Добре працювати з проектами, які за всіма характеристиками самі «лізуть» в ТОП. Але справжній професіоналізм вдається показати там, де на шляху до успіху доводиться проходити крізь перешкоди. Сьогоднішній приклад – як раз про це. Вся команда в роботі з ним показала самовідданість і віру в успіх. І, звичайно ж, експертні знання 🙂

6 мес на просування нового сайту в ТОП
>8 звернень в Google для виходу з фільтра

Анамнез

Ми почали працювати з магазином косметики і парфумерії в вересень 2019 року. У той час це був абсолютно новий, не до кінця заповнений сайт, що, звичайно ж, заважало успішного розкручування. SEO-оптимізацію на сайті не проводили. Видимість і трафік – на нулях.

Попереду було багато роботи.

Мета: Домогтися значного поліпшення позицій сайту,
і також зростання пошукового трафіку.

Завдання:

  1. Оптимізувати технічні показники ресурсу
  2. Переробити структуру
  3. Оптимізувати контент на сторінках
  4. Почати посилальне просування

Хід робіт

Етап 1 — Робота з семантичним ядром

Ми зібрали гранично можливий перелік пошукових запитів і кластерізіровалі їх по сторінках. Це допомогло побудувати стратегію пошукової оптимізації.

Етап 2 — Роботи по базовій оптимізації

Ми провели такі види робіт:

01
Закрили технічні сторінки від пошуку за допомогою файлу robots.txt.
02
Налаштували карту сайту.
03
Виправили некоректні скрипти на сторінках.
04
Допрацювали сторінки пагінації.
05
Налаштували регіональність сайту.
06
Видалили дублі сторінок.
07
Налаштували людино-зрозумілі URL.
08
Оптімізувалі швидкість відповідь сторінок.

Етап 3 — Оптимізація структури і контенту

Як вже було сказано, ми отримали в роботу сайт з неякісною структурою і практично незаповненими товарними сторінками. Маючи це на старті, можна було навіть не мріяти про вихід в ТОП-10.

Тому ми:

01
Створили і реалізували нову структуру ресурсу.
02
Підказали замовнику, як значно розширити каталог за допомогою нових товарних позицій.
03
Попрацювали над заголовками і мета-тегами.
04
Написали і розмістили текстовий контент.

Етап 4 — Фрустрація

З клієнтом працювалося добре. Всі узгодження проходили швидко, наші рекомендації він впроваджував майже миттєво. Створення і заповнення нових карток проводилося без затримок. Сайт швидко розростався, нові сторінки індексувалися без проблем! Але … зростання трафіку і позицій не було.

Через три місяці спільної роботи це стало приводом для занепокоєння. У нашій практиці подібне не траплялося. Жоден із запитів не потрапив в ТОП 100. А це свідчило про серйозну проблему.

Уже в сотий раз ми переглянули технічні характеристики сайту – все відмінно. Перевірили всі, що впливає на індексацію – проблем немає. Перевірили прив’язку до регіону – теж правильно. Проаналізували оптимізацію в цілому – ВСЕ було добре!

Етап 5 — Переписка

Стало очевидно – потрібно писати в Google. Перший відповідь була типовим. Щось із серії: «Продовжуйте розвивати сайт за нашими рекомендаціями і наберіться терпіння».

Що робити? продовжили:

01
Поліпшили пошук по сайту.
02
Змінили меню.
03
Додали блоки перелинковки.
04
Поправили дизайн товарних сторінок: додали відгуки, інформацію про доставку, способи застосування, характеристики.
05
Планомірно збільшували товарний асортимент сайту.

Це не допомогло. Ми відстежували кожен апдейт: жодна товарна позиція не потрапила в ТОП 100.

Написали в Google. Отримали типовий відповідь (див. Вище).

Зітхнули. Продовжили покращувати.

  1. Змінили пошук на сайті.
  2. Попрацювали над меню.

Результат – аналогічний.

Знову написали в Google.

Відповідь … знову дивіться вище.

Ніякої інформації про критичних помилках, попаданнях під фільтри, санкції.

Написали кілька десятків листів в Google і отримали стільки ж типових відповідей. Проблем немає, допомагати вам не будемо, продовжуйте розвивати.

Етап 6 — Зліт!

Сумнівалися ми в своєму професіоналізмі? Природно. Кожен досвідчений фахівець критично ставиться до себе і до своєї роботи. Сумнівів немає у тих, кому все одно. Ми билися над цим проектом, не покладаючи рук.

Після чергового апдейта Google результати нарешті з’явилися. Наш колапс завершився і почався ріст!

Результати і KPI

У січні 2020 года 10 просуваються запитів «раптово» »з’явилися в пошуку і відразу – в ТОП 10! Це стосувалося навіть значимого среднечастотника «інтернет магазин косметики». Почалося зростання трафіку, який триває досі.

З наступного апдейта почали нормально ранжуватися і інші запити. Проблем з сайтом більше не було.

Динаміка по позиціях

Демонструємо лише деякі запити, за якими сайт знаходиться в ТОП.

Ключевой запросПозиции 19-11-2019Позиции 16-01-2020
купить духи562
купить косметику киев332
духи женские281
купить косметику535
купить мужские духи322
купить косметику466
купить духи в киеве373
косметический магазин534
интернет магазин косметики664

Еще новости

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх