Позвонить
Текст на головну: стандарти якості

Наповнення головної сторінки сайту впливає якість всього ресурсу. Ключове значення має текст для головного. Яким має бути контент для хорошого ранжування в пошукових системах, розповімо в цій статті.

Фактори ранжування сторінки під час просування тексту

Екст для головної сторінки спочатку оцінює пошукова система. Якщо він пройшов індексацію та потрапив у видачу — далі його оцінюватимуть відвідувачі. І на першому, і на другому етапах важливо, щоб контент відповідав очікуванням. Є кілька параметрів якості тексту.

Відповідність семантичному ядру

Для головної потрібні запити, за якими гості шукатимуть те, що представлено на самому сайті. Потрібні не тільки високочастотні запити (вони конкурентні), але також релевантні середньо-і навіть низькочастотники. Ключові слова потрібно вживати в заголовках, у тексті та при оптимізації зображень. Важлива вимога – природне входження запитів.

Відповідність очікуванням

Існує поняття інтенту: наміри користувача, що вводить запит. Релевантність видачі залежить від відповідності намірів із контентом на сторінці. Види інтенту:

  • інформаційний – спроба отримати інформацію про щось;
  • навігаційний – пошук об’єктів (брендів, сайтів тощо);
  • транзакційний – для покупки чи замовлення.

Відповідно, потрібно оцінити тип сайту та орієнтувати текст на головну під конкретні види інтенту. Але переважати на основній мають навігаційні запити.

LSI-семантика

Пошукові системи оцінюють тексти також за методом LSI. Якщо спрощено – це вживання навколосемантичних (околомислових) слів спільно з ключовими запитами.

Щільність ключовиків

Щоб визначити відповідність сторінки запиту, користуються показником співвідношення ключовика до загального обсягу слів у вмісті (у відсотках). Зазвичай у спеціалізованих сервісах одночасно визначають показник нудоти – це середнє значення густини запитів. Нудота – це корінь квадратний сумі вжитих ключових слів. Загальноприйнятий стандарт – не більше семи.

Текст на головну: стандарти якості

Водність

Це один із головних показників визначення релевантності тексту пошуковому запиту. Це співвідношення «зайвих» слів до повної кількості слів у контенті. До «зайвих» відносять ті, що не впливають на зміст контенту.

Важливо дотримуватися «золотої середини»: якщо видалити всю «воду» з тексту, він нагадуватиме витримку зі словника. Багато непотрібних слів позбавляє текст сенсу. Загальноприйнятий показник водності – до 60%.

Чітка структура

Логічне побудова тексту забезпечує просту орієнтацію для пошукового робота (і користувача теж). Зазвичай текст на головну обмеженого розміру. Але він не має бути суцільним. Декілька правил:

  • використання підзаголовків (від двох h2);
  • використання мінімум одного списку;
  • довжина абзаців – до 500 символів із пробілами;
  • довжина однієї пропозиції – до 250 символів (а краще коротше);
  • логічну структуру.

Об `єм

Кількість символів залежить від вирішення двох основних завдань для контенту:

  • розкриття інформації про переваги сайту, його унікальність та вигоди для користувачів;
  • використання у тексті пошукових запитів для залучення відвідувачів.

Від правильно розрахованої кількості символів залежить кількість і вага ключових ключів, необхідних визначення релевантності сторінки пошуковим запитам. Простіше кажучи, чим коротший контент, тим менше потрібно використовувати ключові слова. Середня норма ключових слів на тисячу символів із пробілами – до чотирьох. Нормою обсягу контенту на головну вважається від півтори до чотирьох тисяч символів.

Відсутність дублів

Чим оригінальніший текст, тим менше ризиків, що пошукова система песимізує сторінку через дублювання чужого контенту. Висновок – текст не можна копіювати з чужих сайтів навіть частково. Потрібно писати оригінальний контент. Вимога для контенту на головну – 100% унікальності.

Але навіть якщо текст написаний без копіювання, збіги можливі: у стандартних формулюваннях, термінології та ін. Щоб підвищити унікальність контенту, потрібно:

  • змінити формулювання;
  • використовувати синоніми;
  • розбити збігаються фрази (дописати слова);
  • при збігу перерахувань переставити пункти.

Важливо: готовий унікальний текст слід використовувати лише на одній головній сторінці. Не допускається навіть часткове використання на інших сторінках, в соцмережах та інших місцях в інтернеті.

Грамотність

Представники Google підтвердили, що пошукова система не перевіряє тексту на помилки. Проте непрямий вплив вони мають через негативний користувальницький досвід. Помилки та помилки викликають недовіру, спотворюють сенс, дають відчуття, що автори сайту недбало ставилися до заповнення. Якщо сайт є багатомовним, важливо переконатися у відсутності помилок всіх видів у кожній мовній версії.

Текст на головну: стандарти якості

Як написати контент на головну: ідеї

Потрібно по-різному підходити до написання тексту головної сторінки корпоративного сайту, комерційного проекту, інформаційного сайту, блога. Так, на сайті компанії слід згадати:

  • місію компанії;
  • цінності та цілі;
  • унікальні особливості;
  • колектив;
  • важливі досягнення над ринком тощо.

На головній сторінці комерційного сайту доречні:

  • УТП;
  • інформація про вибір;
  • підтвердження якості (наприклад, сертифікати продукції);
  • переваги;
  • аргументація цінової політики;
  • можливості для покупців;
  • пропозиція (дивитись товари, звернутися тощо).

Висновок

Якість тексту для головної сторінки – разом з іншими факторами ранжування впливає на позиції сайту в пошуковій видачі. Хороший текст має бути унікальним, корисним, відповідним до тематики, оптимально наповненим ключовими словами, грамотним. Важливо, щоб тема контенту та стиль подачі були релевантними особливостям сайту.

Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх