Гугл просування (SEO пошукова оптимізація) – складний процес, спрямований на підвищення видимості і охоплення сайту шляхом отримання найвищих позицій в результатах пошуку.
Процес просування складається з безлічі другорядних дій, таких як оптимізація сайту, створення посилань, створення і оптимізація контента і багато інших чинників, що впливають на положення сайту в Google.
Етапи Гугл просування сайту
Гугл просування є складним процесом, тому що воно складається з безлічі різних дій, розділених на конкретні етапи. Індивідуально розробляється стратегія, численні аналізи і досвід просування сторінок дозволяють нам отримувати стабільні позиції в ТОП результатів пошуку. Кожен з етапів просування сайту важливий, і об’єднання їх в єдине ціле дозволяє ефективно оптимізувати і просувати сайт.
- Аналіз і підбір ключових слів
Гугл просування сайтів полягає в підвищенні позиції сторінок сайту в ТОП результатів пошукової системи Google. Тому важливо точно вибрати ключові фрази, на які буде орієнтований сайт. Ключі підбираються для сайту таким чином, щоб максимально точно відображати запити, набрані потенційними клієнтами в пошуковій системі.
Аналіз ключових слів відбувається в кілька етапів – починаючи з аналізу сайту клієнта з використанням спеціальних інструментів, закінчуючи аналізом ключових слів конкурентів.
- SEO аналіз сайту
Гугл просування не принесе належних результатів без SEO аналізу сайту, проведеного до, в період і після реалізації стратегії. Звіт, отриманий в результаті аналізу, являє собою список помилок сайту і порад про те, як їх виправити. Аналіз включає в себе перевірку сайту на предмет технічного дизайну і його видимості в пошуковій системі. В основному це стосується Google.
Зазвичай в рамках SEO аналізу ми виконуємо такі дії, як:
- аналіз адаптації окремих елементів сторінки з точки зору SEO
- аналіз оптимізації сторінки, виявлення сильних і слабких сторін
- розробка порад щодо поліпшення оптимізації окремих елементів
- виявлення потенційних проблем при налаштуванні сторінки з
- точки зору раніше обраного напрямку виправлень
В кінцевому підсумку, завдяки SEO аналізу, ви будете знати, що вам потрібно поліпшити на сайті, щоб досягти найвищих позицій в результатах пошуку Google по даній ключовою фразою. Це основа діяльності SEO (Гугл просування і оптимізація). Дозволяє вказати, як повинен виглядати сайт і яку роботу потрібно виконати.
Рекомендації Google регулярно змінюються, тому SEO аналіз слід повторювати – рекомендується робити це кожні 9-12 місяців. Частота аналізу залежить від частоти внесення змін на сайт.
Набір інструментів, використовуваних в процесі аналізу сайту, включає:
- Senuto
- Google Search Console
- SEMstorm
- SEO Majestic
- Seoptimer
- Found SEO Audit Tool
- MySiteAuditor
- Xenu Link Sleuth
- Sistrix
- Screaming Frog SEO Spider
- Kwfinder
- Ahrefs
- Serpstat
SEO аналіз сайту дає повну картину ситуації, в якій знаходиться сторінка, які виправлення слід внести, і додатково визначає напрямок розвитку сайту. Чим точніше проведено аналіз, тим кращим буде результат далі, і тим довше далі будуть триматися ефекти.
- Оптимізація сайту
Виконавши аналіз сайту, SEO специалист переходить до етапу оптимізації, який безпосередньо впливає на результат послуги «Гугл просування».
Оптимізація сайту може проводитися протягом усього просування в Інтернеті. Це обумовлено в першу чергу постійними змінами алгоритмів Google, відповідно до яких виконується оптимізація сайту. По-друге, необхідність внесення змін на сайт може бути пов’язана з введенням нових сторінок на сайті або зміною дизайну.
- Створення та оптимізація контенту
Ключовим елементом пошукової системи Google є контент. Тому Гугл просування без відповідної оптимізації контенту не принесе очікуваних результатів. На даному етапі фахівця знадобиться звіт про раннє проведеному аналізі ключових фраз і слів. Наші професійні копірайтери підготують SEO оптимізований контент для вашого сайту. Висока унікальність контенту на сайті прямо впливає на Гугл просування сайту та побудова іміджу бренду як експерта в даній галузі.
- Побудова зовнішньої посилальної маси
Зовнішні посилання є сигналами для Google, що ваш контент є цінним – ця пошукова система підтримує сайти, орієнтовані на значну кількість цінних посилань, і визначає їх як заслуговують на увагу.
Профіль посилань створює авторитет домену, сприяючи підвищенню видимості, поліпшення становища і збільшення органічного трафіку.
Які посилання впливають на Гугл просування сайтів найбільш сприятливо?
Кращі зворотні посилання – це ті, які розміщуються на сторінках з високою якістю і авторитетом. На жаль, ми не можемо перевірити повноваження кожного домена, тому ми можемо підтримувати дані, що є відображенням цього показника.
Одним з факторів, що визначають високу якість, є органічний трафік, що генерується з результатів пошуку Google. На щастя, ці дані доступні у вас під рукою.
Органічний трафік є найбільш важливим показником
Алгоритм Google створює рейтинг, який відображає результати пошуку в певному порядку. Наша мета – задовольнити вимоги цього алгоритму. Реконструкція процесу ранжирування практично неможлива через його складності і постійного розвитку.
- Вимірювання результатів роботи
Гугл просування сайту призводить до збільшення позиції сайту в пошуковій системі і як наслідок трафіку, клієнтів і прибутку. Регулярний моніторинг результатів роботи дозволяє моментально реагувати і планувати подальші дії відповідно до поточним станом сайту і нововведеннями в алгоритмах пошукової системи Google.
Професійне Гугл просування принесе вашому сайту успіх в Інтернеті, який, як уже згадувалося раніше, необхідно підтримувати регулярним аналізом і оптимізацією сайту.
SE Ranking