Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній

Блокування сайту на вимогу РКН призводить до втрати трафіку та позицій. Власнику або SEO-фахівцю доводиться «на ходу» розбиратися, як і чому це сталося, як сайт заблокований з боку хостингу. Для цього було проведено опитування серед відомих російських хостерів. Представникам технічної підтримки було запропоновано відповісти на такі запитання:

  1. Як у вас реалізовано блокування на вимогу РКН (потрібний опис саме технічної частини процесу).
  2. Чи блокується домен?
  3. Чи діє блокування на IP?
  4. Чи блокуєте ви піддомен?
  5. Як виглядає повідомлення про необхідність блокування?
    Додатково були поставлені питання про нормативні акти, якими керуються хостери, а також про випадки помилкового блокування.
    Нижче опубліковані відповіді компаній (ПІБ представників не згадані у статті, оскільки це особисті дані).

fozzy.com

Технічна підтримка компанії надала такі відповіді:

  1. Принцип роботи зі скаргами від РКН наступний: при отриманні скарги ми повідомляємо клієнту та даємо фіксований термін на вжиття заходів (термін та заходи залежать від виду скарги). Якщо дій з боку клієнта не було, ми робимо блокування. Її спосіб залежить від послуги, яку використовує сайт та його структури.
  2. Ми не блокуємо доменне ім’я.
  3. Ми не робимо блокування IP.
  4. Якщо ми заблокували сайт, це пошириться на його піддомени.
  5. РКН надсилає нам повідомлення у вигляді e-mail із прикріпленими файлами з повним текстом скарги та докладними даними про порушення правил.
    Якщо власник сайту вчасно усунув порушення, ми чекаємо на повідомлення від РКН про зняття обмежень. Ми працюємо, виходячи з вимогах Федерального закону: «Про інформацію…», і навіть ст.13.41 КоАП РФ.
    Що стосується помилкового блокування через помилкове потрапляння сайтів до реєстру РКН — це вкрай рідкісні випадки, і вести статистику недоцільно. Є конкретні причини, через які РКН вимагає блокувати ресурс:
  • детская порнография;
  • распространение продукции на основе никотина;
  • суицидальная тематика;
  • наркотическая тематика;
  • публикация заведомо ложных данных;
  • экстремизм, пропаганда терроризма;
  • нарушение авторских прав;
  • рішення суду щодо конкретного сайту тощо.

webhost1.ru

  1. Діємо за скаргою Роскомнагляду. Якщо вона стосується контенту, у клієнта 20 годин на видалення. Якщо це судова заборона або подібне, клієнт отримує повідомлення про блокування з копією листа заявника.
  2. Відмова надати інформацію.
  3. При забороні використання IP з боку РКН ми блокуємо цю можливість.
  4. Якщо є постанова, в якій обмежується дія домену та піддомена, ми також їх блокуємо.
  5. РКН надсилає e-mail із вкладеним PDF або листи у паперовому вигляді.
    Хостер пов’язав свої дії із виконанням ФЗ «Про зв’язок». Відповідаючи на запитання про помилкові блокування, зазначив, що статистика не ведеться, але кількість випадків не перевищує 1%.

beget.com


У нас все працює так. Співробітники Роскомнагляду знаходять контент, який не відповідає нормам. Сайт або сторінка потрапляють до Реєстру зі статусом “Без обмеження доступу”. Ми отримуємо від них лист та обмежуємо доступ до сайту або конкретних сторінок, а також надсилаємо користувачеві повідомлення.
Якщо не заблокувати доступ, статус буде змінено на «З обмеженням доступу», і буде проведено блокування IP-адреси ресурсу – по суті, зупинка нашого сервера на магістральних мережах. Це спричинить колосальний збиток для величезної кількості користувачів.
Отже, ми проводимо блокування сторінки або сайту, але не домену або піддомену. Якщо власник сайту, внесеного до реєстру РКН, захоче змінити IPO переїхати на інший хостинг, його ресурс швидко заблокують повторно.
Якщо ж ми виявляємо порушення правил (наприклад, публікацію та розповсюдження забороненої на території країни інформації), ми блокуємо аккаунт користувача ще до попадання ресурсу в реєстр РКН. Це частина наших внутрішніх правил.

adminvps.ru

  1. Отримуючи лист від РКН, надсилаємо повідомлення клієнту та даємо добу на усунення проблеми. Якщо він це зробив – повідомляємо РКН та просимо перевірити повторно. Якщо ні – зупиняємо послугу. Буває, що повідомлення не надходить, але бачимо, що IP сайту знаходиться в реєстрі. У таких випадках повідомляємо клієнта та даємо добу на виправлення.
  2. Чи не блокуємо.
  3. Чи не блокуємо.
  4. Не блокуємо, тому що ми зупиняємо послугу і всі пов’язані з нею сайти.
  5. Клієнт від нас отримує листа, але за додатковим запитом можемо надіслати йому скаргу від РКН.
    Якщо сайт не відповідає нашим внутрішнім правилам, він буде заблокований миттєво.

sweb.ru

  1. Якщо сайт потрапив до реєстру, ми отримуємо листа від РКН і відразу ж повідомляємо замовнику хостингу, що протягом 24 годин потрібно видалити заборонений контент. Якщо цього не зроблено, ми заблокуємо сайт по домену. При цьому будуть заблоковані та всі піддомени ресурсу.
  2. Відрізняють блокування від хостера та від інтернет-провайдера. Якщо заборонений контент не видалено протягом доби, хостер блокує домен. Якщо заборонений контент не видалено, а сайт працює далі, він буде заблокований провайдером через IP. Це призведе до зупинки всіх сайтів, пов’язаних із заблокованим IP.

sprinthost.ru


У більшості випадків РКН письмово звертається на підтримку хостера та повідомляє про сайт, занесений до Реєстру. Отримавши такий лист, ми блокуємо ресурс та надаємо лише доступ для IP власника: щоб він міг увійти та видалити контент. Якщо це зроблено – повідомляємо РКН і, за наявності чітких доказів відповідності сайту, знімає блокування.
На нашу практику, найчастіше РКН вимагає блокування сайтів з піратським відеоконтентом. Під немилість потрапляють неофіційні сайти брендів та проекти, що спеціалізуються на продажу препаратів.

Висновок

Якщо підбивати підсумки опитування:

  • хостер на вимогу РКН зобов’язаний відреагувати та звітувати про це;
  • у власника сайту – доба на усунення проблеми;
  • якщо він не вирішив проблему, його облік, домен та/або піддомени будуть заблоковані (конкретне блокування залежить від внутрішньої політики хостера).

Еще новости

Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх