10 факторів ранжування для успішного просування в Google

За допомогою алгоритмів Google визначає, як ранжувати сайт. Простіше кажучи, пошукова система аналізує вагу різних чинників, щоб зрозуміти, на яке місце поставити сторінки ресурсу у видачі. У цій статті ми пропонуємо вам вивчити фактори ранжування Google. Адже саме вони впливають на пошукове просування сайтів.

Зміст:

Що таке фактори ранжування і чому вони важливі?

Значення онлайн-бізнесу зростає. Зараз 2,14 млрд користувачів є активними замовниками товарів і послуг в інтернеті. Представники бізнесу розуміють: щоб заробляти в сучасних умовах, потрібно виводити продукцію онлайн і робити SEO-просування.

Це призвело до колосального росту конкуренції. Як домогтися високої відвідуваності сайту, особливо якщо мова йде не про всесвітньо відомий бренд? Значення має сума факторів (репутація, реклама, якість продукції). Але не менш важливо потрапити в топ-10 пошукової видачі. Вкладення в SEO окупаються відмінним трафіком і – можливо – високими продажами.

Напевно, вам вже доводилося чути про пошукові алгоритми і фактори ранжування. Природно, вони засекречені: в цьому суть справедливої ​​конкуренції за місця у видачі. Фахівці, які заявляють про 100% знання чинників – не більше ніж шахраї. В цілому (і знову-таки, ця інформація невідома), Google при формуванні видачі враховує від 200 до 1000 + критеріїв.

Знати їх всі – нереально. Але є загальні рекомендації, які значно покращують якість сайту і дійсно можуть просунути його у видачі. Розглянемо їх докладніше.

10 критеріїв, які враховує Google при ранжируванні

1. Технічні моменти

В першу чергу пошуковик з’ясовує, чи є доступ до сторінок і скільки часу знадобиться для завантаження в умовах повільного інтернет-підключення. Це має значення, тому що навіть хороші сайти, які завантажуються повільно і доступні нестабільно, будуть знижені у видачі.

Технічний стан проекту потрібно перевіряти регулярно: виконувати аудит сайту автоматично або вручну. Для цього потрібно вибрати відповідний сервіс: наприклад, Uptimerobot або Serpstat. Останній, крім моніторингу, також надає поради щодо виправлення виявлених помилок. Сервіс PageSpeed ​​Insights забезпечує зручну перевірку швидкості завантаження.

2. Надійність

Сучасний сайт повинен працювати на HTTPS. Якщо раніше вимога стосувалася тільки проектів, які працюють з особистими дані, зараз воно актуально для всіх. HTTPS дає можливість Google зрозуміти, що на сайті міститься безпечна інформація.

Це не все. Потрібно захистити домен за допомогою SSL-сертифіката. Це однозначно стане позитивним фактором. Надійність проекту підкреслює також вік домену. Якщо ви маєте намір купити старий домен, щоб отримати перевагу, попередньо перевірте, чи не пов’язаний він з проектами, що поширюють спам або дезінформацію.

Репутація сайту залежить від відгуків і залученості аудиторії. Ці фактори пошукова система також аналізує при вивченні проекту.

3. Контент

Тут на перший погляд все просто: вміст сторінок повинно відповідати запитам користувачів. Для Google важливі об’єктивність інформації та повнота. Пошуковик перевіряє контент, починаючи з заголовка (він повинен відповідати темі і змісту), зачіпаючи метатеги (на їх основі формується сниппет) і закінчуючи на останній точці. Текст повинен бути унікальним.

Значення має не тільки текстовий контент, але і зображення. Важливий їх розмір (не менше 1200 пікселів), правильне заповнення тегів, унікальність. Останнім часом величезну важливість набуває відео.

4. Пошукові запити

Кілька років тому Google досить було знайти кілька точних згадок ключових слів на сторінці, щоб підвищити сайт у видачі. Зараз хороші місця отримають проекти, які найкраще будуть відповідати призначеним для користувача потребам.

Тому якість формування семантичного ядра виходить на перше місце. Важливим фактором також виступає індексація сайтів пошуковими системами. Раніше ми вже розповідали, як її перевірити і прискорити. Варто використовувати спеціальні сервіси для збору і аналізу семантики: SemRush, Serpstat, Key Collector і інші. Якщо виникають складнощі, краще доручати це завдання SEO-фахівцям.

5. Юзабіліті

Сайт потрібно робити для користувача, а не для пошукача. Побита істина, але це дійсно так. Не можна маніпулювати користувачами і обманювати їх. Навпаки, потрібно зробити проект максимально зручним і корисним, щоб забезпечити повернення. Тому вітаються регулярні поліпшення дизайну (спрощення, додавання функцій і т.п.), а також підтримка унікальності вмісту (відстеження унікальності, актуалізація даних).

6. Посилання

До сих пір залишився принцип ранжирування по авторитетності посилань. Якщо сайт згадують значні ресурси, Google сприймає це як знак якості. Без посилань практично неможливо отримати хороші позиції у видачі. Важливо, щоб ресурс був дійсно авторитетним і відповідним по темі.

7. Дата публікації

Цей фактор не завжди важливий: вона залежить від запитів користувачів. Зокрема, для новинного контенту дата публікації є вирішальним фактором. Те ж стосується інформаційних публікацій. Якщо вони стали падати в рейтингу, можливо пора внести зміни і актуалізувати дані.

8. Орієнтація на мобільних користувачів

66,6% населення Землі – 5,22 млрд осіб – користуються мобільними пристроями. Це означає, що сучасний сайт повинен повноцінно працювати на смартфоні, планшеті і будь-якому іншому гаджеті з браузером.

9. Поведінкові чинники

До них відносять трафік сайту, а також показник проведеного часу на кожній сторінці. На фактор впливає тип користувальницького запиту. В цілому є думка: якщо людина провела на сайті достатню кількість часу, а не покинула його через кілька секунд – значить, сторінка відповідає запиту, з якого перейшов користувач.

10. Мова і географія

Місцезнаходження та мовні особливості теж мають значення. Наприклад, в Україні сайти з регіональними доменами займають хороші позиції в своїх регіонах (і можуть взагалі не відображатися у видачі для користувачів з інших міст).

Висновок

Отже, для просування слід не тільки знати фактори ранжування Google, а й виконати наступні кроки:

  • Забезпечити стабільну працездатність і хорошу швидкість завантаження сайту.
  • Зробити ресурс безпечним для користувачів і пошукача.
  • Пропонувати відвідувачам якісний контент.
  • Включати в контент актуальні пошукові запити.
  • Гарантувати працездатність сайту на всіх гаджетах.
  • Актуалізувати інформацію і публікувати нову.
  • Отримати посилання на сайт з авторитетних доменів.
  • Вивчати призначену для користувача поведінку.

Еще новости

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх