Ядро аудиторії – це кількість відвідувачів сайту, які на регулярній основі заходять на нього і переглядають його сторінки. Зазвичай ядром вважають аудиторію, яка проводить на веб-сайті до декількох годин щотижня. Саме воно становить цільових відвідувачів ресурсу. Успіх SEO просування безпосередньо пов’язаний з отриманням таких відвідувачів і збільшенням кількості тих, хто повертається на сайт.
У ядро входять ті користувачі, яким насправді цікава ваша пропозиція. Саме вони будуть забезпечувати більший прибуток. Інші ж відвідувачі можуть знайти веб-сайт випадковим чином, тому перевести їх в постійних покупців складніше. Саме для цього визначення ядра аудиторії вкрай важливо для вибудовування маркетингової стратегії під інтереси. Зробити це найлегше в спеціальних сервісах, таких як Яндекс.Метрика або Google Analytics.
Після установки лічильників відстеження поведінки користувачів ви отримаєте такі дані:
Ця інформація дасть розуміння про необхідне поліпшення сайту і збільшенні ядра. Крім того це позитивно вплине на збільшення прибутку.
Автор
Перехід на UA версію сайту без втрати відвідуваності: як це зробити
Як працювати з аутрич-посиланнями: повний практикум
Аналіз вмісту сайту за допомогою Search Console Insights. Перелік можливостей
Аутрич-посилання: способи отримання
Сайт із логічною структурою: що це й навіщо?
Як хостинги блокують сайти на вимогу Роскомнагляду: опитування найбільших компаній
ТМ Розкрутка сайтів - просування
Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця