Послуга «аудит сайт» є аналіз ресурсу з точки зору рівня його поточної оптимізації, структури, технічних проблем і відповідності рекомендаціям пошукової системи.
Технічний аудит
Постійний зв'язок з SEO
Звіти по позиціях
Технічна підтримка 24/7
Мета аудиту – представити в формі звіту елементи сторінки, які потребують поліпшення. На його основі можна реалізувати зміни, які приведуть до їх усунення.
Реалізація рекомендацій, розроблених на основі результатів «аудит сайт», повинна привести до кількох ключових переваг, а саме:
- Поліпшення позиції в пошуковій системі;
- Збільшення органічного трафіку на сайті;
- Оптимізація конверсії;
- Розширення кількості ключових слів і виявлення найбільш ефективних з них;
- Поліпшення роботи сайту;
- Більш швидке завантаження сторінок сайту і більш швидке відображення нових сторінок в результатах пошуку;
- Більш проста навігація, яка зробить сайт більш зручним для користувача;
- Збільшення часу, проведеного на сайті користувачем;
- Цінніший трафік;
- Збільшення продажів у випадку інтернет-магазину;
- Отримання часткової незалежності в позиціонуванні від змін в алгоритмах пошукових систем.
Як наслідок, послуга «аудит сайт» сприяє отриманню прибутку власником сайту, що можливо завдяки охопленню більшої кількості потенційних клієнтів.
Що я дізнаюся з SEO аудиту?
Перш за все, ви дізнаєтеся, що ви можете зробити і що змінити. Ваш сайт мав високі позиції в пошукових системах, таких як Google. Відповідна оптимізація зараз має вирішальне значення в контексті збільшення трафіку від результатів пошуку в звичайних пошукових системах. Однак, як правило, аспект оптимізації ігнорується, і власники сайтів звертають увагу тільки на візуальну сферу, а потім дивуються, чому такий цікавий і корисний сайт не заробляє стільки, скільки очікувалося. Надійний «аудит сайт» дасть дуже конкретні відповіді на ці типи питань і надасть рішення, які усунуть всі помилки і недоліки.
Що перевіряє фахівець в рамках послуги «аудит сайт»?
- Основна видимість сайту в пошуковій системі, статус індексації;
- Відсутність помилок (валідація);
- Заголовки сторінок, мета теги заголовків і мета опису. Вони повинні бути оригінальними, відповідної довжини і містити правильні фрази;
- Заголовки H1-H6;
- Аудит публічних даних на сайті;
- Правильність файлів robots.txt і sitemap.xml;
- Аналіз ключових слів – необхідно виконати до початку просування, але він також корисний, коли ці дії вже зроблені. Він повинен вказувати, які слова чи фрази будуть генерувати найбільше трафіку на сторінці;
- Графічні та мультимедійні файли на сайті – вони повинні бути позначені таким чином, щоб роботи пошукових систем могли зв’язати їх до запитів користувачів, які до них звертаються;
- Зручність і довжина URL;
- Вихідні посилання – перевіряється якість і кількість посилань, що ведуть на сайт;
- Внутрішні посилання – цей аналіз призначений для надання інформації про те, чи є внутрішні посилання, які використовуються на сайті, зручними для пошукових систем і зручними для користувача;
- Зміст сайту – його аналіз орієнтований на оцінку унікальності, читабельності і зручності використання текстів на сторінці;
- Час завантаження сторінок на комп’ютерах і мобільних пристроях;
- Адаптація сторінок під мобільні пристрої (смартфони, планшети);
- Наявність SSL сертифікату;
- Працездатність DNS;
- Відповідність мережевим стандартам W3C (World Wide Web Consortium) – відповідність цим стандартам гарантує, що сайт буде відображатися коректно в кожному браузері;
- Призначений для користувача досвід (UX), пов’язаний з використанням даного сайту.
Це лише деякі з елементів, які можуть бути перевірені. Складність дослідження залежить від потреб клієнта.
В аудиторський звіт включені результати проведеної послуги «аудит сайт» і зроблені з їх допомогою висновки; рекомендації про те, що і як слід поліпшити, щоб підвищити положення сайту в пошуковій системі і, таким чином, збільшити число користувачів, які відвідують його.
Варто підкреслити, що хороший звіт в рамках послуги «аудит сайт» містить не тільки інформацію про помилки, але і конкретні пропозиції щодо змін, які повинні усунути ці помилки.
Інструменти, використовувані в рамках послуги «аудит сайт»
- Google Mobile Friendly – інструмент Google, який дозволяє визначити, чи підходить ваш сайт для мобільних пристроїв. У разі значних проблем з переглядом сайту на мобільних пристроях цей інструмент вкаже що потрібно поліпшити.
- PageSpeed Insights – ще один інструмент Google, який використовується для дослідження швидкості завантаження сторінки. Містить ряд рекомендацій по оптимізації сайту.
- GTmetrix – використовуючи цей інструмент, ми також перевіримо швидкість роботи сайту за допомогою трохи більш просунутого звіту. Його слід використовувати як доповнення до PageSpeed.
- Seoptimer – використовується для перегляду сайту в кілька «усіченому» вигляді.
Screaming Frog.
Крім того, в рамках дослідження видимості в мережі використовуються:
- Google Analytics – велика аналітика з точки зору кількості відвідувачів сайту.
- Google Search Console – інструмент для вивчення органічного трафіку.