Частота запиту

Частота запиту – це показник, який відображає число введених користувачем запитів у пошуковій системі за певний проміжок часу. Найчастіше використовується місячний інтервал. Параметр часто використовують оптимізатори, так як він впливає на SEO просування сайтів в пошукових системах.

Частота дозволяє розділити запити на три типи:

  • Запити з високою частотою показів (високочастотні) показуються користувачам мінімум 10 тисяч раз на місяць.
  • Середньочастотні відображаються в межах від тисячі до 10 тисяч на місяць.
  • Найменше показуються запити з низькою частотою – низькочастотні (НЧ). Їх користувачі шукають менш тисячі разів.

Семантичне ядро ​​сайту складається з урахуванням кількості запитів, тому на частотність завжди звертають увагу при його формуванні. Приблизні дані по ним дають Google AdWords, планувальник ключових слів від Google, Яндекс.Вордстат і інші спеціалізовані сервіси.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх