Зателефонувати
Телефон: 093 41 08 538
Чекліст з аналізу внутрішньої SEO-оптимізації сайту

Як перевіряти внутрішню оптимізацію? Що дійсно має першорядне значення? Щоб не створювати величезну «простирадло» тексту, ми систематизували інформацію і пропонуємо зручний чек-лист. Він підходить не тільки для SEO-фахівців, а й для маркетологів, а також власників сайтів, які виконують SEO-просування самостійно.

Зміст:

Семантичне ядро

Все починається зі збору семантичного ядра для кожної просуває сторінки сайту. вимоги:

  • релевантність запитів контенту на сторінці;
  • кожна тематична група запитів – для кожної окремої сторінки;
  • сторінка не повинна відповідати різним темам. Краще створити кілька окремих;
  • можна запозичити структуру і семантику у успішних конкурентів.

Контент

Метатеги

Для заповнення title і description сторінок потрібно брати найбільш релевантні запити з семантичного ядра.

Вимоги до title:

  • розміщення запиту на початку;
  • не можна вживати кілька ключових слів;
  • оптимально прописати мета-тег в 60 знаків, максимум до 90. Це забезпечить видимість на всіх екранах.

Вимоги до description:

  • потрібно написати пропозицію продає (завлекающего) характеру, що закликає перейти на сторінку;
  • дозволено включити запити, але без фанатизму;
  • рекомендується використовувати спецсимволи;
  • рекомендована довжина – до 160 знаків.

Метатег description безпосередньо не впливає на ранжування в пошуковій видачі. Його завдання – стимулювати користувачів і підвищувати CTR. Всі метатеги повинні бути унікальними. Для релевантних сторінок їх потрібно прописувати вручну, для товарних допускаються шаблонні заповнення.

Текстовий контент

Тексти на сайті повинні відповідати таким вимогам:

  • унікальність: як в межах сайту, так і в цілому;
  • відповідність темі сторінки і запитам;
  • читабельність (грамотність, інформаційна цінність);
  • структурованість: з заголовками h1-h6, списками, таблицями;
  • достатня довжина (мінімум 1500 знаків, краще – від 3000);
  • відсутність «тексту заради тексту». Цінність кожного рядка;
  • зручний для читання шрифт (кегль, розмір, колір);
  • високе розташування в коді сторінки (для кращої ранжування);
  • видимість для відвідувачів і пошукових роботів.

Візуальний контент

Для сайту потрібні унікальні картинки і фото з заповненими атрибутами title і alt. При заповненні потрібно використовувати релевантні пошукові запити. Також важливо оптимізувати зображення, щоб вони не навантажували сервер і швидше відкривалися на пристроях користувачів.

Структура сайту

Ресурс повинен бути зручним і інтуїтивно зрозумілим. Рівень вкладеності для важливих сторінок – не глибше другого. Тому краще розміщувати прямі посилання на них з головної сторінки. Інші вимоги:

  • відсутність в меню сторінок, які отримують відповіді сервера 3хх, 4хх, 5хх;
  • не більше 150 внутрішніх посилань на сторінку;
  • один товар – одна сторінка (для онлайн-магазинів).

Технічні тонкощі

Підключення до кабінетів веб-майстрів

Потрібно додати сайт в Google Search Console. Якщо ж розкрутка сайту робиться під Яндекс – в Яндекс.Вебмайстер. Ці сервіси дають можливість перевіряти:

  • налаштування геоданих сайту;
  • відсутність помилок при скануванні пошуковими роботами;
  • індексацію сторінок;
  • якість мобільних версій;
  • чи правильно встановлена ​​дзеркал;
  • наявність / відсутність санкцій.

Додавання скриптів Google Analytics і (при необхідності) Яндекс.Метрика

Важлива правильна настройка, щоб отримувати об’єктивні дані про аудиторію, її поведінці, характеристиках і т.п. Налаштувавши цілі, можна контролювати їх виконання.

Google Мій бізнес

Реєстрація в цьому сервісі додає дані компанії на Карти Google, в пошук і інші сервіси. У компанії з’являється окремий профіль, який може поліпшити показники трафіку і конверсії. У профілі доступні контакти, час роботи, відгуки клієнтів і інші дані.

Аналіз технічної оптимізації

Ось на що важливо звернути увагу:

  • наявність відповіді 404 у відповідь на запрашіваніе неіснуючої сторінки. При цьому користувач повинен бачити сторінку в стилістиці сайту і з пропозиціями перейти в інший відповідний розділ сайту;
  • закриття від індексації сторінок, які віддають відповідь 200;
  • наявність людино-зрозумілих URL;
  • доступність кожної сторінки тільки за однією адресою, з інших адрес – перенаправлення по 301 редирект;
  • єдиний вид всіх URL;
  • відсутність помилок в SSL-сертифікат (якщо він є), 301 редирект з http на https;
  • закриття від індексації непотрібних сторінок, включаючи сортувальні, сторінки пагінацію та ін .;
  • доступність основного контенту без застосування AJAX або JavaScript;
  • правильна настройка різних мовних версій атрибутом hreflang, наявність відповідних ЧПУ для кожної версії;
  • відсутність критичних помилок в коді сайту;
  • наявність рекомендованих елементів ранжирування (наприклад, онлайн-чату, форми зворотного зв’язку, актуальних цін на товари, відгуків і т.п.);
  • роботи кнопок «Замовити» або «Купити» через посилання, а не через код JavaScript.

Google supplemental

Важливо перевірити, чи не потрапили сторінки сайту в додатковий (другорядний) індекс і якомога швидше їх прибрати. Адже якщо вони там – користувачі не побачать їх в основній видачі.
Можливість шеріть в соцмережі
Наявність кнопок соцмереж на сторінках з важливим, корисним і цікавим контентом – обов’язково. Це покращує взаємодію користувача з інформацією і може дати сайту додатковий трафік.

Файли robots.txt і sitemap.xml

Вимоги до robots.txt:

• наявність директив для пошукових систем із зазначенням, які сторінки можна і не можна сканувати;
• вказівка ​​дзеркала сайту;
• посилання на карту сайту;
• закриття від індексації технічних сторінок;
• доступність для індексації сторінок пагінацію, зображень, файлів скриптів, шрифтів і стилів.

Раніше ми вже розповідали, що таке robots.txt і як його правильно скласти.

Вимоги до sitemap.xml:

• розміщення в кореневому каталозі;
• правильна розмітка;
• вказівка ​​всіх сторінок, який повинні знаходиться в індексі;
• відсутність прихованих від сканування і 404 сторінок.

Швидкість завантаження

Перевірити її можна за допомогою PageSpeed ​​Insights. В цілому одна сторінка повинна завантажуватися до 3 секунд на будь-якому з пристроїв, включаючи мобільний. Чим швидше тим краще.
Орієнтованість на власників мобільних пристроїв
Зараз в світі більше користувачів, які переглядають сайти зі смартфонів і планшетів, а не з десктопів і ноутбуків. Тому сайт повинен повноцінно працювати в браузері будь-якого гаджета.
важливі моменти

Кілька рекомендацій:

• відсутність вірусів і будь-якого шкідливого контенту, а також посилань на сумнівні ресурси;
• сайт не повинен перебувати на одному IP з проектами, які працюють в сумнівній ніші;
• краще відмовитися від усіх видів спливаючих вікон і достатку реклами на сторінках;
• всі посилання на сайті повинні працювати;
• рекомендований варіант навігації – хлібні крихти;
• на всіх сторінках повинна бути налаштована правильна кодування.

Висновок

Внутрішня оптимізація сайту – комплексний процес. Він включає десятки дій. Але всі вони спрямовані на одне – зробити проект якісних в плані технічного стану і наповнення. Такий ресурс точно сподобається пошуковикам і, що найголовніше – користувачам.

Еще новости

Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх