Наш клієнт – інтернет-магазин автомобільних запчастин. Він спеціалізується на продажі матеріалів і аксесуарів для тюнінга. Бажання клієнта – збільшити продажі. Само собою, нас треба було домогтися зростання ефективності сайту, збільшивши трафік і конверсію.
Представники компанії звернулися до нас в січні 2017 року. У той час трафік на сайті був надзвичайно низьким. Ми домоглися значного збільшення відвідуваності як по Києву, так і по іншим населеним пунктам України.
Отже, по порядку.
Анамнез
Що ми побачили, коли почали аналізувати сайт клієнта в січні 2017 роки? Він повільно працював, мав проблемну структуру, неправильні метадані на сторінках, дублі сторінок, помилкові посилання.
Мета: домогтися зростання трафіку для інтернет-магазину запчастин.
Хід робіт
Етап 1 – Аудит
Ми вказали на виявлені проблеми (ці та інші) в звіті для клієнта. Далі рекомендації. Крім усього іншого, порадили перевести інтернет-магазин на популярну платну CMS (до цього сайт працював на Magento).
Проміжні результати:
Клієнт несерйозно поставився до наданого звіту та дав згоду тільки на деякі зміни. CMS було вирішено не змінювати.
Етап 2 – Структура
Етап 3 – Видалення дублів
Проміжні результати:
Через сім місяців роботи трафік онлайн-магазину по Києву і регіонах виріс більш ніж в два рази. Замовник позитивно відгукнувся про результати нашої роботи. Це збільшило ефективність взаємодії: він став швидше реагувати на наші рекомендації, що в свою чергу теж спровокувало подальше зростання.
Погодивши з клієнтом всі нюанси, ми підготували комерційну пропозицію і почали новий етап роботи, який додатково включав аналітичну підтримку проекту.
Етап 4 – Аналіз трафіку і позицій
Результати і KPI
Ми продовжили співпрацю з клієнтом. Спільно ми почали проект абсолютно інший специфіки: приступили до розробки і просування онлайн-магазину сантехніки.
Ми запропонували провести розробку сайту, користуючись рішеннями більш надійної CMS. Клієнт, будучи шанувальником CMS Magento, вже мав більшу довіру до наших рішень, тому погодився після вивчення переваг.
Поки йшла комплектація бази товарів, ми зайнялися розробкою сайту, який клієнт наповнював контентом. Після ми підписали договір про техпідтримку сайту і його пошуковому просуванні.
Клієнт зміг познайомитися з новою CMS і принципами її використання, після чого в корені змінив свою думку про платформу. Він вирішив перевести на цю CMS і свій магазин автозапчастин.
Що зараз:
- йде збір товарної бази (на стороні клієнта);
- ми розробляємо структуру сайту, користуючись одним з шаблонів CMS.
Що це дасть в найближчому майбутньому:
- клієнт значно заощадить завдяки відсутності доробок;
- на CMS можна реалізувати технічні моменти, які дорого або неможливо впровадити на Magento;
- ранній зростання трафіку;
- отримання прибутку з мінімальним очікуванням.
Динаміка по позиціях
Демонструємо лише деякі запити, за якими сайт знаходиться в ТОП.
Ключевой запрос | Позиции 09-01-2017 | Позиции 13-02-2018 |
универсальный катализатор купить | 68 | 7 |
купить автомасла в украине | 45 | 2 |
купить автозапчасти | 76 | 1 |
магазин автозапчастей | 65 | 4 |
моторное масло купить в украине | 56 | 2 |
стеклоочиститель автомобиля купить | 48 | 1 |
купить свечи накала киев | 53 | 4 |
купить подушку на двигатель | 75 | 6 |
свечи накала купить киев | 31 | 1 |
моторное масло купить онлайн | 74 | 4 |
автозапчасти киев купить | 34 | 1 |
моторное масло купить в киеве | 76 | 6 |
купить стойки стабилизатора киев | 76 | 3 |
Відгук від клієнта
Наша компанія працює з цією командою просування з 2017 року. Ми цінуємо відкритість підрядника, його діловий підхід і розуміння бізнес-процесів, його правильно побудовані комунікації. Додаткова перевага – завжди об’єктивна звітність перед замовником. Це фактори, які переконали нас продовжити співпрацю і зробити підрядником для ще одного проекту.