Файл robots.txt: що він означає і навіщо потрібен сайту?

2 червня стартувало перше із двох запланованих оновлень головного алгоритму пошуковика Google – June 2021 Core Update. Подія анонсували офіційно, через обліковий запис пошукової мережі в Twitter. Подія серйозна, і про неї варто поговорити. Тим більше, що це одне з тих оновлень, які можуть серйозно вплинути на видачу деяких ніш.

Змiст:

Що відомо про «червневе» оновлення алгоритму?

Роботи щодо впровадження алгоритму розпочали 2 червня о 18.00 год. Перші результати можна було побачити вже за кілька днів. Але реальна картина подій стала відомою за 14 днів після старту розгортання. Відомо, що це лише перша частина алгоритму і через час була впроваджена друга. Цілком очікувано, що друга частина оновлення може або посилити або нівелювати те, до чого привів перший апдейт.
Чому оновлення ядра було розбите на дві частини? У Google зробили так з банальної причини: не всі із запланованих робіт були повністю виконані, так що простіше було розпочати впровадження поетапно.

Що сталося з видачею у зв’язку з новим алгоритмом?

Щоб не бути голослівними, перевіримо результати пошукової видачі від команд різних сервісів та зробимо висновки.

SEMrush Sensor

За допомогою цього сервісу відстеження вдалося виявити пікову волатильність ранжирування 4 та 5 червня. Результати – 9,3 та 9,1 відповідно.

Зміни особливо торкнулися категорії розваг та мистецтва. Також волатильність була помічена у категоріях електроніки та комп’ютерів, ігор, фінансів, інтернету та телекому, новин, інтернет-спільнот тощо. Варто зазначити, що різниця в рівні змін між категоріями є несуттєвою.

Rank Ranger

При проведенні аналізу впливу оновленого алгоритму Google у червні 2021 року сервіс показав результати, за якими стає зрозуміло: це суттєве оновлення з грудня 2020 року. Особливо чітко це видно в діаграмі, де йде порівняння волатильності, що сталася за обох оновлень:

Варто зазначити, що найбільші зміни рейтингу торкнулися зони ТОП-5 видачі. Але водночас результати у ТОП-3 та у ТОП-10 залишилися практично без змін.

Searchmetrics

Аналізом займався сам засновник платформи Маркус Тобер. Зробивши роботу, він дійшов кількох висновків щодо червневого оновлення алгоритму Google:
● оновлене ядро ​​погано вплинуло на сайти-каталоги: позиції більшості знизилися;
● апдейт виключив або суттєво знизив сторінки, що містять надлишок спаму;
● однозначно варто побоюватися алгоритму сайтів, що містять неякісний та некорисний для відвідувачів контент. Сюди відносять проекти з великою кількістю дорвіїв, копіпастою, малою унікальністю контенту, нерелевантними публікаціями, партнерськими сторінками.

Sistrix

Можливо, пошукова система в оновленому алгоритмі користується новими методологіями або показниками. Такого висновку дійшов Стів Пейн. Але дані платформи трохи інші – вони відрізняються від даних, наданих Rank Ranger. У Sistrix висловили думку, що свіжий апдейт ядра відбився на видачі менше, ніж попередній грудневий апдейт.


З якою метою Google змінює алгоритми ранжування?

Ключові оновлення пошукової системи не зачіпають конкретні сайти. Їх впроваджують для покращення принципу пошуку та ранжирування загалом. Денні Салліван в офіційному блозі Google написав приблизно таке.
Нічого не станеться поганого, якщо деякі сторінки працюватимуть гірше після оновлення. Не означає, що сторінки порушили правила пошукової системи, були песимізовані вручну чи під діями алгоритмів. Це актуально для сторінок, які порушили норми. Фактично, у цьому оновленні жодні механізми не націлені на зниження певних сайтів чи сторінок. Навпаки, метою змін стало покращення процесів оцінювання контенту системами Google. Так що можна очікувати, що внаслідок змін деякі сторінки, які заслуговують на хороший рейтинг, нарешті його отримають.
Щоб уявити, як функціонує основне оновлення, варто скористатися простим прикладом. Припустимо, у 2015 році ви склали перелік сотні найкращих фільмів. Минуло п’ять років і вам захочеться оновити цей перелік. Звісно, ​​щось у ньому зміниться. За цей час на екрани вийшли нові чудові фільми і деякі з них вам захочеться включити до списку. Також ви зрозумієте, що деякі з улюблених картин заслуговують на більш високі місця у вашому рейтингу.
У результаті список зміниться. На перших місцях будуть ті самі непогані та улюблені фільми. Якщо ж з’явилися нові та найкращі — вони посунуть добрі на перших позиціях. І це буде природно.

Що робити, щоб залишатися у ТОП видачі?


Кілька рекомендацій:
● створювати сайти для людей, а не для пошукових систем;
● створювати лише достовірний та корисний контент;
● мотивувати відвідувачів повертатися на сайт та взаємодіяти з публікаціями;
● відмовитися від «сірих» та «чорних» схем просування, включаючи маніпуляції з посиланнями, приховану переадресацію тощо;
● користуйтеся послугами відповідальних та досвідчених SEO-оптимізаторів, які не обіцяють золоті гори, а об’єктивно оцінюють ситуацію та роблять свою справу.
Поради стандартні, але в сучасних умовах саме цінний контент та суворе виконання правил оптимізації допоможуть зростати у пошуковому рейтингу.

Еще новости

Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх