкурентів Вашої ніші.
В рамках аналізу конкурентів професійна команда ТМ «Розкрутка сайтів» вивчає всі ключові показники, які роблять сайти Ваших конкурентів успішними.
Тарифи
Комплексне просування
Просування молодого сайту
Просування по позиціях
В наші дії з аналізу конкурентів входять:
- Визначення ключових слів
Використовуючи ключові фрази Вашого бізнесу, можна визначити Ваших конкурентів в пошуковій видачі. Це може бути конкуруюча компанія або просто інформаційні сторінки (тобто стаття у Вікіпедії, в якій обговорюються всі продукти, аналогічні продаваним в компанії).
- Аналіз складності SEO для ключового слова
Використання аналізу конкурентів дозволить з’ясувати, наскільки високий рівень складності SEO для конкретного ключового слова можна використовувати в майбутньому.
- Аналіз трафіку конкурентів SimilarWeb
SimilarWeb надає аналіз розбивки наступних джерел трафіку:
Прямий трафік – трафік, що відправляється користувачами через: URL-адреси, введені безпосередньо в браузер, збережені закладки або будь-які посилання з поза браузера (наприклад, в Microsoft Word).
Поштовий трафік – трафік, що відправляється веб клієнтами.
Реферальний трафік – трафік, що відправляється по посиланнях з інших доменів, які не класифікований інакше (пошта, соціальні мережі, показ, пошук).
Пошуковий трафік – трафік, що відправляється через результати пошуку в пошукових системах.
Соціальний трафік – трафік, що відправляється з сайтів соціальних мереж, таких як Facebook.
Показ трафіку реклами – трафік, що відправляється з інших доменів через відому платформу для показу реклами.
В рамках аналізу трафіку Ви можете дізнатися, скільки відвідувачів відвідало сайт Вашого конкурента і по яких каналах вони приходять.
- Ранжування і аналіз ключових слів конкурентів
На які запити насправді фокусуються конкуренти?
- Аналіз зворотних посилань
ahrefs.com допоможе Вам знайти сайти, які посилаються на Ваших конкурентів. Якщо у Вашого конкурента висока репутація, хорошим методом також може послужити розміщення зворотнього посилання на Ваш сайт безпосередньо на сайті конкурента.
- Аналіз всередині сторінок
Крім іншого, звичайні інструменти SEO можуть надати структуровану інформацію про Ваших сторінках:
- Швидкість сайту;
- Правильність і орієнтація на SEO заголовка сторінок і мета опису;
- Наявність дублів контенту;
- Внутрішні посилання;
- Якість існуючого контенту;
- Чи відповідає контент намірам відвідувача.
- Google Adwords
Аналіз AdWords допомагає екранувати стратегію Ваших конкурентів і, можливо, прийняти також корисні «новинки» для своїх кампаній Google AdWords.
- Аналіз в соціальних мережах
Порівняння показників в соціальних мережах з показниками конкурентів і використання потенціалу для поліпшення Вашого власного присутності в соціальних мережах.
Підсумок аналізу конкурента
Провівши аналіз конкурента, у Вас складеться чітке уявлення про джерела, кількості та якості трафіку, про методи просування і приблизною сумі бюджету конкретного конкурента.