Аналіз конкурента може допомогти Вам поліпшити свій сайт за допомогою використання переваг і недоліків конкурентів Вашої ніші.

В рамках аналізу конкурентів професійна команда ТМ «Розкрутка сайтів» вивчає всі ключові показники, які роблять сайти Ваших конкурентів успішними.

Тарифи

Комплексне просування

Комплексне просування

від 450 $ в місяць
Просування молодого сайту

Просування молодого сайту

від 200 $ в місяць
Просування по позиціях

Просування по позиціях

від 350 $ в місяць

В наші дії з аналізу конкурентів входять:

  • Визначення ключових слів

Використовуючи ключові фрази Вашого бізнесу, можна визначити Ваших конкурентів в пошуковій видачі. Це може бути конкуруюча компанія або просто інформаційні сторінки (тобто стаття у Вікіпедії, в якій обговорюються всі продукти, аналогічні продаваним в компанії).

  • Аналіз складності SEO для ключового слова

Використання аналізу конкурентів дозволить з’ясувати, наскільки високий рівень складності SEO для конкретного ключового слова можна використовувати в майбутньому.

  • Аналіз трафіку конкурентів SimilarWeb

аналіз конкурента

SimilarWeb надає аналіз розбивки наступних джерел трафіку:

Прямий трафік – трафік, що відправляється користувачами через: URL-адреси, введені безпосередньо в браузер, збережені закладки або будь-які посилання з поза браузера (наприклад, в Microsoft Word).

Поштовий трафік – трафік, що відправляється веб клієнтами.

Реферальний трафік – трафік, що відправляється по посиланнях з інших доменів, які не класифікований інакше (пошта, соціальні мережі, показ, пошук).

Пошуковий трафік – трафік, що відправляється через результати пошуку в пошукових системах.

Соціальний трафік – трафік, що відправляється з сайтів соціальних мереж, таких як Facebook.

Показ трафіку реклами – трафік, що відправляється з інших доменів через відому платформу для показу реклами.

В рамках аналізу трафіку Ви можете дізнатися, скільки відвідувачів відвідало сайт Вашого конкурента і по яких каналах вони приходять.

  • Ранжування і аналіз ключових слів конкурентів

На які запити насправді фокусуються конкуренти?

  • Аналіз зворотних посилань

ahrefs.com допоможе Вам знайти сайти, які посилаються на Ваших конкурентів. Якщо у Вашого конкурента висока репутація, хорошим методом також може послужити розміщення зворотнього посилання на Ваш сайт безпосередньо на сайті конкурента.

  • Аналіз всередині сторінок

Крім іншого, звичайні інструменти SEO можуть надати структуровану інформацію про Ваших сторінках:

  • Швидкість сайту;
  • Правильність і орієнтація на SEO заголовка сторінок і мета опису;
  • Наявність дублів контенту;
  • Внутрішні посилання;
  • Якість існуючого контенту;
  • Чи відповідає контент намірам відвідувача.
  • Google Adwords

Аналіз AdWords допомагає екранувати стратегію Ваших конкурентів і, можливо, прийняти також корисні «новинки» для своїх кампаній Google AdWords.

  • Аналіз в соціальних мережах

Порівняння показників в соціальних мережах з показниками конкурентів і використання потенціалу для поліпшення Вашого власного присутності в соціальних мережах.

Підсумок аналізу конкурента

Провівши аналіз конкурента, у Вас складеться чітке уявлення про джерела, кількості та якості трафіку, про методи просування і приблизною сумі бюджету конкретного конкурента.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх