Банер – це рекламне оголошення, яке розміщується на веб-сайтах для залучення уваги користувачів. Найчастіше такий тип реклами використовують для отримання кліків. Термін банер походить від англійського «banner» і означає «прапор». Така назва з’явилася після проведення аналогії з підняттям прапора та публікацією на сайті банера. Обидва покликані привернути увагу до себе.
Банери можна розмістити як на простих веб-ресурсах, так і на спеціальному рекламному майданчику. Часто включають в себе графічну складову, зображення або відео, а також текст. Кожне таке оголошення містить посилання, при кліці по яку користувача перенаправляють на інший сайт. Візуальна складова робить банери найбільш ефективним видом реклами. Вони привертають увагу сильніше тексту. Розрахувати клікабельність (CTR) такого просування можна поділивши кількість показів на число кліків і помноживши на 100.
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця