LINK POPULARITY – це в буквальному перекладі «посилальна популярність». Цей термін відноситься до метрики, заснованої на кількості і якості посилань, що становлять зовнішній контрольний профіль веб-сайту. Синонімом «посилальна популярність» є «авторитетність» (або «показник авторитетності»). Кожна пошукова система має свій власний показник популярності посилань. Отже, до недавнього часу у Google був PageRank (більше не оновлюється), а у Яндекса – зважене індекс цитування. Інтернет-користувачі не можуть переглядати VIC, тоді як у відкритому доступі існує індекс цитування тем (TCI), який є майже такою ж метрикою, але не призначений для обліку тем, пов’язаних з посиланнями. Хоча прямого зв’язку немає, існує певний зв’язок між значенням індикатора популярності посилання і її положенням в результатах пошукової системи. Популярність посилань особливо важлива при купівлі посилань і є ключовим критерієм ціноутворення.
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця