USABILITY – це ергономічність, зручність використання, дружелюбність. У середовищі російськомовних веб-майстрів і оптимізаторів використовується версія під назвою «Юзабіліті». Коли ми говоримо про корисність веб-сайту, ми маємо на увазі наступний набір критеріїв:
Здатність створити зручність використання залежить не тільки від ймовірності того, що у веб-сайту буде постійна аудиторія, а й від формування поведінкових факторів, які безпосередньо впливають на його позицію в результатах пошукових систем, наприклад, Google.
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця