Чекліст з аналізу внутрішньої SEO-оптимізації сайту

SEO (Search Engine Optimization) – це пошукова оптимізація (є й інші терміни: просування, розкрутка і т.п.). Під SEO мають на увазі набір дій, спрямованих на зростання позицій сайту у видачі пошукової системи і, відповідно – на зростання трафіку. Розглянемо, що собою являє сучасна оптимізація, скільки вона коштує і чому вона досі актуальна.

Змiст:

  • Скільки коштує SEO
  • Як зараз ранжуються сайти в пошуку
  • Аналіз результатів
  • Висновок


Скільки коштує SEO?


Пошукову оптимізацію називають безкоштовним джерелом трафіку. Так і є: якщо просування ведеться правильно, відвідувачі переходять на сайт з пошукової видачі самостійно, і їх переходи нічого не варті власнику проекту. Але природно, безкоштовність умовна: адже потрібно до цього вкласти гроші в послуги SEO-фахівця.


Ціна послуг на ринку сильно варіюється: це тому, що просуванням займаються і початківці фрілансери, і великі студії орієнтовані на роботу з топовими брендами. Які фактори впливають не реальну вартість:
● ціна створення контенту, сайту (оплата послуг копірайтера, дизайнера, а також програміста і верстальника);
● рівень конкурентності пошукових запитів – його вимірюють за допомогою спеціальних сервісів;
● передбачений щомісячний комплекс дій по оптимізації і просуванню сайту (зазвичай оплачується за фіксованим тарифом).


Є й негласне правило: вкладаєш в SEO $ 1, отримуєш $ 2. Незважаючи на умовність, воно реально працює.


Як зараз ранжуються сайти в пошуку?


Реальна кількість алгоритмів ранжирування ніхто не знає. Немає чіткої інформації про те, як точно добитися відмінних результатів при просуванні. Але є основні моменти, без яких не просунути сайт в сучасних умовах:
● вміст сторінок або контент. Значення має структура, текстове і візуальне наповнення. Чим вище якість контенту і чим краще він відповідає на запити відвідувачів – тим більше часу люди будуть проводити на сторінках;
● наявність внутрішніх і зовнішніх посилань. Розподіл ваги сторінок усередині сайту і посилання з авторитетних ресурсів дозволяють пошуковикам визначити, які частини сайту найбільш релевантні і цінні для аудиторії;
● висновки штучного інтелекту. У Google це RankBrain: саме він за результатами аналізу сайта визначає релевантність сторінок пошуковим запитам.
Внутрішня і зовнішня оптимізація
Всі методи пошукової оптимізації можна поділити на внутрішні і зовнішні. Розглянемо їх окремо.
внутрішнє SEO


Це все те, на що може вплинути власник сайту (або найнятий ним фахівець). Способи просування зачіпають:
● формування семантичного ядра;
● розробку контенту;
● проведення технічного аудиту;
● аналіз юзабіліті;
● аудит поведінкових факторів.


Все починається з семантичного ядра. При роботі над ним фахівець відбирає відповідні ключі, оцінює рівень конкуренції, потенційні конверсію і трафік, розподіляють ключі по сторінках, прописують метатеги, формують технічні завдання для авторів контенту.


Після можна перейти до аналізу юзабіліті. Значення мають загальну структуру, розташування основних елементів, зручність релевантних сторінок, каталогу, карток товарів. Умовно суть одна: користувач повинен виконувати якомога менше дій для досягнення своєї мети.


Технічний аудит сайту рекомендується провести після створення контенту, щоб за один раз знайти і виправити всі помилки. До факторів перевірки відносять:
● швидкість завантаження;
● працездатність функціональних моделей;
● код без помилок;
● відсутність битих посилань;
● повноцінну роботу мобільної версії.


Зовнішнє SEO


Відрізняють так звані білі та чорні методи зовнішнього пошукового просування. Неважко здогадатися, що білі вважаються легальними з точки зору пошукових систем. Чорні – це різноманітні нелегальні маніпуляції, за які можна потрапити під санкції.
Основа зовнішнього просування – збільшення кількості посилань на сайт з інших ресурсів. Часи змінюються, але значення посилань залишається таким же високим. Просто сайт з хорошим контентом мало що значить для пошукача. Важливо, щоб цей контент рекомендували авторитетні сайти зі схожою тематикою. Чим більше таких рекомендацій – тим вище результат.


Є посилання nofollow і dofollow. Nofollow не можуть передавати контрольний вагу через те, що їх примусово закрили від індексації. Пошукові системи рекомендують робити це, якщо:
● власник сайту заплатив за розміщення посилання на іншому ресурсі;
● коли посилання нерелевантні або низької якості;
● коли URL веде на сторінку реєстрації.
Звичайно, для просування цінніші посилання dofollow. Завдання SEO-фахівця – знайти підходящі майданчики для розміщення контенту, що містить потрібні URL. Для цього є спеціальні сервіси.

Що потрібно знати про чорні методи


Є кілька нелегальних методів посилального просування:
● застосування спеціальних програм для автоматизованого розміщення посилань на великий кількості сайтів. Метод втратив актуальність;
● ще один малоактуальная спосіб – робота з біржами посилань;
● ручне або автоматизоване розміщення повідомлень (коментарів) з посиланнями в блогах, на форумах;
● створення мережі сайтів-сателлітів, які посилаються на просувний проект;
● створення блогів на безкоштовних майданчиках для аналогічної мети;
● злом сайтів для розміщення URL.


Звичайно, при грамотному застосуванні чорні методи можуть принести результат. Але пошуковики підсилюють методи контролю за такими маніпуляціями, тому ризиків більше, ніж користі.

Аналіз результатів


Щоб розуміти, наскільки ефективні впроваджуються методи внутрішньої і зовнішньої оптимізації, потрібно постійно моніторити результати. Значення мають пошукові позиції (шлях до ТОП-10 займає від 3 місяців до року), трафік з пошуку, конверсія. Для цього існують спеціальні інструменти – наприклад, Google Analytics, а також платні сервіси.

Висновок


SEO продовжує бути головним джерелом трафіку на сайт – умовно-безкоштовного і дуже цінного. Пошукові системи постійно вдосконалюють свої алгоритми, але основні вимоги до сайтів незмінні: це відсутність технічних помилок, висока якість контенту, правильний розподіл ключових слів і якісне Посилальне просування.

Еще новости

Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх