Наш клієнт – інтернет-магазин автомобільних запчастин. Він спеціалізується на продажі матеріалів і аксесуарів для тюнінга. Бажання клієнта – збільшити продажі. Само собою, нас треба було домогтися зростання ефективності сайту, збільшивши трафік і конверсію.

Представники компанії звернулися до нас в січні 2017 року. У той час трафік на сайті був надзвичайно низьким. Ми домоглися значного збільшення відвідуваності як по Києву, так і по іншим населеним пунктам України.

Отже, по порядку.

+ 20 173 пошукового пошукового трафіку
~ 210% приріст у відсотках

Анамнез

Що ми побачили, коли почали аналізувати сайт клієнта в січні 2017 роки? Він повільно працював, мав проблемну структуру, неправильні метадані на сторінках, дублі сторінок, помилкові посилання.

Мета: домогтися зростання трафіку для інтернет-магазину запчастин.

Хід робіт

Етап 1 – Аудит

Ми вказали на виявлені проблеми (ці та інші) в звіті для клієнта. Далі рекомендації. Крім усього іншого, порадили перевести інтернет-магазин на популярну платну CMS (до цього сайт працював на Magento).

Проміжні результати:

Клієнт несерйозно поставився до наданого звіту та дав згоду тільки на деякі зміни. CMS було вирішено не змінювати.

Етап 2 – Структура

01
Ми запропонували розділити каталог магазину на кілька розділів: «Марки авто», «Моделі», «Модифікації».
02
Розробили і після впровадили нову структуру сайту, враховуючи запропоновані зміни.
03
Написали правила для генерації метатегов, заголовків і текстів. Проміжні результати: За даними статистики, особливо зростання трафіку ми не добилися. Це викликало легке здивування. Роботи над оптимізацією були продовжені.

Етап 3 – Видалення дублів

01
За результатами технічного аудиту інтернет-магазину було виявлено дублів і просто неякісних сторінок. Все з них ми видалили.
02
Провели серйозну роботу, виправляючи і налаштовуючи теги link rel = «canonical».
03
Розробили правильну карту редиректів зі старих сторінок.
04
Домоглися правильної перелинковки за категоріями.
05
Змінюючи структуру сайту і генеруючи теги, а також тексти, ми паралельно знайшли багато технічних проблем і усунули їх.

Проміжні результати:

Через сім місяців роботи трафік онлайн-магазину по Києву і регіонах виріс більш ніж в два рази. Замовник позитивно відгукнувся про результати нашої роботи. Це збільшило ефективність взаємодії: він став швидше реагувати на наші рекомендації, що в свою чергу теж спровокувало подальше зростання.

Погодивши з клієнтом всі нюанси, ми підготували комерційну пропозицію і почали новий етап роботи, який додатково включав аналітичну підтримку проекту.

Етап 4 – Аналіз трафіку і позицій

01
Ми підібрали запити з конверсіями і почали додатково їх опрацьовувати.
02
Ініціювали написання текстів з позиційних сторінок (які ми просували по конверсійним пошуковим запитам).
03
Визначили проблему CMS Magento: вона безперервно створює дублі сторінок, що звичайно, викликає проблеми з індексацією. Потрібні нам сторінки не потрапляли в видачу. Довелося з цим серйозно попрацювати, але в кінці кінців ми вирішили проблему.
04
Провели аналіз значущих сторінок на сайтах конкурентів. Отриману інформацію використовували для постійного розширення семантичного ядра, потрібного нам для проставляння посилань.
05
Створили рекомендації для оптимізації сниппета.
06
Підготували і впровадили (поки не повністю) рекомендації, потрібні для росту конверсії.

Результати і KPI

Ми продовжили співпрацю з клієнтом. Спільно ми почали проект абсолютно інший специфіки: приступили до розробки і просування онлайн-магазину сантехніки.

Ми запропонували провести розробку сайту, користуючись рішеннями більш надійної CMS. Клієнт, будучи шанувальником CMS Magento, вже мав більшу довіру до наших рішень, тому погодився після вивчення переваг.

Поки йшла комплектація бази товарів, ми зайнялися розробкою сайту, який клієнт наповнював контентом. Після ми підписали договір про техпідтримку сайту і його пошуковому просуванні.

Клієнт зміг познайомитися з новою CMS і принципами її використання, після чого в корені змінив свою думку про платформу. Він вирішив перевести на цю CMS і свій магазин автозапчастин.

Що зараз:

  • йде збір товарної бази (на стороні клієнта);
  • ми розробляємо структуру сайту, користуючись одним з шаблонів CMS.

Що це дасть в найближчому майбутньому:

  • клієнт значно заощадить завдяки відсутності доробок;
  • на CMS можна реалізувати технічні моменти, які дорого або неможливо впровадити на Magento;
  • ранній зростання трафіку;
  • отримання прибутку з мінімальним очікуванням.

Динаміка по позиціях

Демонструємо лише деякі запити, за якими сайт знаходиться в ТОП.

Ключевой запросПозиции 09-01-2017Позиции 13-02-2018
универсальный катализатор купить687
купить автомасла в украине452
купить автозапчасти761
магазин автозапчастей654
моторное масло купить в украине562
стеклоочиститель автомобиля купить481
купить свечи накала киев534
купить подушку на двигатель756
свечи накала купить киев311
моторное масло купить онлайн744
автозапчасти киев купить341
моторное масло купить в киеве766
купить стойки стабилизатора киев763

Відгук від клієнта

Наша компанія працює з цією командою просування з 2017 року. Ми цінуємо відкритість підрядника, його діловий підхід і розуміння бізнес-процесів, його правильно побудовані комунікації. Додаткова перевага – завжди об’єктивна звітність перед замовником. Це фактори, які переконали нас продовжити співпрацю і зробити підрядником для ще одного проекту.

Еще новости

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх