Нашим клієнтом став молодий, але стрімко розвивається онлайн-магазин з продажу продуктів і від прямих постачальників з екологічно чистих районів. Компанія орієнтована на роздрібні продажі, а також на поставки продукції для HoReCa (ресторанів, готелів), і для оффлайн-магазинів.

3 дні На відновлення сайту і створення захисту
4 місяців На роботу над відновленням бізнесу

Анамнез

Ми почали роботу над проектом в квітні 2015 року. Сайт був новий, його тільки що розробила одна відома київська компанія. Ніяких питань до творців не було: роботу вони зробили професійно. Вони повністю врахували правила оптимізації, так що результати пошукового просування радували «зі старту»: поліпшувалися позиції, ріс трафік, збільшувалася кількість замовлень … Цього кейса могло б і не бути, адже ми виконували стандартну роботу. Все йшло добре, поки не трапилася …

Катастрофа

У 2017 січні року на зв’язок вийшов клієнт і повідомив, що збирається виставити бізнес на продаж. Відповідно, оптимізацію потрібно зупинити, поки у сайту і у компанії не з’явиться новий власник.

Все це відбувалося на тлі регулярних DDOS-атак, які привели до відключення сайту хостинг-провайдером. Ми зі змішаними емоціями спостерігали, як результати дворічного плідної співпраці в буквальному сенсі руйнуються на наших очах. Зв’язавшись з клієнтом, запропонували перевести сайт на інший хостинг, але він відповів, що не бачить необхідності вкладатися в непотрібний йому проект.

Час минав, бізнес не працював, сайт був заблокований, всі показники прагнули до нуля. Ми розірвали договір на оптимізацію.

Новий час

У вересні 2017 року, бізнес купують. Настає другий етап існування проекту.

Новий власник відразу вирішив звернутися до нас, не експериментуючи з іншими підрядниками. Наші контакти йому без проблем дав продавець бізнесу. І ми знову приступили до роботи. Попереду було багато справ, але з цього періоду сайт знову почав розвиватися.

Новий власник не шкодував інвестицій – він був зацікавлений у швидкій позитивній динаміці бізнесу. У нас не було права на помилку.

Мета: відновити колишні показники і як можна швидше.

Xід робіт

Етап 1 – Відновлення сайту

Ми допомогли відродити інтернет-магазин, скориставшись бекап хостинг-провайдера, після чого перенесли файли на виділений хостинг. Крім того, налаштували захист від DDOS-атак: довелося це зробити, так як вони повернулися разом з початком роботи сайту. Кому-то явно заважав цей бізнес.

Етап 2 – Узгодження кошторису і збільшення семантичного ядра

Замовник наполягав, щоб ми рухали сайт по позиціях. Але нам було очевидно, що найкращим варіантом просування є трафік. Щоб кількість замовлень в магазині виросло, потрібно було збільшити переходи. Це означає, що необхідно розширювати семантичне ядро. Але не можна було допустити, щоб клієнт платив за просування в ТОП по декільком тисячам запитів. Після серії переговорів клієнт погодився переходити на трафік, і ми збільшили ядро до 3 тис. Запитів.

Етап 3 – Аудит технічної частини

Скориставшись тимчасовою паузою в оптимізації, ми додатково вивчили технічну сторону сайту, знайшли і виправили помилки. Визначили, що до ресурсу було підключено багато непотрібних сервісів через що він гальмував і погано просувався.

Етап 4 — Зміна структури

Працюючи далі, ми переробили структуру і додали нові розділи. Для них підготували рекомендації по заголовкам, структурі, контенту і мета-даними.

Етап 5 — Створення адаптивної версії

На жаль, цей процес клієнт довірив не надто хорошому підряднику. В процесі розробки той допустив величезну кількість помилок. Нам довелося їх виправляти. На щастя, вдалося зробити це швидко. Поява адаптивної версії поліпшило позиції магазину у видачі.

Результати і KPI

Другий етап роботи над проектом ознаменувався масою «притирок» до клієнта. Так, він часто вносив зміни на сайт, попередньо не погодивши їх з нами. Це призводило до уповільнення просування. Але врешті-решт ми налагодили співпрацю: замовник перейняв наш підхід, і робота над проектом стала командної.

Співпрацювати ми стали за таким принципом: ми формували рекомендації щодо поліпшення асортименту, клієнт додавав нові товарні позиції, ми збирали ядро і оптимізували картки.

В результаті ми значно знизили різницю в трафіку між 2016 і 2017 роками. Для порівняння. У період застою розрив у показниках склав 90%. Через два місяці активної роботи вдалося скоротити його до 20%!

Плани

Ми будемо далі працювати над структурою, покращувати юзабіліті, щоб збільшити кількість клієнтських замовлень.

Динаміка заявок

Ми втратили проект взимку 2017 року і повернули його восени 2017 року. Весь цей період сайт знаходився поза доступу. Але вже в січні 2018 роки ми майже досягли колишніх показників. Через місяць ми поліпшили результати і продовжуємо фіксувати зростання.

Динаміка по позиціях

Демонструємо лише деякі запити, за якими сайт знаходиться в ТОП.

Ключевой запросПозиции 23-09-2018Позиции 20-01-2018
продукты питания453
купить продукты питания461
продукты киев372
продукти купить546
продукты украина334
продукты питания украина415
купить продукты в украине242
продукты купить украина567
натуральные продукты украина573

Еще новости

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх