Прискорюємо індексацію сайту пошуковими системами

Уже доводилося захоплюватися ідеальними сниппета інших компаній в пошуковій видачі? Пора домогтися такого ж результату. Для цього необхідна мікророзмітки. Розповімо, що вона собою являє і як встановити її на сайт.

Змiст:

Мікророзмітка: що це?


Так називають особливий тип розмітки на веб-сторінках, за допомогою якої пошукові роботи отримують більше даних, а відвідувачі сайту можуть бачити інформацію в більш зручному форматі. Впроваджується мікророзмітки за допомогою застосування атрибутів і тегів, вбудованих в код веб-сторінки.
Таким чином можна домогтися поліпшеного відображення сторінок у видачі пошукової системи. Це залучає додаткові переходи, а значить – опосередковано впливає на SEO-оптимізацію.
Плюси мікророзмітки:
● красивий сниппет, значно відрізняється від стандартних;
● допомогу пошуковим роботам в скануванні сторінки;
● більш чітке визначення пошуковим роботом елементів сторінки: включаючи опис, контактні дані та ін.
Елементи мікророзмітки сайту
Як вже було сказано, потрібно оперувати атрибутами і метатегами. Частина з них потрібна для пошукових роботів, частина – для відвідувачів. Використовуючи мікророзмітки, можна додати в сниппет:
● рейтинг;
● відгук;
● інформацію про дату;
● контакти;
● товарне опис;
● інформацію про наявність товару;
● рецепт;
● зображення і т.д.
До складу мікророзмітки входять словник і синтаксис. Перший задає класи і властивості (з їх допомогою відбувається передача контенту сторінки в видачу пошукача). У синтаксисі є атрибути і метатеги для формування об’єктів програмування (сутностей). Є кілька популярних словників і синтаксисів.
Schema.org
Міжнародний словник, з 2011 року підтримується всіма великими пошуковими системами (включаючи Google). Постійно вдосконалюється. Допомагає створювати відмінні сніппети, перераховуючи в них релевантні характеристики / Для опису типів даних характерна деревоподібна структура.
У кожного з декількох сотень класів в синтаксисі передбачені типові атрибути: itemtype (тип об’єкту), itemscope (дані про об’єкт в коді), itemprop (додаткові дані про об’єкт)
Open Graph
Теж досить відомий словник, який використовують для правильного відображення публікацій в Facebook (у вигляді заголовка-зображення-опису). Теги синтаксису, які використовують при створенні кожного разу, коли og:
● type – вид об’єкта;
● title – заголовок;
● description – опис;
● image – картинка;
● url – посилання на об’єкт.
Microformats.org
Цей словник існує з 2007 року. У ньому – об’єкти різних типів з описами властивостей. Вони підходять для опису заходів, товарів, рецептів та інших об’єктів, де присутні переліки унікальних характеристик. Найпопулярніший мікроформат – hCard, що описує дані компаній і людей:
● bday – дата народження;
● photo – фото;
● n – ім’я;
● adr – адреса;
● geo – геолокація.


Додавання мікророзмітки на сайт

Схема роботи наступна:

  1. Формування коду розмітки. Для цього потрібно написати релевантні теги і атрибути, орієнтуючись на користувачів і пошукових роботів.
  2. Використання онлайн-сервісів. Один з них – Schema-generator.
  3. Установки розширення або плагіна для CMS. Для кожної платформи передбачені власні рішення.


Перевірка мікророзмітки


Щоб перевірити, наскільки правильно складений код мікророзмітки сайту, потрібно користуватися валідаторами пошукових систем. У Google такий інструмент теж є. У ньому є можливість вставити посилання на сторінку або на шматок коду з мікророзмітки. Якщо валідатор не виявлено помилок – код можна сміливо впроваджувати на сторінку.

Сумісність мікророзмітки


В цілому мікророзмітки впроваджують для досягнення головної мети – щоб пошукові роботи просканували ці дані і поліпшили видачу сниппета. Проблема в тому, що не існує єдиного стандарту синтаксису для мікророзмітки. Тому потрібно заздалегідь визначитися, під які пошукові системи планується просування і домогтися, щоб роботи цих пошуковиків правильно зчитували і розуміли код. Це буде можливо, якщо всі валідатори показують відсутність помилок.

Перевірка за допомогою Netpeak Spider

Краулер дає можливість визначати, присутній або відсутній мікророзмітки на сторінці, а також отримувати інформацію про формат і типах розмічених даних. Щоб скористатися сервісом, потрібно вставити домен сайту і в категорії параметрів «Контент» вибрати «мікророзмітки: типи даних». Після запуску і закінчення сканування будуть доступні всі наявні дані.
Тут же можна відправити мікророзмітки на валідацію в Google – через контекстне меню і пункт «Відкрити URL». Є також опція парсинга – вона допомагає перевірити мікророзмітки Schema.org. Для її запуску потрібно відкрити розділ з настройками парсинга і далі:
● вставити селектори, щоб шукати деталі мікророзмітки;
● натиснути Витяг даних / Весь HTML елемент;
● вставити релевантну посилання в рядок;
● натиснути «Парсинг» на бічній панелі (в Параметрах).
Після закінчення сканування у вкладці Звіти / Парсинг будуть доступні всі результати. Користуючись кнопками «Є» та «Ні», можна подивитися сторінки з мікророзмітки і без неї.

Висновок


Мікророзмітки сайту потрібна для поліпшення індексації сторінки і більш глибокого зчитування контенту на сторінці ботами пошукових систем. Також за допомогою синтаксичних даних виходить формувати поліпшені сніппети, показуючи в них корисні для відвідувачів дані.
У більшості випадків мікророзмітки використовують для впровадження в сниппет хлібних крихт, рейтингу, ціни або зображень. Так виходить домогтися, щоб відображення в пошуковій видачі було більш вигідним на тлі конкурентів.
Складові частини мікророзмітки – словник і синтаксис. Щоб писати код, в більшості випадків використовують метатеги і класи словника Schema.org. Щоб переконатися у відсутності помилок в готовому коді, потрібно скористатися валідаторами від пошукових систем.

Еще новости

Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх