TEASER – це термін використовується в інтернет-рекламі. Ця назва будь-якого рекламного зображення, банера або оголошення, яке має тенденцію «дражнити» і зацікавлювати відвідувачів веб-сайту, в ідеалі викликаючи бажання «клацнути» по нав’язливій рекламі та дізнатися більше про те, що за нею стоїть. При використанні тизерної реклами важливо не переборщити. Вона має зацікавлювати та мотивувати користувачів інтернету, але ні в якому разі не дратувати. Для цього, як мінімум, тизер повинен чітко вписуватися в загальний настрій веб-сайту, на якому він розміщений, і не заважати. Це не повинно заважати вивченню основного змісту сторінки.
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця