Індексація сайту: як перевірити, визначити проблеми та прискорити процес

Більшість послуг перейшло в цифрову сферу, і це нормально. Медична галузь теж активно освоює Діджитал. Сучасні пацієнти звикли записуватися на прийом онлайн, замовляти ліки в інтернет-аптеках і навіть консультуватися у фахівців по відеозв’язку. Так що очевидно, що компанії, що надає медичні послуги, потрібно мати власний сайт і правильно його просувати.


Як просувають медичні сайти

По суті розкрутка сайтів медпослуг дуже схожа на просування будь-яких інших проектів. Адже для них теж актуальні стандартні канали залучення клієнтів: оптимізація для пошукових систем, SMM, контекстна реклама і т.д.
Але відмінності теж є, і вони в основному стосуються контенту. Так як медицина безпосередньо стосується питань здоров’я і життя людей, при розкручуванні потрібно враховувати деякі правила. Наприклад, реклама медпослуг рекламується на рівні законодавства. Тому на сайті:
● не можна давати гарантій повного одужання;
● можна пропонувати корисний контент, але без схем самолікування;
● обов’язково потрібно дотримуватися лікарську етику і об’єктивність.


Просування сайту медпослуг: етапи

Підготовка структури

Ключовою умовою потрапляння на хороші місця в пошуковій видачі є ідеально організована структура сайту з правильним розподілом слів з семантичного ядра. Типова структура сайту клініки або медичної лабораторії виглядає так:
● Головна сторінка
● Перелік і опис послуг
● Ціни
● Контакти
● Про нас
● Блог
Очевидно, що такий формат дає можливість відвідувачам отримати максимум інформації про послуги і компанії, побачити фото спеціалістів, знімки обладнання та інтер’єрів, а також записатися на прийом.
Навіщо сайту медичного закладу потрібен блог? Багато представників бізнесу ігнорують його, а даремно. Публікації привертають органічний трафік, особливо якщо вони будуть правильно оптимізованими, а інформація – актуальною і корисною для аудиторії.
Структура сайту аптеки чи магазину медичного обладнання буде схожа на будь-який інтернет-магазин. Центральною частиною буде каталог – він повинен бути максимально зручним.
контент
Всі зусилля по розкрутці медичного сайту виявляться марними, якщо контент на його сторінках буде неякісним. Ключовим критерієм для наповнення сторінок є корисність. Інформація на сторінці повинні їм допомагати, відповідати на його питання, викликати довіру (а значить, бути достовірною). Тому:
● контент повинні створювати або, як мінімум, редагувати фахівці;
● всі заявлені факти повинні відповідати дійсності;
● потрібно стежити за змінами в сфері та актуалізувати матеріали.

Технічна оптимізація

Внутрішня оптимізація під вимоги пошукових систем – основа просування будь-якого сайту. Медичні проекти – не виняток. В процесі робіт потрібно:
● збільшити швидкість завантаження;
● домогтися відсутності помилок в коді сторінок;
● впровадити мікророзмітки;
● створити правильну структуру;
● розподілити вагу за допомогою внутрішніх посилань;
● продумати механізми захисту призначених для користувача даних.
Важливо все робити поступово ще на етапі розробки сайту – так вдасться зекономити час і прискорити процес індексації сторінок в пошукових системах.

Зовнішнє просування


Це – теж частина пошукової оптимізації. Вона забезпечує формування іміджу і підвищує популярність сайту в своїй ніші. Зовнішня розкрутка медичних проектів грунтується на тому, щоб залишати посилання на сайти на інших тематичних майданчиках і стимулювати призначені для користувача переходи по ним. Як цього досягти:
● публікувати корисний контент (текстовий і не тільки) на авторитетних майданчиках, що значно збільшить цінність посилань і переходів;
● забезпечити експертне представництво в ЗМІ, на великому форумі, в тематичному блозі тощо Умовна «колонка лікаря / провізора» забезпечить впізнаваність компанії і буде сприяти розширенню аудиторії.
Просування: що варто спробувати ще
Вище були перераховані способи, що стосуються саме SEO – просування для пошукових систем. Але є й інші корисні методи.


Розкрутка в соціальних мережах

SMM має велике значення, так як більшість потенційних клієнтів зареєстровано в соцмережах. Правильне ведення сторінок допоможе налагодити довірчі стосунки із аудиторією і забезпечувати постійний приплив відвідувачів на сайт. А ще це – корисне джерело зворотного зв’язку, можливість дізнатися настрої і потреби аудиторії (це знадобиться в тому числі і для точного налаштування реклами).
управління репутацією
Завдання SERM – збільшити довіру справжніх і потенційних клієнтів до компанії. Умовно це означає, що в контексті бренду в інтернеті має бути більше позитивних згадок, ніж негативних. Для цього потрібно:
● відслідковувати відгуки і згадки про компанію;
● читати коментарі аудиторії і працювати з негативними відгуками;
● заохочувати написання відгуків і рекомендацій;
● постійно підтримувати контакт з клієнтами.

Контекстна реклама

Правильно налаштована PPC кампанія дозволить залучити цільових зацікавлених клієнтів. Але варто враховувати, що Google обмежує рекламу ряду медичних послуг і продуктів, тому знадобиться вивчити вимоги майданчики.

Самостійна розкрутка: де ви ризикуєте помилитися

Можна просувати сайт клініки або аптеки, не користуючись послугами фахівця. Очевидний плюс – економія коштів. Але не кожному під силу вирішити такий комплекс завдань поодинці. Плюс, є ризик наробити помилок:
● наповнити сторінки контентом поганої якості;
● створити оптимізовану структуру;
● неправильно пропрацювати семантику;
● купити посилання на «сміттєвих» сайтах;
● Не аналізувати результати просування;
● просувати сайт «від випадку до випадку», а не комплексно.
Природно, це тільки приклади поширених помилок. Але варто заздалегідь задуматися: чи є на даному етапі належний рівень знань і готовності для самостійної роботи? Якщо немає – краще довіритися послуг аутсорсерів.

Еще новости

Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх