NOFOLLOW – це атрибут, який може використовуватися як частина тега, що відповідає за створення HTML-посилань в коді веб-документа. Основна функція атрибута rel = “nofollow” – повідомити пошуковому боту, що він не повинен переходити за посиланнями, які його містять, і не повинен передавати вагу веб-сторінки. Це корисно при перерозподілі ваги, коли неминуче розміщення на сторінці посилань, які бот не повинен розглядати. Крім того, nofollow може бути значенням атрибута content метатега robots. В цьому випадку пошуковий робот не буде індексувати кожне посилання, яке він знайде на сторінці.
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця