Зміст:
- Доменні чинники
- Фактори на рівні веб сторінки
- Взаємодія з користувачем
- Спеціальні правила алгоритму
- Сигнали з соціальних мереж
- Фактори спаму на сайті і за його межами
Просування сайту в Google полягає в оптимізації сайту з технічної точки зору (зокрема, архітектури сайту і часу завантаження), семантики (якість і релевантність контенту) і популярності (якість і кількість посилань), щоб отримати кращі позиції в Google.
Google просування – це довгострокова робота, результати якої стійкі при регулярному проведенні аудиту, усунення помилок і зміни у відповідності з оновленими алгоритмами пошукової системи. Щоб заощадити час і бути впевненим в отриманні необхідних результатів просування, найкращим рішенням буде передати всю значну роботу в руки фахівців веб студії ТМ «Розкрутка сайтів»
.
Згідно зі статистикою, більше мільярда людей використовують Google, генеруючи 115 мільярдів унікальних пошуків в місяць. Крім того, Google займає 67,6% частини ринку всіх пошукових систем, а це означає, що маркетологи, які хочуть досягти високого положення в результатах пошуку Google, повинні докласти величезних зусиль для задоволення численних вимог Google.
Алгоритм Google дуже складний, в ньому записано багато параметрів. Що саме враховується при ранжируванні окремих сайтів в Інтернеті? Google ніколи не публікував повний список факторів ранжирування SEO, але було офіційно підтверджено, що існує близько 200 сигналів, які визначають ранжування для результатів пошуку.
Через більш легкої організації фактори ранжирування SEO діляться на кілька категорій:
Доменні чинники
Вік домену – цей фактор впливає на рейтинг, але це не сильно впливає на фактичну позицію.
Ключове слово, яке знаходиться в доменному імені – не дає таких хороших результатів, як можна було б очікувати, але все ще є одним з відповідних сигналів.
Ключове слово в якості першого слова в домені – згідно з недавньою статистикою, домени, що починаються з ключового слова, мають пріоритет над сайтами без ключових слів в домені або з ключовим словом, яке знаходиться в середині або в нижній частині домену.
Тривалість реєстрації домену – термін дії домену може бути використаний як фактор для прогнозування його легітимності.
Ключове слово в назві субдомена – позитивно впливає на рейтинг.
Історія доменів – сайт, який загрожує правам власності і викликає деякі перебої в роботі, може змусити Google переглянути історію цього сайту і дати негативний відгук.
Домен точної відповідності – це все домени, які містять основне ключове слово.
Публічні та приватні дані WhoIS – дані з домену, знайденого на сайті WhoIS, не повинні бути приховані. Google рекомендує, щоб дані WhoIS були загальнодоступними і відповідали тому, що ви бачите на своєму сайті. Якщо ви щось приховуєте або маєте інші дані, це може виглядати підозріло.
Покарані власники WhoIS. Якщо Google визначить, що конкретна людина публікує спам, логічно, що Google буде перевіряти інші сайти, що належать цій людині.
Вдосконалення національних доменів – якщо у вас є домен верхнього рівня, наприклад, .ua, .ru., .de, .at, .ch, .pl, це допоможе вам краще розташуватися в країні призначення, але в той же час обмежить можливості отримати рейтинг поза регіоном.
Фактори на рівні веб сторінки
- Контент, який пропонує цінність і унікальний внесок;
- Всеохоплюючий обсяг контактної інформації та відповідність регістрів WhoIS;
- Кількість якісних посилань;
- Добре розвинена архітектура і організація сайту;
- Актуальність сайту;
- Кількість сторінок на сайті;
- Наявність XML Sitemap;
- Швидкість завантаження ресурсу;
- Розташування сервера;
- Сертифікат SSL;
- Умови використання та Політика конфіденційності;
- Відсутність дублюючийся мета інформації на сайті;
- Шлях навігації;
- Оптимізація під мобільні пристрої;
- Корисність сайту.
Фактори зворотніх посилань
- Різноманітність типів посилань;
- Відсутність рекламних посилань;
- Контекстні посилання;
- Назва атрибута посилання;
- Посилання з різних доменів;
- Ключове слово в заголовку;
- Посилання з авторитетних сайтів;
- Посилання з Вікіпедії;
- Вік зворотного посилання;
- Природні посилання;
- Якість пов’язаного контенту та ін .;
- Зворотні посилання зі старих доменів;
- Кількість кореневих доменів;
- Кількість вхідних посилань;
- Графічні посилання;
- Посилання з доменів .edu або .gov;
- PR сайти, з яких приходять посилання;
- Посилання з боку конкурентів;
- Спільне використання сайту в соціальних мережах;
- Відсутність посилань на неякісні сайти;
- Посилання на головну сторінку домена, де розташований сайт;
- Посилання Nofollow.
Взаємодія з користувачем
- Органічний рейтинг кліків (CTR) для ключових слів;
- Відсоток відмов;
- Прямі відвідування;
- Повторні відвідування;
- Заблоковані сторінки;
- Сторінки з закладками в Chrome;
- Кількість коментарів;
- Час, проведений відвідувачами на сайті.
Спеціальні правила алгоритму
- Запит повинен бути свіжим;
- Запит повинен бути універсальним;
- Історія пошуку користувачів;
- Геотаргетинг;
- Безпечний пошук;
- Скарги на підставі Закону про авторське право і ін.
Сигнали з соціальних мереж
- Кількість публікацій і посилань;
- Авторитет користувачів, які залишають публікації з посиланням на сайт;
- Кількість лайків в Facebook;
- Кількість репоста в Facebook;
- Публікації в Pinterest;
- Зв’язок з Google+;
- Перевірена аутентифікація контенту Google+;
- Соціальні сигнали на сайті (лайки, коментарі, репости і т.д.).
Фактори спаму на сайті і за його межами
- Посилання на «поганих сусідів»;
- Невірні перенаправлення;
- Спливаючі вікна і відволікаюча реклама;
- Надмірне використання ключових слів;
- Велика кількість реклами;
- Автоматично генерований контент;
- IP-адреса, позначений як спам;
- Спам в мета-тегах;
- Профільні посилання з великим відсотком поганих посилань;
- Релевантність сайту, на який посилаються;
- Попередження про неприродні посилання;
- Посилання з одного і того ж IP-адреси;
- Продаж посилань.
Зв’яжіться з нами, щоб запустити просування сайту в Google!
Ми розраховуємо на довгострокову співпрацю і партнерство!