Символика robots.txt

Що таке конкуренція, знають усі бізнесмени. Не залишилося ніш, де з усіх боків не «тиснули» суперники. Конкуренцію доводиться враховувати і під час просування сайту. Працюючи над семантичним ядром, просуваючи ресурс, потрібно постійно озиратися: що роблять інші і які вони позиції. Це дасть необхідну інформацію для успішного розвитку власного проекту.

Змiст:

  • Як аналізувати конкурентів
  • Порівняння проектів конкурентів
  • Аналіз запитів конкурентів
  • Структурування даних аналізу конкурентів

Як аналізувати конкурентів?


Щоб провести роботу якісно, ​​потрібно зібрати інформацію, за якими ключовими словами конкуренти просувають свої сайти. Також потрібно дізнатися про трафік їхніх проектів, вивчити контент на сторінках та врахувати інші важливі тонкощі.
Але слід розуміти: просте копіювання успішних стратегій конкурентів нічого не призведе. Потрібний аналіз їхніх дій, щоб зробити власні висновки та розробити свою стратегію.
Найпростіше шукати прямих конкурентів для свого сайту, зібравши список проектів-лідерів видачі за основними пошуковими запитами. Це просто: потрібно по черзі вводити в пошукову систему основні ключові запити для свого сайту і дивитися на результати видачі. Не треба сприймати їх як «істину в останній інстанції»: на видачу кожному користувачеві впливає багато факторів. Але інформацію для аналізу у такий спосіб зібрати можна.

Порівняння проектів конкурентів


Показники, за якими варто порівнювати сайти конкурентів із власним ресурсом:
● кількість сторінок в індексі;
● вік домену;
● загальна структура;
● наявність https версії;
● перелінковування;
● швидкість завантаження;
● інші мовні версії;
● адаптивність шаблону;
● бізнес-тактики;
● соціальна активність.
Якщо ваш проект молодший за сайти конкурентів, то для його просування потрібно вибирати інші методи. Адже пошукові системи не довіряють сайтам, вік яких менший за 12 місяців.
Якщо кількість сторінок в індексі у конкурента більша, вам потрібно аналізувати власний сайт: чому він індексується гірше і що цьому заважає. Аналізуючи структуру сайтів конкурентів, можна покращити власну: додати розділи та рубрики. Вивчення перелінкування допоможе знайти методи, якими користуються суперники по ніші.
Наявність https версії є обов’язковою для всіх сайтів. Ви зможете переконатися в цьому, тому що у успішних конкурентів сайти працюють на цьому протоколі. Те саме стосується адаптивності шаблону сайту, адже зараз більше половини відвідувачів заходять в інтернет з мобільних телефонів.
Що ж до мультимовності, треба спиратися як на дії конкурентів, а й у потреби своєї аудиторії. Наприклад, в Україні більшість сайтів двомовні: з українською та російською версіями сторінок.
Швидкість завантаження – один із ключових факторів ранжирування. Погано, якщо веб-сайти конкурентів завантажуються швидше: необхідно терміново оптимізувати свій.
При аналізі проектів суперників потрібно також врахувати, у яких соціальних мережах вони є для спілкування з клієнтами, чи користуються YouTube, яке у них охоплення передплатників тощо.
Чи не завадить проаналізувати техніку ведення бізнесу у конкурентів, щоб розробити власні тактики. Можливо, потрібно навіть оформити замовлення на їхніх сайтах, щоб зрозуміти, як вони спілкуються з клієнтами, як заохочують, за допомогою яких інструментів забезпечують підтримку тощо.

Аналіз запитів конкурентів


Існують спеціальні сервіси, що дозволяють дізнатися, за якими запитами просуваються конкуренти. Наприклад, Serpstat. Порівнюючи семантичне ядро ​​з власним, можна взяти робочі запити та використовувати їх для оптимізації сайту.

Аналіз трафіку


Сервіс SimilarWeb допомагає дізнатися, звідки приходять відвідувачі на сайти конкурентів: з пошуку, соцмереж, розсилок та ін. Доступні загальні дані про відвідуваність, а також інформація про джерела трафіку. Є що проаналізувати, щоб поліпшити свій ресурс.
Аналіз посилань
Сервіс Serpstat допомагає аналізувати масу посилань сайтів конкурентів. У процесі аналізу слід дізнатися:
● кількість сторінок і доменів, що посилаються;
● використовувані анкори;
● регіональність доменів.
Ця інформація допоможе дізнатися, якими методами нарощування маси посилань користуються конкуренти.

Аналіз контенту


Якісний контент грає одну з головних ролей при просуванні сайту. Звичайно, його теж потрібно аналізувати. Контент насамперед створюють для користувачів, але й не забувають про правильну оптимізацію під пошукові системи.
Аналізують контент, враховуючи обсяг публікацій, підзаголовки, зображення, пошукові запити, що використовуються. Якщо це контент для блогу, потрібно враховувати періодичність публікацій та наявність коментарів користувача. Статті в блозі вивчають за обсягом та використанням у них ключів.
Аналізуючи заповнення карток товарів, потрібно оцінити якість описів, наявність відеооглядів та коментарів користувача.
Загалом також потрібно враховувати корисність контенту для відвідувачів, тому що на «голій» пошуковій оптимізації сторінки з текстами довго не триматимуться на хороших місцях.

Аналіз метатегів


Вивчати метаінформацію потрібно комплексно: те, за якою логікою конкурент заповнює кожну сторінку. Зазвичай принципи заповнення метатегів головної сторінки, карточок товарів, публікацій у блозі відрізняються.
Структурування даних аналізу конкурентів
Усі отримані під час аналізу дані краще заносити до впорядкованого списку. Його варто перенести до таблиці: це найзручніший варіант наочного подання інформації. Працюючи з таблицею, можна коментувати пункти, якими планується вносити зміни на власному сайті.

Способи аналізу конкурентів


Найбільш ефективним стратегічним методом визначення ринкових позицій сайту вважається SWOT (сильні та слабкі сторони, можливості, загрози). Цей аналіз дає можливість виявити плюси та мінуси, комплексно проаналізувати власні позиції, а потім скласти зручну схему розвитку свого сайту. Декілька сервісів, в яких можна проводити такий аналіз:
● Serpstat.com;
● pr-cy.ru;
● 2ip.ru.
Експертний аналіз конкурентів краще замовляти у спеціалістів. Вони діють за напрацьованими методиками та докладними чек-листами. Їхній аналіз дає дуже цінні дані для бізнесу.

Еще новости

Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх