Добре працювати з проектами, які за всіма характеристиками самі «лізуть» в ТОП. Але справжній професіоналізм вдається показати там, де на шляху до успіху доводиться проходити крізь перешкоди. Сьогоднішній приклад – як раз про це. Вся команда в роботі з ним показала самовідданість і віру в успіх. І, звичайно ж, експертні знання 🙂
Анамнез
Ми почали працювати з магазином косметики і парфумерії в вересень 2019 року. У той час це був абсолютно новий, не до кінця заповнений сайт, що, звичайно ж, заважало успішного розкручування. SEO-оптимізацію на сайті не проводили. Видимість і трафік – на нулях.
Попереду було багато роботи.
Мета: Домогтися значного поліпшення позицій сайту,
і також зростання пошукового трафіку.
Завдання:
- Оптимізувати технічні показники ресурсу
- Переробити структуру
- Оптимізувати контент на сторінках
- Почати посилальне просування
Хід робіт
Етап 1 — Робота з семантичним ядром
Ми зібрали гранично можливий перелік пошукових запитів і кластерізіровалі їх по сторінках. Це допомогло побудувати стратегію пошукової оптимізації.
Етап 2 — Роботи по базовій оптимізації
Ми провели такі види робіт:
Етап 3 — Оптимізація структури і контенту
Як вже було сказано, ми отримали в роботу сайт з неякісною структурою і практично незаповненими товарними сторінками. Маючи це на старті, можна було навіть не мріяти про вихід в ТОП-10.
Тому ми:
Етап 4 — Фрустрація
З клієнтом працювалося добре. Всі узгодження проходили швидко, наші рекомендації він впроваджував майже миттєво. Створення і заповнення нових карток проводилося без затримок. Сайт швидко розростався, нові сторінки індексувалися без проблем! Але … зростання трафіку і позицій не було.
Через три місяці спільної роботи це стало приводом для занепокоєння. У нашій практиці подібне не траплялося. Жоден із запитів не потрапив в ТОП 100. А це свідчило про серйозну проблему.
Уже в сотий раз ми переглянули технічні характеристики сайту – все відмінно. Перевірили всі, що впливає на індексацію – проблем немає. Перевірили прив’язку до регіону – теж правильно. Проаналізували оптимізацію в цілому – ВСЕ було добре!
Етап 5 — Переписка
Стало очевидно – потрібно писати в Google. Перший відповідь була типовим. Щось із серії: «Продовжуйте розвивати сайт за нашими рекомендаціями і наберіться терпіння».
Що робити? продовжили:
Це не допомогло. Ми відстежували кожен апдейт: жодна товарна позиція не потрапила в ТОП 100.
Написали в Google. Отримали типовий відповідь (див. Вище).
Зітхнули. Продовжили покращувати.
- Змінили пошук на сайті.
- Попрацювали над меню.
Результат – аналогічний.
Знову написали в Google.
Відповідь … знову дивіться вище.
Ніякої інформації про критичних помилках, попаданнях під фільтри, санкції.
Написали кілька десятків листів в Google і отримали стільки ж типових відповідей. Проблем немає, допомагати вам не будемо, продовжуйте розвивати.
Етап 6 — Зліт!
Сумнівалися ми в своєму професіоналізмі? Природно. Кожен досвідчений фахівець критично ставиться до себе і до своєї роботи. Сумнівів немає у тих, кому все одно. Ми билися над цим проектом, не покладаючи рук.
Після чергового апдейта Google результати нарешті з’явилися. Наш колапс завершився і почався ріст!
Результати і KPI
У січні 2020 года 10 просуваються запитів «раптово» »з’явилися в пошуку і відразу – в ТОП 10! Це стосувалося навіть значимого среднечастотника «інтернет магазин косметики». Почалося зростання трафіку, який триває досі.
З наступного апдейта почали нормально ранжуватися і інші запити. Проблем з сайтом більше не було.
Динаміка по позиціях
Демонструємо лише деякі запити, за якими сайт знаходиться в ТОП.
Ключевой запрос Позиции 19-11-2019 Позиции 16-01-2020 купить духи 56 2 купить косметику киев 33 2 духи женские 28 1 купить косметику 53 5 купить мужские духи 32 2 купить косметику 46 6 купить духи в киеве 37 3 косметический магазин 53 4 интернет магазин косметики 66 4