Критерії якості зображень для сайту

Актуальність пошукової видачі все така ж висока. Мати перші місця – значить, майже гарантовано забезпечити сайт трафіком. Як цього добитися? Потрібно комплексне SEO. Велике значення мають якісний авторський контент і зовнішні посилання. Ну а ще важливо правильно прописати метатеги title. Розповімо про особливій техніці, яка допоможе збільшити органічний трафік в 8-10 разів.

Змiст:


Як зробити title клікабельним: основні поради

Title відображається в пошуковій видачі – це заголовок сторінки, і саме він впливає на CTR. Розглянемо сім головних прийомів, що складають основу техніки Еверест:

Довжина тега

Вона повинна дорівнювати 50-60 символам. Зазвичай це від 6 до 10 слів. Важливо знати, що пошукова система заміряє довжину title в пікселях (і оптимальна кількість має становити 600 px), зіставляючи це значення з можливістю відображення на екранах різних гаджетів.
Якщо заголовок буде занадто довгим, система обріже його, не турбуючись про збереження сенсу. Це різко знизить показники CTR. Але важливо, щоб tilte не був надто коротким. Потрібно, щоб заголовок вказував на тему сторінки і відображає її вміст.


Кілька порад з написання title:
● в основі повинні бути високочастотні запити;
● у кожної сторінки сайту – свій унікальний заголовок;
● не повинно бути збігів вмісту з description і h1.
Використання цифр
За допомогою цифр можна збільшити кликабельность і зробити title більш переконливим. Цифрові значення можуть бути різними: список кроків, перелік ідей, інструментів і т.п. Важливо, щоб ці дані відповідали пошуковим запитам і темі сторінки. Ось кілька прикладів:
● ТОП-10 кращих сервісів для SEO
● 30 безкоштовних інструментів для інфографіки
● Як збільшити продажі в 10 разів
● Скорочення 20% витрат за місяць
● Правила розкрутки сайту в 2022 році (до слова, рік варто використовувати, якщо інших варіантів для використання цифр немає).


Використання дужок


Компанія Hubspot провела дослідження і з’ясувала, що квадратні дужки в title збільшують CTR на 30-40%. Чому так? Один з варіантів – візуальний ефект, адже користувачам здається, що бачать частина контенту зі сторінки. Є і більш тривіальне пояснення – оригінальність. Мало хто використовує такі дужки, тому метатег помітно відрізняється.


Застосування закликів до дії і опитувань


Є так звані мотивуючі слова, які збільшують кликабельность title. Серед них: безкоштовно, знижки, акції, дешево, низькі ціни, безкоштовна доставка і т.п. Важливо, щоб ці слова відповідали очікуванням цільової аудиторії.


Використання питань – теж ефективна тактика, нарівні із закликами (замовити, купити, скачати і т.п.). Також не завадить додати в title емоції. Компанія BuzzSumo в своєму дослідженні підтверджує, що це збільшує кликабельность.


Використання трастовості домену


Методика більше підходить великим брендам, але знати про неї варто. Потрібно включити в title назву свого домену і простежити, як це позначиться на кликабельности. Очевидно, що позитивний ефект можливий тільки в тому випадку, що домен добре відомий аудиторії і бренд користується довірою.
Написання слів з великої літери


Цей метод не можна назвати новим: подібну хитрість застосовують при створенні заголовків контекстних оголошень. З одного боку, написання кожного слова в заголовку з великої літери – помилка. Але це не суперечить правилам пошукових систем і реально збільшує CTR.

Відмова від накруток


Будь-які «чорні» методи поліпшення поведінкових факторів знищують репутацію сайту. Якщо махінації будуть виявлені, про місця в ТОП видачі можна забути майже назавжди. Тому раз і назавжди потрібно відмовитися від сервісів, які пропонують накрутку переходів (клікбейт). Не буває гарного клікбейта: незалежно від того, займаються ним роботи або користувачі, пошукові системи легко визначають махінації.
Що ще зробити, щоб поліпшити title?
Розглянемо, як домогтися поліпшення заголовка сторінки, щоб домогтися максимальної кількості переходів з пошукової видачі.


Зміст


Title повинен описувати те, що чекає користувача на сторінці. Тому не потрібно вживати слова «купити» або «замовити», якщо мова йде про інформаційну сторінці.


Структура

Не можна перераховувати в title всі вибрані висококочастотние запити через кому. Формулювання повинна бути правильною. По суті, хороший title – це логічно побудоване коротке речення.
Неправильний title: Купити дошка брус ліс київ недорого самовивезення
Правильний title: Купити ліс: дошку і брус з самовивозом в Києві


Грамотність

Пошукові системи відстежують якість контенту. Тому і метатеги, і тексти на сторінках не повинні містити помилок, жаргонізмів, непотрібного достатку спецсимволов і знаків оклику.
дублікати
Як вже було сказано, не допускаються повторення метатега з заголовком і описом сторінки. В ідеалі кожен title прописують під сторінки вручну. Звичайно, на великих сайтах застосовують генерування. Але важливо простежити, щоб навіть у товарних сторінок не було дублів метатега. Навіть якщо однакові товари відрізняються тiльки кольором – це потрібно відобразити в title, щоб домогтися унікальності.

Фавікон


Багато хто знає, що це крихітний значок, який відображається поруч з title в закладці браузера і у видачі деяких пошукових систем. Фавікон не впливає на CTR і на ранжування сайту. Але він привертає увагу до сайту, робить бренд більш впізнаваним, спрощує пошук вкладки. Щоб домогтися цього, потрібно створити якісну картинку: лаконічну, привабливу, оригінальну.

Висновок

Головні правила хорошого title – відповідність контенту сторінки і унікальність. Уже це дасть достатній показник CTR. Але якщо додатково дотримуватись рекомендацій і поліпшити заголовок сторінки, можна насправді значно збільшити кликабельность. Це не применшує вимог до інших компонентів SEO: внутрішня і зовнішня оптимізація повинні бути бездоганними.

Еще новости

Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх