Оптимізація сайту — це комплекс робіт зі зміни та покращення вмісту веб-ресурсу. Мета — привести все у відповідність до вимог пошукових систем. Завдання внутрішньої оптимізації полягає в тому, щоб покращити сайт та вирішити типові проблеми: щоб він став зручним та корисним для відвідувачів. Зазвичай цього достатньо старту ефективного просування.
Змiст:
Який результат ми отримаємо після оптимізації
Для успішної оптимізації потрібно:
Створити та правильно заповнити файли Robots.txt та sitemap.xml.
Налаштувати 301- та 302-редиректи.
Налаштувати відповідь 404 (шаблон помилки).
Видалити повтори сторінок, контенту, метатегів.
Оптимізувати вміст на сторінках.
Усунути помилки у коді.
Збільшити швидкість завантаження.
Опрацювати структуру ресурсу.
Зробити сайт зручним для мобільних користувачів.
Впровадити мікророзмітку.
Велике значення має робота з контентом. По ньому пошукові системи оцінюють якість та інформативність сторінок, а отже, цінність їх для аудиторії. Для оптимізації вмісту потрібно:
● скомпонувати семантичне ядро;
● заповнити метатеги (title та description);
● написати текстовий контент;
● оптимізувати зображення.
Який результат ми отримаємо після оптимізації?
Поліпшення якості сайту, вдосконалення його технічних аспектів та оптимізація за правильно підібраними ключовими словами забезпечить ефективний результат. Це — збільшення видимості сайту та зростання позицій пошукової видачі щонайменше вдвічі. Мало того: результат може поступово покращуватись, а досягнуті позиції закріплюються на тривалий період. Це можливість отримання безкоштовного трафіку від зацікавлених відвідувачів, що в свою чергу дозволить успішно реалізувати бізнес-мети ресурсу.