Як і в чому написати robots.txt?

Каталог товарів інтернет-магазину неможливо уявити без фільтрів. Вони відображаються в лівій частині сторінки (набагато рідше – у правій) та допомагають відвідувачам вибирати товари з максимально релевантними характеристиками.

Змiст:

  • Фільтрування та її переваги
  • Оптимізувати сторінку фільтра або створювати окрему посадкову
  • Оптимізація сторінки фільтрів: навіщо це потрібно
  • Види систем фільтрації
  • Організація фільтрації в онлайн-магазині

Фільтрування та її переваги

Процес фільтрації в онлайн-магазині – можливість вибрати відповідні товари завдяки заданим параметрам, характеристикам. За допомогою фільтрації можна охопити аудиторію, яка шукає товари за середньо- та низькочастотними запитами. У комерційній ніші це найцінніші варіанти семантики. У таких запитів:
● нижчий рівень конкуренції;
● простіше просування;
● рівень конверсії вищий у порівнянні з високочастотними.
Ще один плюс із практики — користувачі, які приходять на сайт за середньо- та низькочастотними запитами, більш налаштовані зробити покупку, а не просто подивитися.
Оптимізувати сторінку фільтра чи створювати окрему посадкову?
Розробляючи структуру сайту, потрібно розуміти, що просування категорій та підкатегорій простіше, ніж сторінок фільтрів. Причина в тому, що ранжування таких сторінок проходить успішно, в тому числі завдяки високій внутрішній вазі.
Відповідно, вага сторінок фільтрів нижча і індексацію вони можуть проходити гірше – адже на них посилається менша кількість сторінок. Тому краще запланувати для сайту категорії та підкатегорії — особливо для найзатребуваніших розділів із потенціалом зростання трафіку.

Оптимізація сторінки фільтрів: навіщо потрібно?


Сторінки фільтрів дає кілька плюсів:
● зростає видача за середньо- та низькочастотними запитами;
● збільшується видимість сайту у пошуку;
● зростає органічний трафік;
● зручність сайту веде до покращення поведінкових факторів;
● збільшуються конверсії та знижуються відмови. Якщо користувач вводить цільовий запит і знаходить шуканий товар на сторінку, він залишається і може вчинити цільові дії.
За допомогою якісної оптимізації сторінки фільтрів можна перетворити на джерела трафіку для всього сайту. Далі розберемося, як це робити. Це дуже корисна інформація для власників інтернет-магазинів.

Види систем фільтрації


AJAX

Принцип роботи наступний: під час вибору потрібних параметрів фільтрація відбувається без перезавантаження сторінки. Іноді можна побачити, як до посилання на сторінку додається символ #, але жодних змін немає. Виходить, що результати фільтрації не індексуються та не здатні привести органічний трафік.
Переваги:
● сторінка не дублюється в індексі;
● пошукова система не витрачає ресурс на сканування марних дублів.
Недоліки:
● відсутній додатковий трафік, оскільки результатів фільтрації немає окремих сторінок.
GET-параметр у засланні
Принцип роботи: у відповідь на вибрані параметри створюються додаткові сторінки, а до URL-адреси додається GET-параметр. Він починається зі знака питання. Спосіб зручніше першого, але з іншого боку дублі сторінок можуть засмітити індекс.
Також є спільні сторінки фільтрації з використанням UTM-міток: тут можна налаштовувати відображення нових товарів, діапазону цін, розпродажів та акцій, сортування за популярністю, ціною, іншими параметрами.
Переваги способу:
● формуються нові сторінки, які можуть залучати додатковий трафік.
Недоліки:
● в індекс потрапляє величезна кількість дублів;
● пошуковик витрачає колосальну кількість ресурсів на сканування «сміття»;
● Більшість сторінок майже не відповідає ключовим запитам.
Статичні посилання (звичайні та ЧПУ)
У статичному URL використовуються букви та цифри з роздільниками. У людинозрозумілому — назва сторінок фільтрів у трансліті. Цей варіант більше підходить для оптимізації, тому що пошукові системи вміють читати такі посилання та розуміти, наскільки вони є релевантними запитам.
Переваги людинозрозумілих URL:
● зрозумілі для пошукових систем;
● при фільтрації з’являються нові посадкові сторінки;
● майже немає ризиків появи дублів сторінок;
● висока клікабельність у порівнянні з двома попередніми варіантами;
● можна оптимізувати сторінки, у тому числі заповнювати метатеги, заголовки, додавати текстовий контент.
Недоліки:
● можна впровадити не на всіх веб-сайтах.
Організація фільтрації в онлайн-магазині
Найоптимальніший варіант – організувати людинозрозумілі URL для сторінок фільтрів. Це потрібно зробити ще на етапі створення сайту. При організації сторінок фільтрації потрібно поставити та вирішити низку завдань:

Сформувати людинозрозумілі URL для сторінок першого рівня та перетину ряду фільтрів. Зробити перелінкування фільтрами.

Налаштувати процеси генерації метатегів та заголовків першого рівня.

Додати функції, щоб додати тексти на сторінки.

Зробити сторінки доступними для індексації.
Немає сенсу робити доступними для пошукових систем всі сторінки фільтрації. Потрібно надати перевагу тільки тим, що принесуть користь для пошукового просування. Зазвичай, це сторінки фільтрів першого рівня, а також перетину двох фільтрів. Інші перетину рідко використовують: зазвичай їх просто закривають від пошукових систем.
Також слід закрити від індексації сторінки з результатами сортувань (по даті, ціну і т.д.). Те саме потрібно зробити зі сторінками, де є вибір двох параметрів в тому самому фільтрі (наприклад, «Виробник» + «Виробник»).

Формування посилань для сторінок фільтрів

Найголовніше — дотримуватися посиланої вкладеності при виборі кількох фільтрів (послідовність вибору параметрів не має значення). В іншому випадку доведеться зіткнутися з великою кількістю дублів.

Формування метатегів та додавання тексту

Потрібно зробити так, щоб у адміністративній панелі можна було:

● генерувати шаблонні метатеги та заголовок з гнучкими налаштуваннями;

● додавати метатеги та заголовок H1 вручну;

● додавати вміст на сторінки фільтрації.

Якщо у базовій CMS таких можливостей немає, потрібно купити відповідний модуль або запросити розробника для доопрацювання функціональності.

Перелінківка

Посилання потрібні для покращення індексації сторінок фільтрів. Їх можна поставити:

● у файл карти сайту;

● у картку користувача;

● у текстовому контенті на інших сторінках;

● у хмару тегів;

● на сторінках категорій;

● у випадному меню (це актуально для найцінніших сторінок фільтрів).

Висновок

Оптимізуючи сторінки фільтрів, можна збільшити трафік та кількість замовлень. Впроваджувати оптимізацію зручніше на етапі розробки онлайн-магазину. Найоптимальніший метод фільтрації – з генерацією людинозрозумілих URL.

Еще новости

Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх