Позвонить
Аутрич-посилання: способи отримання

Для просування сайту обов’язково потрібно використати зовнішні посилання з якісних майданчиків. Google визначає корисність сайту для користувачів. Один із способів отримання таких посилань – аутрич.

Аутрич: визначення

Аутрич-посиланнями називають зовнішні URL на сайті-донорі. Для їх отримання необхідно зв’язатися з представниками відповідних майданчиків та домовитися про розміщення (зазвичай за плату). Це досить безпечний спосіб просування: за умови відбору незаспамлених якісних донорів. Звичайно, Google подібні обміни URL не схвалює, але все ж таки аутрич виглядають природно і підозр не викликає.

Особливості просування:

  • розміщення URL на сайтах, що підходять по темі всередині унікального тематичного контенту, потенційно цікавого для відвідувачів донора;
  • подвійний ефект: Google вище оцінює сайт, а користувачі сайту-донора забезпечують додатковий трафік;
  • відсутність ризиків (за умови перевірки майданчика перед розміщенням посилання). В принципі аутрич має на увазі добір донорів, які не займаються масовим продажем місця під URL;
  • можливість змінити/оновити опублікований матеріал завдяки прямому контакту.

Є і пара недоліків: потрібно витрачати багато часу на пошук відповідних майданчиків, а розміщення посилання коштує досить дорого (плюс витрати на створення якісного контенту).

Етапи просування за методом аутрич

Процес виглядає так:

  1. Вибір пошукових запитів для вибору майданчиків у видачі Google.
  2. Збір потенційних донорів на запит.
  3. Визначення кількості відібраних майданчиків та їхньої релевантності.
  4. Збір контактних даних представників сайтів-донорів.
  5. Розсилання листів із запитами прайсів та умов.
  6. Відбір сайтів за умовами та цінами.
  7. Написання контенту з редполітики донорів.
  8. Перевірка після розміщення.
  9. Аналіз результатів посилального просування.

Що таке релевантні та якісні донори?

Аутрич-посилання: способи отримання

За інформацією Google, важливіша якість зовнішніх URL, а не їх кількість. Щоправда, відсутні чіткі критерії визначення якості майданчика. Тож треба працювати з комплексом показників. Але тут виникає проблема: що кращі ці показники, то вище ціна розміщення. А «злити» бюджет лише на 1-2 донорів буде неефективно — навіть якщо вони найкращі з найкращих. Тому потрібно знаходити «золоту середину» за такими критеріями.

Регіон

Краще вибирати майданчик, який працює у тому ж регіоні, де проживає цільова аудиторія сайту. Ідеально якщо у донора аналогічний національний домен. Для ручної перевірки основного домену можна скористатися розширенням SimilarWeb.

Трафік

За цим показником можна судити, наскільки популярним є майданчик. Якщо трафік невеликий, ймовірність переходів за посиланням буде низькою — і це означає, що на додаткові відвідування можна не розраховувати.

Джерела трафіку

Важливо проаналізувати частки органічного та прямого трафіку. Перший показник дозволяє судити про популярність сайту у пошуковій системі. Другий — про рівень авторитетності серед відвідувачів, а також рівень їхньої лояльності до майданчика. Оптимальним співвідношенням вважаються показники, що наближаються до 50/50.

Domain Rank

Цю метрику створили в Ahrefs для виміру сили профілю беклінків сайту в порівнянні з іншими проектами. Чим вищий показник — тим вищі можливості для майданчика. Метрика підлягає штучному збільшенню, тому орієнтуватися неї потрібно, аналізуючи інші показники.

Баланс вхідних/вихідних посилань

У хорошого донора кількість посилань, що входять, переважає. Це означає, що сайт вибірково підходить до продажу місця під URL, тому пошукові системи не мають підстав для санкцій.

Тема та наповнення

Це ключовий фактор підбору майданчика. Підлягає виключно ручній перевірці, оскільки жоден сервіс не проаналізує це правильно. Тому доцільно перевірити, відсіявши на попередніх етапах усіх невідповідних донорів.

Критерії вибору:

  • відсутність донора у списку конкурентів сайту;
  • наявність на сайті тематичного розділу під контент із посиланням;
  • прийнятний дизайн та функціонуючі елементи;
  • відсутність спливаючих банерів та інших нав’язливих елементів;
  • оформлення гостьових публікацій: структурування, якість візуального контенту;;
  • аналіз зворотних посилань. Не повинно бути масових URL-адрес від спамних та інших «сміттєвих» ресурсів..

Анкори

Найкращий анкор – брендовий. Це природне запровадження текст назви сайту, торгової марки чи продукту.

Приріст маси посилань у динаміці

Важлива плавність показника. Різкі стрибки свідчать про махінації, які дуже не подобаються пошуковим системам.

Як шукати контактних осіб?

Коли релевантні донори відібрано, потрібно відібрати електронну адресу з представників. Для цього можна скористатися автоматичними рішеннями, які аналізують вміст зазначених майданчиків та витягують контактні дані.

Написання листів

Найчастіше контактні особи — це адміністратори сайтів. Тож у темі листи слід конкретно вказати, із метою він написано. Буквально “розміщення посилання”. У тексті потрібно запитати про ціну та умови, уточнити тип посилання, дізнатися про вимоги до контенту.

Ціна-якість: вибір сайту

Отримавши відповіді, можна обирати. Є метрики, отримані на попередніх етапах та дані про ціни. Можливі варіанти:

  • надто дешево – потрібно додатково перевірити сайт. Можливо, показники накручені, та розміщуватись ризиковано;
  • середня ціна при середніх показниках можна розміщуватися нарівні з іншими майданчиками, з кращими характеристиками;
  • висока вартість – розміщуватися можна, якщо дозволяє бюджет. Якщо він обмежений – одне наддорого посилання не потягне на собі все просування.

Підготовка та розміщення контенту

Усі вимоги до статті, озвучені донором, слід передати копірайтеру. Якщо хочеться отримувати від контенту додатковий трафік — варто торкнутися цікавої теми та якісно її розкрити.

Розміщенням готової статті зазвичай займається адміністратор донора. Після розміщення варто перевірити правильність URL, атрибути посилання, відкритість сторінки до індексування, правильність структури тексту та відсутність помилок.

Аналіз

Через 2-3 місяці після розміщення можна перевірити, які позиції займає сторінка анкору, а також проаналізувати трафік. Цього достатньо, щоб дізнатися про ефективність донора та контенту.

Еще новости

Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх