Медійна реклама – це тип реклами в оффлайн і онлайн медіа. Такий вид просування охоплює друковані видання, рекламу в ТВ і на радіо, а також рекламу в інтернеті. Інтернет-маркетологи найчастіше згадують рекламу банерну, контекстну, в соціальних мережах, а також оплачені статті з оглядами. Основна відмінність медійної реклами від інших видів – активна взаємодія користувачів з нею. Будь-яка інтернет-реклама містить посилання. По ній потенційний клієнт може пройти на сторінку сайту і дізнатися докладніше про продукт або послугу. Таким чином користувач більше не виконує зайві дії на збереження контактів або інформації, а відразу ж переходить до цікавої пропозиції.
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця