110% Зростання органічної трафіку
~234% Зростання видимості через 3 місяців

Анамнез

Ми співпрацюємо з осені 2020 року. У клієнта виникла велика потреба випередити основних конкурентів і збільшити охоплення цільової аудиторії.

Мета: Домогтися зростання трафіку і загальної видимості в кулінарній ніші,
звернувши увагу широкої аудиторії (від домогосподарок до шанувальників ЗСЖ, а також фітнес-інструкторів).

Стратегія

Підхід №1 — Адаптація контенту.

Створення великої кількості варіантів, відповідних точковим запитам

Підхід №2 — Акцент на поведінкові фактори.

Вони – на другому місці за впливом після контенту

Підхід №3 — Ситуативність.

Аналіз можливих тимчасових трендів і підготовка до них

Підхід №4 — Робота над юзабіліті і візуалізацією.

Потрібно утримувати користувача протягом найцінніших перших 5 секунд після перехід на сайт

Подход №5 — Адаптивність всіх сервісів і розділів.

Один з базових чинників зростання у видачі в Google

Хід робіт

Етап 1 — Технічний аудит сайту

  1. Заборонили індексацію дублів сторінок
  2. Видалили сторінки без вмісту
  3. Виправили помилки в битих посиланнях
  4. Переробили карту сайту і файл robots.txt
  5. Виправили багато технічних помилок на сайті

Eтап 2 — Зміна структури сайту

  1. Структурували за категоріями і типами поточний контент
  2. Додали нові категорії і схему прив’язки сторінок до них
  3. Для сторінок з рецептами придумали шаблон комбінації властивостей: рецепти прив’язані до них за типовими тегам (дієта, спосіб приготування, свято і т.п.). Це допомогло збільшити трафік за інформаційними запитами.
  4. Змінили принцип фільтрації для рецептів: метод приготування і тип страви, свято і тип страви, свято і вид національної кухні і т.п.
  5. Створили шаблон генерації метатегов для нових сторінок

Етап 3 — Аудит сторінок з рецептами

  1. Додали на сторінки з рецептами теги за інгредієнтами, методам приготування, типам страв, видів кухонь, дієт і т.п.
  2. Зробили зв’язки для схожих рецептів і страв зі схожими інгредієнтами
  3. Створили рекомендації по додаванню даних про харчову цінність в розрахунку на одну порцію

Етап 4 — Написання ТЗ на контент

  1. Створили техзавдання по SEO-рерайту рецептів з іноземних джерел. Прописали вимоги до розміру, кількості входжень, основним запитам і синонімів, щільності входжень
  2. Розробили ТЗ на формат оформлення сторінок з рецептами у вигляді покрокових інструкцій
  3. Створили концепцію відео-рецептів і прописали її в ТЗ

Сезонне вплив і передноворічний період

Аналізуючи сайт, ми помітили, що кулінарні уподобання у аудиторії змінюються в залежності від періоду. Нам вдалося виявити найхарактерніші пошукові запити для кожного місяця. Це допомогло розставити потрібні акценти в процесі просування. Так, особливу увагу було приділено групі «новорічних запитів», адже саме в грудні відбувається бум закупівель продуктів і сильне зростання трафіку. Він зростає в рази!

Саме за рахунок грудневого буму можна було досягти зростання сезонного трафіку, і на базі цього сплеску збільшити обсяг постійної відвідуваності. Рекомендації по передноворічному просуванню ми розробили ще в кінці вересня. Клієнт встиг підготувати рецепти на грудень, і вони дали відмінні результати – набагато краще, ніж в минулому році.

Результати

Додаємо дані про результати проведених робіт. Варто відзначити, що дані були б ще краще, якби клієнт:

  • впровадив посторінкові рекомендації повністю (він зробив це частково);
  • прислухався б до рекомендацій по оптимізації сайту в плані швидкості завантаження;
  • відмовився б від фільтрації на AJAX на користь виведення статичних сторінок за допомогою фільтра;
  • розширив би структуру інгредієнтів за принципом «тип продукту – перелік релевантних продуктів» (наприклад, риба – тріска, форель і т.п.).

Динаміка по позиціях

Демонструємо лише деякі запити, за якими сайт знаходиться в ТОП.

Ключевой запросПозиции 24-09-2020Позиции 17-12-2020
новости украины464
новости523
новость украина441
новости украина492
новости украины сегодня475
украина новости544
последнии новости украины323
новости украины главное455
последний новости украины534

Еще новости

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх