Нашим клієнтом став інтернет-магазин одягу в сегменті «вуличного стилю». Компанія стрімко розвивається, постійно залучає нові бренди, у неї мережу фірмових магазинів в Україні, які працюють в мегаполісах і великих обласних центрах (Київ, Дніпро, Харків, Одеса та ін.). Наголос робиться на брендовий впізнаваний інтер’єр і якість обслуговування. Онлайн-магазин потрібен компанії для виходу на інтернет-покупців. Він дає можливість замовляти одяг клієнтам з будь-якого населеного пункту країни.
Чи варто говорити, що нам було надзвичайно цікаво почати співпрацю з таким партнером? Нас об’єднувало спільне прагнення розвиватися і рухатися до нових висот. Це і допомогло нам досягти відмінних результатів.
Xід робіт
Етап 1 — Повернення законного трафіку
Ми почали з головного – повернули весь законний трафік, що належав інтернет-магазину нашого клієнта, що і стало першим кроком до значного зростання показників.
1. Знайти самозванця!
Тільки почавши роботу над проектом, ми зіткнулися з проблемою: знайшли сайт, власник якого виявився колишнім партнером нашого клієнта. Сайт мав схожий адресу (але при цьому його магазин не працював). Очевидно було, що ресурс створений, щоб відбити значну частку трафіку. Він міцно обіймав верхні рядки видачі, створював загрозу сайту клієнта (він міг потрапити під фільтри), відбирав відвідування.
2. Звернення в Google
Ми написали в Google (через портал для веб-майстрів), надавши докази, що торгова марка належить нашому клієнтові.
3. Звернення до хостинг-оператору
Ми звернулися в адміністрацію хостингу сайту-самозванця з інформацією про порушення торгового знака та необхідності заблокувати ресурс.
4. Звернення до реєстратора
Зв’язалися ми і з реєстратором доменного імені з аналогічною інформацією про порушення авторського права на бренд і необхідності заблокувати домен.
5. Звернення в техпідтримку Google
Щотижня писали в підтримку пошукової мережі. Робили акцент на тому, що при замовленні на фейковий сайті ніхто не передзвонює і не організує доставку товару. Просили видалити сайт з пошуку.
6. Перемога!
Через шість місяців наполегливих звернень ми досягли мети. Сайт нашого клієнта випередив у видачі його фейковий копію.
7. Купівля доменного імені
Ми відстежили, коли закінчується термін домену конкурента, і відразу після завершення актуальності імені клієнт викупив права на нього.
Етап 2 — Технічний аудит і впровадження
Етап 3 — Вихід на новий рівень
Перехід на CPA
Збільшення трафіку було настільки значним, що ми оцінювали ефективність проведеної роботи не тільки з урахуванням трафіку, по і за кількістю клієнтських заявок, що прийшли з пошуку. Що це дало замовнику? Він чітко зрозумів, за що нам платить. Що це дало нам? Ми зрозуміли, що рухаємося в правильному напрямку і можемо поліпшити результати. Зрештою, ми можемо дати клієнту відмінну прибуток і збільшити бюджет на SEO-просування з чіткою аргументацією для замовника. У підсумку проект стабільно розвивається, а фінансовий стан клієнта і нашої компанії поліпшуються 🙂
Етап 4 — Продовження опрацювання каталогу
Підбивши підсумки реалізованих дій, ми зрозуміли, що нам вдалося проіндексувати кілька тисяч нових сторінок і вийти з ним в ТОП. Ще один привід порадіти!
Етап 5 — Поведінковий фактор і конверсії
1. Юзабіліті-аудит
Було очевидно, що в певний момент динаміка зростання, якої ми досягаємо за рахунок розширення структури, перестане приносити настільки помітний результат. Пора шукати нові варіанти зростання трафіку і клієнтських замовлень. Тому ми провели юзабіліті-аудит, за допомогою якого в подальшому поліпшили поведінкові чинники.
2. Поправки
Швидке внесення правок на сайт дозволило проекту продовжити розвиток, зі збільшенням видимості сторінок в пошукових системах і зростанням конверсії.
Результати і KPI
Ми працюємо з клієнтом на умови NDA-договору, тому не може опублікувати точні дані зростання доходів кожного місяця за рахунок переходів з пошуку. Але варто зазначити, ці доходи значні, що виросли до шестизначних чисел.
Що принесло успіх? Наше спільне прагнення до зростання! Готовність клієнта інвестувати в позитивний результат. Ми не соромимося говорити, що зростання доходів замовника збільшує наші доходи. Тобто, ми – зацікавлена сторона. В цьому і є секрет плідної співпраці.
І трохи даних …
Покупки стабільно ростуть, і це помітно.
Клієнти приймають рішення про покупку в 2,5 разів швидше!
Середній прибуток за місяць збільшилася від 0 до майже 800 тис. Грн!
Динаміка по позиціях
Демонструємо лише деякі запити, за якими сайт знаходиться в ТОП.
Ключевой запрос | Позиции 13-08-2016 | Позиции 28-02-2017 |
купить одежду киев | 54 | 3 |
купить одежда онлайн | 34 | 1 |
купить модную одежду | 57 | 2 |
одежда купить киев | 49 | 2 |
купить одежду онлайн киев | 43 | 4 |
купить одежду интернет магазине | 51 | 3 |
купить стильную одежду | 78 | 5 |
купить женскую одежду киев | 89 | 8 |
купить мужскую одежду киев | 42 | 1 |
купить одежду в интернете | 65 | 3 |
одежда киев купить | 45 | 2 |
купить мужскую одежду киев | 46 | 4 |
женская одежда купить киев | 67 | 3 |