PANDA – це алгоритм, представлений пошуковою системою Google у 2011 році, призначений для відстеження та «покарання» веб-ресурсів, якявно порушують правила внутрішньої оптимізації, зокрема:
З введенням алгоритму Panda почалася запекла боротьба з анти-СДЛ, і якість результатів пошуку, які подаються користувачам у відповідь на їхні запити, було значно покращено.
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця