Метатеги – дані XHTML, за допомогою яких можна передавати структуровану інформацію про сторінки сайту. Мають важливе значення для оптимізації і залучення відвідувачів. Але для реалізації цих переваг важливо правильно складати і заповнювати основні метатеги: title і description.

Змiст:

Коротенько про метатеги


Дані, що передаються тегами title і description, пошукові сторінки використовують для визначення тематики сторінки. Тег title може впливати на позиції в пошуковій видачі. У той же час тег description може використовуватися для формування сниппета, але частіше за все Google ігнорує його і використовує для сниппета релевантні дані зі сторінки.


Що потрібно знати про title

Цей метатег виконує функцію заголовка сторінки в браузері і відображається в пошуковій видачі. Google враховує його при ранжируванні. Багато фахівців упевнені, що пошукова система вважає title одним з ключових чинників при визначенні відповідності сторінки певним призначеним для користувача запитів.
У пошуковій видачі title висвічується як заголовок сторінки сайту. Це перше, на що звертають увагу користувачі. Ось чому важливо, щоб він не тільки відповідав вимогам оптимізації, але і щоб він легко читався.


Правила для title:
● обов’язкова наявність тега в коді сторінки, в розділі head;
● розмір в межах 70-80 знаків;
● не потрібно згадувати назву сайту: пошуковик сканує ім’я домену;
● допускається один запит, відповідний контенту сторінки;
● якщо запит високочастотний – з нього треба починати title;
● кожен title повинен бути унікальним;
● не допускається повторення слів в одному метатезi.

Що потрібно знати про description


Цей метатег виконує функцію опису сторінки в браузері. Він не видно на самому сайті. Його сканують роботи пошукових систем. Якщо раніше description цілком і без змін виконував функцію сниппета в пошуковій видачі, то зараз це не так (по крайней мере, в Google). Роботи читають метатег і аналізують за нього зміст сторінки. Почасти це впливає на розподіл позицій в пошуковій видачі.


Правила написання description:
● оптимальна довжина від 160 до 290 символів, максимум – 300;
● зміст ключових слів, які відповідають темі сторінки;
● якщо запит високочастотний, його потрібно розташувати на початку;
● не допускаються повтори одних і тих же слів;
● стиль метатега – заманює, що продає, коротко описує вміст сторінки;
● кожен description повинен бути унікальним: в межах одного сайту і в цілому;
● не можна повторювати фразу, написану в title;
● дозволено використання закликів до дії і перерахування переваг.


Правильне складання метатегiв

Щоб грамотно прописувати метатеги title і description, потрібно для початку скласти семантичне ядро ​​і розподілити ключові запити для всіх релевантних сторінок сайту (тих, які планується просувати в пошуку).
Уявімо, що семантичне ядро ​​вже сформовано, і запити для кожної сторінки підібрані. Розберемо, як складати теги на кількох умовних прикладах.


Приклад перший. Метатеги для сайту, що займається ремонтом смартфонів в Києві
Припустимо, для сторінки підібрали такий набір ключових слів:
● ремонт смартфонів;
● ремонт смартфона;
● ремонт смартфона Київ;
● ремонт смартфона ціни;
● ремонт смартфонів замовити;
● ремонт смартфонів недорого;
● послуги ремонт смартфона;
● відремонтувати смартфон;
● ремонт смартфонів з гарантією;
● ремонт смартфонів Оболонь.


Що можна зробити на основі цих запитів? наприклад:
title: Ремонт смартфонів – замовити ремонт смартфона недорого в Києві
Також можна згадати конкретний район міста, де працює майстерня (наприклад, «ремонт смартфона недорого Оболонь»). Якщо у компанії – мережа майстерень, оптимально буде створити посадкові сторінки під кожну з них і прописати в title назву району (мікрорайону).
description: Замовити ремонт смартфонів з гарантією за низькою ціною в Києві можете у нас. Звертайтеся – полагодимо і організуємо доставку. Недорого і з гарантією 3 місяці. Знижки та акції для всіх!


Можна використовувати для метаописания запити, які не вмістилися в title. Крім того, обов’язково потрібно згадати головний цільової запит сторінки. Наявність призову до дії обов’язково: воно мотивує до переходу.
Приклад другий. Метатеги для сайту, що продає шафи-купе


Умовний список запитів:
● шафи купе;
● купити шафу купе;
● шафи купе Київ;
● інтернет магазин шафи купе;
● шафи купе ціни;
● замовити шафу купе;
● шафа купе на замовлення;
● купити шафу купе інтернет магазин;
● шафа купе виробник.


Приклад метатега title, складеного на основі цих запитів:
Шафи купе – купити шафу купе в інтернет магазині | виробник в Києві
І description:
Купити і замовити шафу купе в інтернет магазині від виробника за доступною ціною на нашому сайті. Продаємо за цінами фабрики, доставляємо безкоштовно. Завжди в наявності всі моделі і доступний замовлення. Заходьте, допоможе вибрати!


Приклад третій. Метатеги для сайту послуг спортивного тренера
Зразкові пошукові фрази для сайту:
● тренер;
● хороший тренер;
● спортивний тренер;
● тренер Київ;
● схуднути поради тренера;
● послуги тренера;
● тренер ціни;
● послуги тренера замовити.

Який можна скласти метатег title:
Тренер в Києві – заняття, поради та можливість схуднути до літа!
Метатег description:
Хороший тренер дасть поради як схуднути і організовує індивідуальні заняття. Досвідчений спортивний тренер Іван Гиря. Сертифікований фахівець з великим досвідом. Хочеш здорове і красиве тіло? Заходь!

Висновок


Для правильного складання метатегов title і description потрібно мати релевантні запити, які підходять для кожної конкретної сторінки. Важливо дотримуватися рекомендованої довжини метатегов та інших правил заповнення. Важлива унікальність заголовків і описів, а також привабливість для потенційних відвідувачів.

Еще новости

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх