SANDBOX – це назва напівміфічного фільтра, який Google застосовує до нових веб-ресурсів, котрі щойно з’явилися в мережі. Перекладається як «пісочниця», так що молоді веб-сайти повинні якийсь час «грати в дитячій зоні», не заважаючи «дорослим» в основних результатах пошуку. Проте в перші кілька місяців щодо цього контенту ведуться активні дослідження, і, так би мовити, Google все ще «уважно вивчає» нові ресурси, хоча вони можуть поступово включати їх в кеш за замовчуванням. Це відбувається через 3-6 місяців, коли молодий сайт «заслуговує на довіру», а його сторінки містять унікальний високоякісний контент, який може бути цікавий і корисний для відвідувачів. Також існує альтернативна версія, в якій таких фільтрів, як «пісочниця», насправді не існує. І це дуже легко доводиться. Так, відповідно до запитів з високою частотою (HF), нові сайти в перший місяць «життя» можуть не показуватися в результатах пошуку, і цей момент можна помилково прийняти за вхід в «пісочницю». Однак при цьому за нечастими запитами «молоді сайти» потрапляють на першу сторінку результатів пошуку, тому «пісочниці» немає або не всі потрапляють в результати пошуку.
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця