Погана новина – ви ніколи не зможете позбутися від конкурентів в інтернеті. Хороша новина – ви можете стати краще і обійти їх по всіх параметрах, залучаючи більше відвідувачів і демонструючи відмінні результати продажів і інших конверсій. Щоб досягти таких висот, необхідно проводити глибокий аналіз конкурентного середовища, який допоможе вибудувати ефективну і успішну стратегію просування вашого сайту в мережі.

Аналіз конкурентів дає можливість:

  • виявити слабкі місця в стратегії розкрутки вашого веб-сайту і усунути їх;
  • виявити особливості і різні «примочки» для ресурсу, які будуть цікаві і корисні відвідувачам;
  • намацати нові шляхи просування сайту для обходу конкурентів.

Аналіз конкурентів

Професійний SEO аналіз конкурентів дозволяє побудувати ефективну модель просування для вашого сайту, на основі досвіду ваших же конкурентів. В нашій веб студії ми пропонуємо вам глибокий аналіз конкурентів SEO – замовити його ми вам радимо на початковому етапі розкрутки ресурсу. Професійний аудит конкурентного середовища від наших SEO фахівців допоможе вашому сайту в подальшому успішно просуватися і обходити існуючих конкурентів.

Навіщо вам потрібен аналіз конкурентів в мережі?

Перш за все, аналіз конкурентів необхідний для того, щоб зрозуміти які методи і інструменти вони використовують для просування. Також такий аналіз допомагає зрозуміти яка ситуація склалася у вашій ніші на даний момент, врахувати слабкі і сильні сторони просування, зануритися глибше в особливості ведення бізнесу конкурентами, виявити не очевидні, але ефективні способи розкрутки актуальні на даний час.

Тарифи

Комплексне просування

Комплексне просування

від 450 $ в місяць
Просування молодого сайту

Просування молодого сайту

від 200 $ в місяць
Просування по позиціях

Просування по позиціях

від 350 $ в місяць

Аналіз SEO конкурентів допомагає визначити місце вашого бізнесу в тематичній ніші і прийняти важливі стратегічні рішення для розкрутки сайту. На основі отриманих при аналізі даних ми формуємо ефективне семантичне ядро за цільовими направленнями діяльності сайту, а також продумуємо всі наступні етапи робіт для заняття високих позицій вашим ресурсом і обходу конкурентів на інтернет ринку.

Як ми визначаємо потенційних конкурентів вашого сайту?

Цільове визначення конкурентів проходить в два основних етапи:

  1. Виявлення потенційних сайтів конкурентів – щоб уникнути помилок при складанні плану розкрутки вашого сайту ми збираємо максимум інформації про конкурентне середовище в специфічній ніші вашого бізнесу. Потенційні конкуренти для вас це ресурси, що пропонують аналогічні товари та послуги. Також до конкурентів відноситься будь-який сайт, який в пошуковій видачі конкурує з вами по якомусь одному просуваючому об’єкту. Нашими фахівцями виявляються всі існуючі конкуренти вашого бізнесу.
  2. Визначення цільових конкуруючих сайтів – весь список потенційних конкурентів ретельно аналізується для того, щоб знайти ті ресурси, що розподіляються за цільовими для вашого сайту запитам пошуку в даний момент. Ми визначаємо, які позиції у видачі пошуку вони займають, і продумуємо детальний план, який допоможе опустити їх вниз.

анализ конкурентов сео

Що враховується при аналізі сайтів конкурентів?

  • Поточне положення сайту конкурента в ранжируванні по цільовим запитам;
  • Обсяги трафіку з пошукових запитів;
  • Релевантність окремих ключових запитів по темі;
  • Індексовані сторінки;
  • Якість і кількість вхідних на домен посилань;
  • Якість і оптимізація контента.

Що ми робимо, аналізуючи конкурентів вашого сайту?

Після того як список цільових конкурентів складений, нашими фахівцями проводиться глибокий аналіз кожного з них. Для цього ми використовуємо як автоматизовані інструменти, так і спеціальні сервіси, або ручний метод аналізу. Процес аналізу конкурентів включає кілька етапів:

Працюючи з нами ви отримуєте

Індивідуальний підхід
Індивідуальний підхід
Фінансовий звіт
Фінансовий звіт
Гарантія просування
Гарантія просування
Підписання договору
Підписання договору

1. Аналіз архітектури

Сайт з хорошою, продуманою структурою повністю спрощує роботу для подальшого просування в пошукових системах. Тому при аналізі конкурентів на правильність і логічність архітектури, ми перевіряємо наступні елементи:

  • типи присутніх сторінок на сайті;
  • схема розподілу сторінок на категорії та підкатегорії;
  • наявність міток, різних фільтрів та ін .;
  • наявність внутрішньої перелінковки сторінок.

2. Аналіз контенту

Фахівцями перевіряється наявність на сторінках кількості і якості оптимізованого контенту. Також перевіряється наявність блага або розділу з корисними для користувачів інформаційними текстами – оцінюється їх якість, читабельність та інформативність для відвідувачів. Крім цього ми з’ясовуємо, як часто публікуються статті на сайті і який їхній обсяг. Все це в подальшому допоможе писати для вашого сайту більш якісні, оптимізовані і корисні тексти, чіпляючі і приваблюючі потенційних клієнтів.

3. Аналіз внутрішньої оптимізації

На даному етапі перевіряється правильність внутрішньої оптимізації на предмет наявності та ефективності мета тегів, заголовків, ключових запитів на посадочних сторінках, а також оптимізацію і кількість графіки і текстів.

4. Аналіз дизайну інтерфейсу

Ми аналізуємо, як виглядають різні сторінки сайтів – головна, розділи каталогу, картки товарів і послуг та ін. При цьому оцінюється якість і сприйняття дизайну, читабельність тексту, простота взаємодії з сайтом, розміщення ключових елементів, оптимізація шаблону сайту під різні мобільні пристрої.

5. Аналіз функціональних елементів

При аналізі функціоналу конкурентного сайту враховуються такі елементи, як область для залишення відгуків, інформаційні блоки оплати, доставки та ін. Калькулятор розрахунку вартості послуг, кнопки для покупок в один клік, віконце для отримання консультацій і т.д. Це допомагає визначити найбільш ефективні і популярні елементи, які можна впровадити на ваш сайт.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх