Аудит сайту оптимізація від «SEO UP» швидко виявити проблеми Вашого сайту, які можуть вплинути на:

  • індексацію
  • Загальний рейтинг
  • непрацюючі посилання
  • неробочі зображення
  • дубльований контент
  • Зручність використання в повній і мобільного версіях сайту
  • ланцюжки перенаправлення
  • Проблеми з внутрішніми посиланнями
  • Важкі сторінки і скрипти, помилки і багато іншого.

Аудит сайту оптимізація

Для кожної такої помилки ми підготуємо список сторінок, на які вона впливає, а також конкретні покрокові інструкції щодо її усунення.

Чому аудит сайту потрібно проводити через час?

В SEO індустрії все дуже динамічно і дуже швидко змінюються, і те, що добре працює сьогодні, може не спрацювати через 6 місяців. Таким чином, для існування в цьому динамічному світі важливо проводити регулярні SEO аудити (по крайней мере, кожні 6 місяців), щоб упевнитися, що сайт в курсі останніх подій.

Аудит сайту

Аудит сайту оптимізація проводиться з використанням кращих інструментів. Це необхідно для того, щоб отримати потрібні результати оптимізації і зберегти їх на належному рівні.

5 технічних налаштувань для оптимізації Вашого сайту:

  • Пошукова оптимізація

Є однією з найбільш важливих складових правильної оптимізації сайту. Включає в себе перевірку 4 основних елементів SEO: тег заголовка, мета опис, тег H1 і теги alt.

Тег заголовка являє собою посилання на сайт, що відображається в результатах пошуку, а також в закладках браузера. Як правило, він визначає назву документа, важливий для соціального обміну і для SEO. Рекомендується, щоб тег заголовка не перевищував 65 символів, щоб він підходив для відображення результатів пошуку. Якщо заголовки не перевищують 65 символів, вони будуть відображатися правильно.

Мета опис знаходиться під тегом заголовка. Це короткий опис (приблизно 155 символів) вмісту сторінки і перше взаємодія потенційного відвідувача з Вашим сайтом. Воно служить переконливим описом, яке має спокусити відвідувача перейти по посиланню.

Тег H1 повідомляє сканерів / ботам, що очікувати на сторінці. На сторінці є тільки один тег H1, і він повинен бути схожий на заголовок сторінки (тег title).

Alt теги – це приховані опису контенту. Вони описують зображення, коли його неможливо побачити, і пошукові системи використовують їх для розшифровки зображення або надання контексту для відповідного контенту. У тегах Alt повинен використовуватися короткий, описовий текст, відповідний ключовими словами. Це важливо, щоб пошукові системи могли правильно їх інтерпретувати, а також тому, що відвідувачі з ослабленим зором, що використовують програми читання з екрану, будуть бачити альтернативний текст.

  • Зовнішня оптимізація

Це формування певної репутації сайту в пошуковій системі. Така оптимізація включає в себе побудову посилань, тобто створення бази сайту з однаковими темами, що зв’язують просувний сайт, що підвищує довіру до сайту в пошуковій системі і збільшує його позиції в результатах пошуку для іншого пошукового запиту.

Як правило, це призводить до поступового збільшення позитивних згадок бренду, пошукового рейтингу, відвідуваності Вашого сайту і конверсій.

  • Швидкість сайту

Швидкість сайту є одним з найбільш важливих показників ефективності: за оцінками, Ви ризикуєте втратити трафік, коли сайту потрібно більше 2,5-3 секунд для завантаження.

Сайт може бути сповільнений через низку причин. Проте є кілька інструментів, які допоможуть швидко оцінити і виправити ситуацію.

Підвищуючи швидкість, Ви скорочуєте втрати, викликані повільній завантаженням, а також допомагаєте поліпшити SEO.

Працюючи з нами ви отримуєте

Індивідуальний підхід
Індивідуальний підхід
Фінансовий звіт
Фінансовий звіт
Гарантія просування
Гарантія просування
Підписання договору
Підписання договору
  • Дубльований контент

Неправильний контент може зашкодити Вашому SEO. Наявність декількох копій контенту може знизити авторитет Вашої сторінки, і, оскільки Google зазвичай відфільтровує дублюючийся контент з результатів пошуку, неправильна версія сторінки може відображатися як результат пошуку. Іншими словами, пошукові системи змушені вирішувати, яка версія дубльованого контенту найбільш релевантна пошуку.

Дубльований контент може несподівано з’явитися різними способами. Одним із способів є додавання до одного і того ж контенту різних параметрів запиту через тегів кампанії або ідентифікаторів сеансів в URL.

Інструменти аудиту сайту, використовувані нашими фахівцями, допоможуть виявити дублюється контент на сайті, а ми допоможемо виправити його, вказавши пошуковим системам «канонічну» версію сторінки або взагалі заблокувавши доступ сканерів до нього.

  • Непрацюючі посилання

Непрацюючі посилання можуть завдати серйозної шкоди зручності користування сайтом Вашими відвідувачами, що призведе до втрати конверсій і продажів. Для пошукових систем непрацююча посилання є сигналом неякісного сайту, що може негативно вплинути на рейтинг сайту.

Регулярний аудит сайту перевірятиме Ваші внутрішні і зовнішні посилання. Ми надамо Вам повний список проблемних посилань, в тому числі непрацюючі посилання на зображення і перенаправлення, а також місце їх знаходження.

Крім того, аудит сайту оптимізація розглядає інші серйозні питання, що підлягають оптимізації.

Після завершення всього перерахованого вище аналізу ми створюємо ефективний аудиторський звіт, який потім допоможе Вам оптимізувати сайт відповідно до всіх отриманих рекомендацій. Таким чином аудит сайту оптимізація дозволить підтримувати і покращувати рівень конверсій, трафіку і продажів.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх