Нашим клієнтом став інтернет-магазин одягу в сегменті «вуличного стилю». Компанія стрімко розвивається, постійно залучає нові бренди, у неї мережу фірмових магазинів в Україні, які працюють в мегаполісах і великих обласних центрах (Київ, Дніпро, Харків, Одеса та ін.). Наголос робиться на брендовий впізнаваний інтер’єр і якість обслуговування. Онлайн-магазин потрібен компанії для виходу на інтернет-покупців. Він дає можливість замовляти одяг клієнтам з будь-якого населеного пункту країни.

Чи варто говорити, що нам було надзвичайно цікаво почати співпрацю з таким партнером? Нас об’єднувало спільне прагнення розвиватися і рухатися до нових висот. Це і допомогло нам досягти відмінних результатів.

0 → 467 рост транзакций: февраль 2016 года — февраль 2017 года
0 → 78К Рост трафика: февраль 2016 года — февраль 2017 года

Xід робіт

Етап 1 — Повернення законного трафіку

Ми почали з головного – повернули весь законний трафік, що належав інтернет-магазину нашого клієнта, що і стало першим кроком до значного зростання показників.

1. Знайти самозванця!

Тільки почавши роботу над проектом, ми зіткнулися з проблемою: знайшли сайт, власник якого виявився колишнім партнером нашого клієнта. Сайт мав схожий адресу (але при цьому його магазин не працював). Очевидно було, що ресурс створений, щоб відбити значну частку трафіку. Він міцно обіймав верхні рядки видачі, створював загрозу сайту клієнта (він міг потрапити під фільтри), відбирав відвідування.

2. Звернення в Google

Ми написали в Google (через портал для веб-майстрів), надавши докази, що торгова марка належить нашому клієнтові.

3. Звернення до хостинг-оператору

Ми звернулися в адміністрацію хостингу сайту-самозванця з інформацією про порушення торгового знака та необхідності заблокувати ресурс.

4. Звернення до реєстратора

Зв’язалися ми і з реєстратором доменного імені з аналогічною інформацією про порушення авторського права на бренд і необхідності заблокувати домен.

5. Звернення в техпідтримку Google

Щотижня писали в підтримку пошукової мережі. Робили акцент на тому, що при замовленні на фейковий сайті ніхто не передзвонює і не організує доставку товару. Просили видалити сайт з пошуку.

6. Перемога!

Через шість місяців наполегливих звернень ми досягли мети. Сайт нашого клієнта випередив у видачі його фейковий копію.

7. Купівля доменного імені

Ми відстежили, коли закінчується термін домену конкурента, і відразу після завершення актуальності імені клієнт викупив права на нього.

Етап 2 — Технічний аудит і впровадження

01 Поліпшення індексації магазину
Створили кілька тисяч нових сторінок (включаючи товарні).
02 Структура
Проаналізувати структуру інтернет-магазину, внести зміни;
03 Технічний і комерційний аудит
Оптимізували розділи і товарні сторінки каталогу, при цьому враховували технічні та комерційні фактори.
04 Пагінація
Пропрацювали сторінки пагінацію.
05 Оптимізація асортименту
Серйозно розширили каталоги сезонних товарів, що теж значно збільшило трафік.

Етап 3 — Вихід на новий рівень

Перехід на CPA

Збільшення трафіку було настільки значним, що ми оцінювали ефективність проведеної роботи не тільки з урахуванням трафіку, по і за кількістю клієнтських заявок, що прийшли з пошуку. Що це дало замовнику? Він чітко зрозумів, за що нам платить. Що це дало нам? Ми зрозуміли, що рухаємося в правильному напрямку і можемо поліпшити результати. Зрештою, ми можемо дати клієнту відмінну прибуток і збільшити бюджет на SEO-просування з чіткою аргументацією для замовника. У підсумку проект стабільно розвивається, а фінансовий стан клієнта і нашої компанії поліпшуються 🙂

Етап 4 — Продовження опрацювання каталогу

Підбивши підсумки реалізованих дій, ми зрозуміли, що нам вдалося проіндексувати кілька тисяч нових сторінок і вийти з ним в ТОП. Ще один привід порадіти!

01 Збільшення каталогів
Домоглися збільшення весняно-літнього асортименту.
02 Підготовка сторінок, що генеруються фільтром
Багато часу зайняли дії по розробці фільтра каталогу. Він потрібен для формування додаткового пулу сторінок з человекопонятний URL для просування по низькочастотних запитах.
03 Розподіл товарних карток
Розробили рекомендації щодо збільшення товарних карток за рахунок розподілу по квітам.
04 Підкорення регіонів
Оптимізували самі затребувані бренди і запити під регіони країни.

Етап 5 — Поведінковий фактор і конверсії


1. Юзабіліті-аудит

Було очевидно, що в певний момент динаміка зростання, якої ми досягаємо за рахунок розширення структури, перестане приносити настільки помітний результат. Пора шукати нові варіанти зростання трафіку і клієнтських замовлень. Тому ми провели юзабіліті-аудит, за допомогою якого в подальшому поліпшили поведінкові чинники.

2. Поправки

Швидке внесення правок на сайт дозволило проекту продовжити розвиток, зі збільшенням видимості сторінок в пошукових системах і зростанням конверсії.

Результати і KPI

Ми працюємо з клієнтом на умови NDA-договору, тому не може опублікувати точні дані зростання доходів кожного місяця за рахунок переходів з пошуку. Але варто зазначити, ці доходи значні, що виросли до шестизначних чисел.

Що принесло успіх? Наше спільне прагнення до зростання! Готовність клієнта інвестувати в позитивний результат. Ми не соромимося говорити, що зростання доходів замовника збільшує наші доходи. Тобто, ми – зацікавлена сторона. В цьому і є секрет плідної співпраці.

І трохи даних …

Покупки стабільно ростуть, і це помітно.

Клієнти приймають рішення про покупку в 2,5 разів швидше!

Середній прибуток за місяць збільшилася від 0 до майже 800 тис. Грн!

Динаміка по позиціях

Демонструємо лише деякі запити, за якими сайт знаходиться в ТОП.

Ключевой запросПозиции 13-08-2016Позиции 28-02-2017
купить одежду киев543
купить одежда онлайн341
купить модную одежду572
одежда купить киев492
купить одежду онлайн киев434
купить одежду интернет магазине513
купить стильную одежду785
купить женскую одежду киев898
купить мужскую одежду киев421
купить одежду в интернете653
одежда киев купить452
купить мужскую одежду киев464
женская одежда купить киев673

Еще новости

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх