2 місяці На висновок сайту по 250 запитів в ТОП
32 > 1430 Зростання органічної трафіку за 2 місяців

Анамнез

Нашим клієнтом став офіційний представник світового бренду – виробника канцелярських товарів. Сайт орієнтований переважно на клієнтів з Києва та Київської області. Ми почали роботу над проектом восени 2020 року. До цього веб-сайт не зазнавав оптимізації і будь-яким методам просування.

Головний місяць для клієнта – грудень. У передноворічний час значно зростає попит на товари з сайту, які позиціонуються в ніші корпоративних і бізнес-презентів. Їх купують як подарунок діловим партнерам, друзям, колегам.

Отже, у нас було трохи менше ніж два місяці на висновок сайту в ТОП-10. Більшість SEO-фахівців сказали б, що це нереально. Що ж зробили ми? Сконцентрували зусилля, намітили план і понеслися до мети!

Мета: забезпечити просування сайту за два місяці,
щоб встигнути до передноворічних продажів.

Хід робіт

Етап 1 — Технический аудит

У процесі аналізу сайту з’ясувалося, що він навіть не пройшов індексацію в Google. Ми відкрили його для індексації і провели інші роботи:

01
Налаштували карту сайту
02
Видалили биті посилання
03
Домоглися унікалізації товарних карток (до цього на них був аналогічний контент)
04
Оптимізували сторінки пагінацію
05
Налаштували регіональність
06
Створили людиназрозумілі URL

Етап 2 — Технічний аудит

Всі сторінки сайту були неунікальні: зі скопійованих або дубльованим контентом. У цій ніші важливо враховувати пошукові запити, що стосуються категорії каталогу, а також запити, які стосуються картками товару. Тому довелося переписувати тексти на кожній сторінці. Благо, їх виявилося небагато.

Етап 3 — Швидкість сайту і мобілопрігодность

Ми перевірили сайт на відображення в мобільних пристроях і на швидкість завантаження. На жаль, результати не порадували.

З огляду на обмеження за часом, швидко оптимізували код, щоб збільшити швидкість роботи сайту. Крім того, зробили шаблони більш адаптивними.

Етап 3 — Робота з регіонами

Варто зазначити, що представники клієнта завжди знаходилися на зв’язку, і узгодження пропозицій, а також доробок не займали багато часу. Завдяки цьому багато в чому вдалося встигнути вивести сайт в ТОП-10 в короткі терміни.

Ми узгодили з клієнтом стратегію просування ресурсу в регіонах: запропонували концентруватися не тільки на Києві, а й на інших обласних центрах України. Це створило основу для значного збільшення трафіку.

Етап 5 — Передноворічний продаж

У грудні було підготовлено детальний перелік рекомендацій, які ми погодили і впровадили вкрай швидко.

Вже до середині грудня сайт канцтоварів був по 10 запитам в ТОП Google. А це – практично саме просуває ядро сайту по Києву!

Сайт впевнено увійшов в ТОП і закріпився за трьома найтоповішим запитам.

Результати і KPI

Взаємна зацікавленість в швидкому результаті дозволила нам досягти відмінних результатів в мінімальні терміни. Клієнт завжди своєчасно реагував на пропозиції і стверджував наші ідеї.

Ми в свою чергу пішли назустріч, розуміючи важливість отримання швидкого результату, просували цей проект як пріоритетний. Багато операцій з сайтом проводили буквально «на льоту».

Результати дуже порадували.

Трохи менше двох місяців вистачило на висновок сайту в ТОП-10 по найтоповішим запитам сегмента

Ключевой запросПозиции 23-10-2020Позиции 25-12-2020
канцтовары342
купить канцелярии561
купить канцтовары393
канцтовары купить452
канцелярия в школу374
канцелярия в школе273
купить канцтовары для школы342
канцтовары дешево355
купить школьные принадлежности331

Еще новости

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх