PAGERANK (PR) – це «рейтинг сторінки», що повністю відповідає його суті. PR – це показник авторитету веб-сторінки в пошуковій системі Google. Ну або на сленгу російськомовних вебмайстрів – «пузомеркой».
В Яндексі є індикатор, аналогічний TCI. Значення PageRank розраховується на основі кількості посилань зі сторонніх ресурсів на цю сторінку та аналізу якості (тематичність, природність, авторитет донора і т. д.). У перші дні існування Google існувала прямий зв’язок між цінністю PR і положенням веб-сторінки в результатах пошуку, але з часом кількість факторів, що впливають зросла до сотень. Нині призначення PR для сторінок сайту офіційно припинено, а останнє чинне оновлення показників було в кінці 2013 року. Навіть в цьому випадку PageRank (хоча його значення трохи застаріли) як і раніше допомагає вам при виборі сайту.
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця