Анамнез
Ми співпрацюємо з осені 2020 року. У клієнта виникла велика потреба випередити основних конкурентів і збільшити охоплення цільової аудиторії.
Мета: Домогтися зростання трафіку і загальної видимості в кулінарній ніші,
звернувши увагу широкої аудиторії (від домогосподарок до шанувальників ЗСЖ, а також фітнес-інструкторів).
Стратегія
Підхід №1 — Адаптація контенту.
Створення великої кількості варіантів, відповідних точковим запитам
Підхід №2 — Акцент на поведінкові фактори.
Вони – на другому місці за впливом після контентуПідхід №3 — Ситуативність.
Аналіз можливих тимчасових трендів і підготовка до них
Підхід №4 — Робота над юзабіліті і візуалізацією.
Потрібно утримувати користувача протягом найцінніших перших 5 секунд після перехід на сайт
Подход №5 — Адаптивність всіх сервісів і розділів.
Один з базових чинників зростання у видачі в GoogleХід робіт
Етап 1 — Технічний аудит сайту
- Заборонили індексацію дублів сторінок
- Видалили сторінки без вмісту
- Виправили помилки в битих посиланнях
- Переробили карту сайту і файл robots.txt
- Виправили багато технічних помилок на сайті
Eтап 2 — Зміна структури сайту
- Структурували за категоріями і типами поточний контент
- Додали нові категорії і схему прив’язки сторінок до них
- Для сторінок з рецептами придумали шаблон комбінації властивостей: рецепти прив’язані до них за типовими тегам (дієта, спосіб приготування, свято і т.п.). Це допомогло збільшити трафік за інформаційними запитами.
- Змінили принцип фільтрації для рецептів: метод приготування і тип страви, свято і тип страви, свято і вид національної кухні і т.п.
- Створили шаблон генерації метатегов для нових сторінок
Етап 3 — Аудит сторінок з рецептами
- Додали на сторінки з рецептами теги за інгредієнтами, методам приготування, типам страв, видів кухонь, дієт і т.п.
- Зробили зв’язки для схожих рецептів і страв зі схожими інгредієнтами
- Створили рекомендації по додаванню даних про харчову цінність в розрахунку на одну порцію
Етап 4 — Написання ТЗ на контент
- Створили техзавдання по SEO-рерайту рецептів з іноземних джерел. Прописали вимоги до розміру, кількості входжень, основним запитам і синонімів, щільності входжень
- Розробили ТЗ на формат оформлення сторінок з рецептами у вигляді покрокових інструкцій
- Створили концепцію відео-рецептів і прописали її в ТЗ
Сезонне вплив і передноворічний період
Аналізуючи сайт, ми помітили, що кулінарні уподобання у аудиторії змінюються в залежності від періоду. Нам вдалося виявити найхарактерніші пошукові запити для кожного місяця. Це допомогло розставити потрібні акценти в процесі просування. Так, особливу увагу було приділено групі «новорічних запитів», адже саме в грудні відбувається бум закупівель продуктів і сильне зростання трафіку. Він зростає в рази!
Саме за рахунок грудневого буму можна було досягти зростання сезонного трафіку, і на базі цього сплеску збільшити обсяг постійної відвідуваності. Рекомендації по передноворічному просуванню ми розробили ще в кінці вересня. Клієнт встиг підготувати рецепти на грудень, і вони дали відмінні результати – набагато краще, ніж в минулому році.
Результати
Додаємо дані про результати проведених робіт. Варто відзначити, що дані були б ще краще, якби клієнт:
- впровадив посторінкові рекомендації повністю (він зробив це частково);
- прислухався б до рекомендацій по оптимізації сайту в плані швидкості завантаження;
- відмовився б від фільтрації на AJAX на користь виведення статичних сторінок за допомогою фільтра;
- розширив би структуру інгредієнтів за принципом «тип продукту – перелік релевантних продуктів» (наприклад, риба – тріска, форель і т.п.).
Динаміка по позиціях
Демонструємо лише деякі запити, за якими сайт знаходиться в ТОП.
Ключевой запрос Позиции 24-09-2020 Позиции 17-12-2020 новости украины 46 4 новости 52 3 новость украина 44 1 новости украина 49 2 новости украины сегодня 47 5 украина новости 54 4 последнии новости украины 32 3 новости украины главное 45 5 последний новости украины 53 4