TARGETING – це популярний маркетинговий інструмент, який використовується для диференціації цільової аудиторії від звичайних користувачів Інтернету на основі певних критеріїв з метою передачі інформації (зазвичай реклами). Використання таргетингу в рамках рекламної кампанії може значно підвищити ефективність і знизити витрати, які рекламодавці платять за показ реклами користувачам, які не представляють їх цільову аудиторію. Орієнтування використовується для контекстної реклами, рекламних кампаній на сторінках соціальних мереж, іноді при розміщенні банерів. На підставі критеріїв, за якими визначається вхід користувача в цільову аудиторію, таргетинг ділиться на:
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця