CLICK – це коли ви використовуєте комп’ютерну миш або інші засоби взаємодії, щоб клацнути активний елемент на сторінці сайту, ви натискаєте посилання на інший веб-документ. Переклад з англ. – «клацнути». Переходи користувачів на результати пошуку є основним джерелом трафіку для сайтів, що просуваються за допомогою методів SEO. Показник CTR також важливий в інтернет-маркетингу, особливо в області реклами (пошукова, контекстна, банерна), де CTR (рейтинг кліків) використовується для оцінки ефективності рекламних кампаній. Кліки підраховуються за допомогою лічильника відвідуваності. Ці дані використовуються для аналізу показників, що характеризують поведінку користувачів (кількість відвідувачів, джерела трафіку, показник відмов, глибина перегляду сторінок, коефіцієнт конверсії і т. д.), І враховуються пошуковими системами при ранжуванні веб-ресурсів.
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця