Хоча проведення аналізу конкурентів – це не ракетобудування, воно виходить за рамки кількох простих пошуків Google, необхідних для визначення та класифікації Ваших конкурентів.

Що таке аналіз конкурентів?

Аналіз конкурентів – це оцінка сильних і слабких сторін конкурентів Вашого бізнесу.

Цей поглиблений аналіз Ваших конкурентів в галузі може допомогти Вам визначити можливості для поліпшення у Вашому власному бізнесі.

Аналіз конкурентів, таблиця

Комплексний аналіз Ваших конкурентів дозволить Вам відстежувати, як Ваш бізнес порівнюється з точки зору:

  • Фінансових ресурсів;
  • Штатних співробітників;
  • товарів;
  • обслуговування;
  • Ринкової частки;
  • ціноутворення;
  • клієнтури;
  • Фінансових даних;
  • Впізнаваності бренду;
  • Місця знаходження;
  • Маркетингової тактики;
  • Логістики.

Після завершення аналізу Ваших конкурентів, ми розробимо стратегію, щоб максимально використовувати можливості у Вашій галузі, і вирішувати потенційні загрози до їх виникнення.

Проведення аналізу конкурентів має кілька переваг для зростаючого підприємства:

  1. Це може допомогти Вам зрозуміти конкурентні переваги і недоліки Вашого бізнесу у Вашій галузі;
  2. Ви можете зрозуміти бізнес стратегії своїх конкурентів;
  3. Скласти обґрунтовану основу для розробки стратегій по досягненню конкурентних переваг в майбутньому;
  4. Допомога в прогнозуванні прибутковості майбутніх інвестицій, тобто як конкуренти реагуватимуть на новий продукт або стратегію ціноутворення.

Тарифи

Комплексне просування

Комплексне просування

від 450 $ в місяць
Просування молодого сайту

Просування молодого сайту

від 200 $ в місяць
Просування по позиціях

Просування по позиціях

від 350 $ в місяць

Джерела інформації про ваших конкурентів

У сьогоднішню інформаційну епоху пошук інформації про бізнес Вашого конкурента простіше, ніж Ви думаєте. Пошуковики надають інформацію, яка публікується і доступна для загального споживання.

Тут Ви знайдете:

  • Щорічні звіти;
  • Профілі компаній;
  • Брошури по продуктам;
  • Прес-релізи;
  • Статті, опубліковані в засобах масової інформації;
  • Презентації.

Тоді є дані, які зажадають деяких пошуків і досліджень, таких як ціноутворення, маркетингові кампанії, рекламні акції і т.д. Іншими хорошими джерелами інформації про Ваш конкурсі є виставки, конференції і семінари.

Чому це важливо для конкурентів?

Аналіз конкурентів, таблиця має вирішальне значення для успіху Вашого бізнесу, тому що він озброює Вас можливістю швидко визначати тенденції в галузі і адаптуватися до конкурентних кампаній або стратегіям, щоб підтримувати плацдарм або повністю конкурувати з ними.

Чому комплексний конкурентний аналіз є важливою частиною маркетингового плану?

Щоб досягти і підтримувати конкурентну перевагу в досягненні і продажу на Вашому цільовому ринку, Ви повинні володіти повним знанням своїх конкурентів.

Глибокий конкурентний аналіз надасть вам наступне:

  • Розуміння того, як ваші існуючі та потенційні клієнти оцінюють конкуренцію;
  • Позитивна ідентифікація сильних і слабких сторін Вашого конкурента;
  • Механізм розробки ефективних конкурентних стратегій на Вашому цільовому ринку.

Проведення та підготовка аналізу Ваших конкурентів пройде в кілька етапів:

  1. дослідження;
  2. Збір конкурентної інформації;
  3. Аналіз конкурентного інформації;
  4. Визначення конкурентного положення.

Аналіз конкурентів, таблиця допоможе Вам визначити своє місце на ринку Вашої галузі і збільшити продажі.

Радимо до прочитання корисні статті:

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх