FACEBOOK – одна з найпопулярніших соціальних мереж в світі. Вона була створений в 2004 році як майданчик для спілкування студентів Гарварда. Російська версія існує з 2008 року, і з роками вона стала серйозним конкурентом російським Вконтакте і Однокласники. Згодом в Facebook з’явилися додаткові можливості:
Крім того, що веб-сторінки, дозволяють використовувати таргетовану рекламу для просування вашого сайту, існують також такі інструменти, як SMO і SMM (оптимізація і просування соціальних мереж), які додатково дуже успішно використовуються. Розміщення фірмових кнопок Facebook «Подобається» і «Поділитися» на ваших сторінках і в тематичних групах, присвячених просуванню веб-ресурсів, може значно посилити соціальні сигнали, на які пошукові системи все частіше звертають увагу.
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця