Як створювати якісний контент?

Контент – це просто інформація. І що б ви не хотіли написати, швидше за все, ви не будете першим. Сьогодні попит на контент стрімко зростає. А інформація, доступна буквально на кінчиках пальців, створює надлишок пропозиції, що ускладнює отримання помітних і що найголовніше – прибуткових результатів.

Зміст:

Отже, для створення якісного контенту вам потрібна система, яка призведе до передбачуваних результатів, щоб подана вами інформація могла виділятися серед конкурентних сторінок.

Так що, якщо ви блогер, позаштатний письменник або пишете будь-якої контент, вам неодмінно буде корисна зібрана нами інформація. Ми розробили покрокову схему, щоб привернути вашу аудиторію, задовольнити запити пошукових систем і, як результат – забезпечити стабільний трафік і прибуток.

Які цілі має переслідувати контент?

Незалежно від того, пишете ви для свого сайту або для клієнта, у вашого контенту повинні бути дві цілі.

  • Контент повинен залучати трафік на сайт.
  • Контент повинен залучати цільову аудиторію, перетворюючи їх в ваших клієнтів, просуваючи компанію далі по воронці продажів.

Для досягнення поставлених вище цілей давайте розглянемо простий процес створення контенту, що складається з 6 етапів.

Пишіть на теми, які люди дійсно шукають

Більшість людей люблять писати на теми, які їх хвилюють. І хоча це все добре, такі тексти часто стають актуальними ненадовго (або ж зовсім не набувають актуальності).

Наприклад, ви можете написати статтю про те, як швидко почати кількість посилань кампанію. У ній ви розповісте про систематизації, автоматизації, масштабування і багатьох інших цікавих речах … по крайней мере, для вас. Звичайно, після публікації слід просунути пост серед передплатників в соціальних мережах, організувати розсилання по електронній пошті і витратитися на рекламу, щоб розширити контент.

В результаті ви отримаєте величезний сплеск трафіку з тисячами відвідувань за перші кілька днів. Однак незабаром рух швидко зникне.

Ось що відбувається, коли ви створюєте контент, який ніхто не шукає.

При цьому, коли ви створюєте контент за темами, ви отримуєте протилежний ефект: безкоштовний, пасивний і постійний трафік, який зазвичай з часом зростає.

Щоб знайти теми, за якими варто створювати контент, вам знадобиться інструмент дослідження ключових слів. Він дозволяє:

  • визначити пошуковий попит;
  • зрозуміти потенційний трафік теми (він являє собою загальний обсяг щомісячного пошукового трафіку, який ви могли б отримати, якби отримали високий рейтинг по цьому запиту).

Припустимо, у вас є сайт з навчальними матеріалами з благоустрою будинку своїми руками.

Щоб знайти ключові слова для таргетинг, зайдіть, наприклад, в браузері ключових слів Ahrefs і знайдіть ключові слова, широко пов’язані з темою, такі як «облаштування будинку», «кухня» і «вітальня».

Далі перейдіть до розділу “Питання”.

І, як бачите, пошукові запити на ці теми досить високі – це помітно по їх обсягами пошуку. Тому тема «Як фарбувати кухонні шафи» здається багатообіцяючою для сайту по ремонту будинку своїми руками.

Тепер, щоб визначити потенційний трафік теми, натисніть кнопку SERP і подивіться на стовпець Трафік. По даній темі, сторінку з найвищим рейтингом щомісяця відвідують понад 37 000 користувачів пошукачем.

Тепер важливо відзначити, що тут ми пропустили кілька кроків в процесі вибору теми, головний з яких – оцінка складності ранжирування. Але наша стаття присвячена написанню контента, тому замість розширення краще дослідити ключові слова.

Який контент потрібен Google?

І це повільно підводить нас до другого етапу. Він полягає в оцінці типу контенту, який Google хоче, щоб ви створювали. Завдання Google – надавати найбільш релевантні результати для будь-якого запиту. І вони непогано справляються з цим.

Тому, природно, якщо ви хочете ранжуватися за цільовою темі, вам потрібно знати, який тип контенту Google буде ранжувати за цим запитом. Це називається наміром пошуку, яке повідомляє, що шукають пошуковики, коли користувачі вводять запит.

Найпростіший спосіб зробити це – просто знайти запит, по якому ви хочете ранжуватися, і подивитися на результати з найвищим рейтингом.

Зверніть увагу на 3 аспекти:

  • Тип вмісту, яким можуть бути повідомлення в блогах, сторінки продуктів, сторінки категорій або цільові сторінки.
  • Формат контенту, який може бути інструкціями, покроковими інструкціями, списками повідомлень, редакційними статтями, оглядами або порівняннями.
  • Контент, який, по суті, є унікальною перевагою сторінок з високим рейтингом.

Отже, подивившись на 10 кращих результатів за запитом «як пофарбувати кухонні шафи», ви побачите, що всі сторінки є повідомленнями в блогах, тому краще також використовувати цей тип контенту.

Що стосується формату, дві верхні сторінки ранжирування – це «керівництва», які являють собою покрокові інструкції.

А з точки зору змісту насправді немає однозначної відповіді. Як показує практика, відповідність типу і формату контенту критично важливо для ранжирування в топі Google. Але точка зору (вміст сторінки) зазвичай не так важлива, якщо серед топових сторінок немає чіткої теми.

Створюємо схему, оцінивши вихідні дані

Після оцінки контенту наступний крок – створення схеми на основі даних. Контент можна порівняти з пазлом – багато різних деталей, і без рамки зібрати складно. Content Outlines подібні рамці загальної картини пазла. Вони допомагають сформувати основу, і все, що вам потрібно зробити, – це заповнити відсутні частини. Вони також допомагають переконатися, що ви включаєте всі важливі моменти, які варто обговорити з теми. А з точки зору SEO це може допомогти в роботі з алгоритмом і аудиторією.

Google визначає положення сторінки в результатах пошуку алгоритмічно. Це означає, що ви не можете платити за те, щоб посісти перше місце в Google, і навіть ваш знайомий, який там працює, не може вивести ваш сайт на вершину. Їх технології здатні розуміти слова і контекст, в якому ці слова знаходяться. І чим більше контексту ви надасте пошуковим системам, тим вищі ваші шанси на високий рейтинг.

Найпростіший спосіб знайти важливі теми для розмови – це ознайомитися з деякими з найбільш популярних сторінок і подивитися, чи є схожі теми.

Що стосується нашої теми про те, як фарбувати кухонні шафи, на двох верхніх сторінках розповідається про вибір правильної фарби, підготовці, грунтовки шаф, фарбування шаф і т.д. Так що додайте ці загальні теми в свій план у вигляді підзаголовків.

Ще ви можете використовувати інструмент Content Gap від Ahrefs, щоб знайти загальні рейтинги ключових слів між сторінками з найвищим рейтингом. Це може допомогти знайти більше тим, а також жаргон, який допоможе додати специфічний вузькоспрямований контекст в ваше повідомлення. Просто введіть 2 або 3 перших релевантних результату рейтингу в верхньому розділі, а потім запустіть пошук.

Як бачите, люди шукають кращу фарбу для шаф, вони хочуть знати, як їх відремонтувати, деякі спеціально шукають білі шафи і так далі. Не турбуйтеся про те, щоб вставити ці ключові слова в свій пост, але, якщо ви бачите щось, що може виступати як підзаголовок, можливо, варто додати його в свій план. Просто зосередьтеся на тому, щоб написати щось змістовне і «робоче». Це зробить пост більш людяним і допоможе вам зосередитися на найважливішому: на допомогу читачам.

Створюйте заголовок, який буде гідним переходу

Тема важливий, тому що це те, що стоїть між вами і відвідувачем. Його основне завдання – переконати людей натиснути на вашу сторінку. І звичайно завдання вашого контенту – змусити користувачів прочитати текст.

Якщо вам складно писати хороші заголовки, ось кілька простих формул, які ви можете використовувати.

  • Як [досягти бажаного результату]?
  • [Число] перевірених [дій / кроків] для [досягнення бажаного результату].
  • [Число] простих / швидких кроків [досягти бажаного результату].
  • [Число] причин / помилок, що перешкоджають [досягти бажаного результату].

Якщо створювати заголовок по нашій темі в прикладі (фарбування кухонних шаф), він може виглядати таким чином:

  • «Як професійно пофарбувати кухонні шафи за годину».
  • «7 перевірених способів прикрасити свій будинок з мінімальним бюджетом».
  • «10 простих способів відремонтувати свій будинок з обмеженим бюджетом».
  • «10 причин, за якими ви незадоволені своїм домашнім декором».

Тепер важливо відзначити, що, хоча заголовки – клік бейти можуть викликати більше кліків, майте на увазі, що якщо ваш контент не може виконати обіцянку заголовка, то він принесе більше шкоди, ніж користі.

Створіть приголомшливе вступ за формулою AIDA

Вступ – можливо, найважливіша частина вашого контенту. Його завдання – зачепити вашого читача, сказати йому, що він потрапив в потрібне місце, і переконати продовжити читання. На щастя, є перевірена формула, яку ви можете використовувати. Вона називається AIDA і означає:

  • Attention (увага).
  • Interest (інтерес).
  • Desire (бажання).
  • Action (дія).

Давайте напишемо зразок вступу до нашої статті про те, як фарбувати кухонні шафи. Перший рядок повинна привертати увагу аудиторії. Щось на кшталт: «Не потрібно бути професіоналом, щоб фарбувати красиві кухонні шафи». Це руйнує поширена думка читачів і, таким чином, привертає їхню увагу.

Наступна частина – викликати їх інтерес. Ви можете зробити це за допомогою історій, цікавих фактів або чого-небудь ще, що може допомогти вам особисто зв’язатися з вашою аудиторією.

Отже, давайте додамо до нашого вступу: «Але дивно те, що 99% домовласників і раніше вибирають підрядників, які можуть коштувати до 20 разів дорожче, ніж власноруч виконана робота».

Цей рядок додає цікавий факт, який також повідомляє, що:

  • результат буде унікальним, якщо користувачі зроблять це самі;
  • люди зекономлять купу грошей.

Далі необхідно задовольнити бажання користувачів, які шукають текст по даному запиту. Ця частина контенту призначена для того, щоб показати читачеві, як ваша стаття може вирішити їх проблему.

І один з кращих способів зробити це – надати докази. Наприклад, додати: «Фактично, ми витратили менше 100 доларів на матеріали, і тепер у нас є кухня нашої мрії».

Нарешті переходимо до дії. Це можна зробити у формі рядка по типу «давайте приступимо». Або ж ви можете поліпшити взаємодію з користувачем, використовуючи щось на зразок змісту. Наприклад: «Давайте здійснимо всього 5 простих дій, щоб ваша кухня виглядала на мільйон доларів».

Зробіть ваш контент дієвим і легким для сприйняття

Отже, ваш план повинен служити хорошим «скелетом» для вашого поста. І, щоб додати «м’яса» до цих кісток, потрібно зробити дві речі.

  • Зробіть контент максимально корисним. Пояснюємо: якщо хтось шукає «як фарбувати кухонні шафи», то він повинен успішно зробити це за допомогою вашого контенту. Все залежить від ваших знань і досвіду з цього питання.
  • Зробіть контент читабельним і зрозумілим. Тут все зводиться до вашим комунікативним і письмовим навичкам.
  • Кращий рада, щоб ваш контент був зрозумілим, – намагайтеся мислити максимально лаконічно. Наприклад, якщо ви пишете інструкцію по вибору правильної фарби для шаф, можете сказати щось на кшталт: «Колір, який ви вибираєте, залежить від ваших уподобань. Однак є 5 речей, які вам потрібно враховувати в залежності від типу шаф ».

Потім додайте список з 5 пунктів. Порівняйте це з чимось на зразок: «Колір – важлива річ. Він може вплинути на ваші емоції, тому вибір правильної фарби – важливий крок. Згідно з дослідженням 2018 року, червоний – це дуже емоційно насичений колір. Він асоціюється з вогнем і кров’ю ».

Насправді це не допомагає користувачеві вирішити його проблему. Швидше, ви намагаєтеся переконати їх пофарбувати свої шафи в червоний колір.

Що стосується читабельності, ви можете скористатися таким прийомом:

  • використовуйте заголовки і підзаголовки;
  • уникайте величезних полотен тексту, записуючи короткі речення та короткі абзаци;
  • додавайте зображення, якщо це допомагає прояснити або візуалізувати топік статті;
  • використовуйте перехідні пропозиції, такі як «як ви знаєте», «проте» і «також», які можуть допомогти поліпшити потік.

І ще – коли ви напишете свій контент, попросіть кого-небудь дати вам не відфільтрований відгук. Це важливо проробляти для кожного окремого контенту, який ви публікуєте, будь то запис в блозі, цільова сторінка або відео. Підхід допомагає надавати читабельний і зрозумілий контент, який, допоможе читачам і / або глядачам.

Що стосується SEO, зміст контенту – дуже важлива частина індустрії. Він означає, що, якщо ви не можете правильно скласти свій контент, ви, ймовірно, не отримаєте високих позицій з яких-небудь значущих ключовими словами.

Крім того, бувають випадки, коли ви створюєте якісний і цікавий контент, але все одно не змінити рейтинг. Часто це зводиться до рівня конкуренції, яка в свою чергу зводиться до якісних зворотним посиланням. Вивчайте всі аспекти створення тексту, підбирайте ключові слова і продумуйте структуру для досягнення мети.

Еще новости

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх