Добре працювати з проектами, які за всіма характеристиками самі «лізуть» в ТОП. Але справжній професіоналізм вдається показати там, де на шляху до успіху доводиться проходити крізь перешкоди. Сьогоднішній приклад – як раз про це. Вся команда в роботі з ним показала самовідданість і віру в успіх. І, звичайно ж, експертні знання 🙂

6 мес на просування нового сайту в ТОП
>8 звернень в Google для виходу з фільтра

Анамнез

Ми почали працювати з магазином косметики і парфумерії в вересень 2019 року. У той час це був абсолютно новий, не до кінця заповнений сайт, що, звичайно ж, заважало успішного розкручування. SEO-оптимізацію на сайті не проводили. Видимість і трафік – на нулях.

Попереду було багато роботи.

Мета: Домогтися значного поліпшення позицій сайту,
і також зростання пошукового трафіку.

Завдання:

  1. Оптимізувати технічні показники ресурсу
  2. Переробити структуру
  3. Оптимізувати контент на сторінках
  4. Почати посилальне просування

Хід робіт

Етап 1 — Робота з семантичним ядром

Ми зібрали гранично можливий перелік пошукових запитів і кластерізіровалі їх по сторінках. Це допомогло побудувати стратегію пошукової оптимізації.

Етап 2 — Роботи по базовій оптимізації

Ми провели такі види робіт:

01
Закрили технічні сторінки від пошуку за допомогою файлу robots.txt.
02
Налаштували карту сайту.
03
Виправили некоректні скрипти на сторінках.
04
Допрацювали сторінки пагінації.
05
Налаштували регіональність сайту.
06
Видалили дублі сторінок.
07
Налаштували людино-зрозумілі URL.
08
Оптімізувалі швидкість відповідь сторінок.

Етап 3 — Оптимізація структури і контенту

Як вже було сказано, ми отримали в роботу сайт з неякісною структурою і практично незаповненими товарними сторінками. Маючи це на старті, можна було навіть не мріяти про вихід в ТОП-10.

Тому ми:

01
Створили і реалізували нову структуру ресурсу.
02
Підказали замовнику, як значно розширити каталог за допомогою нових товарних позицій.
03
Попрацювали над заголовками і мета-тегами.
04
Написали і розмістили текстовий контент.

Етап 4 — Фрустрація

З клієнтом працювалося добре. Всі узгодження проходили швидко, наші рекомендації він впроваджував майже миттєво. Створення і заповнення нових карток проводилося без затримок. Сайт швидко розростався, нові сторінки індексувалися без проблем! Але … зростання трафіку і позицій не було.

Через три місяці спільної роботи це стало приводом для занепокоєння. У нашій практиці подібне не траплялося. Жоден із запитів не потрапив в ТОП 100. А це свідчило про серйозну проблему.

Уже в сотий раз ми переглянули технічні характеристики сайту – все відмінно. Перевірили всі, що впливає на індексацію – проблем немає. Перевірили прив’язку до регіону – теж правильно. Проаналізували оптимізацію в цілому – ВСЕ було добре!

Етап 5 — Переписка

Стало очевидно – потрібно писати в Google. Перший відповідь була типовим. Щось із серії: «Продовжуйте розвивати сайт за нашими рекомендаціями і наберіться терпіння».

Що робити? продовжили:

01
Поліпшили пошук по сайту.
02
Змінили меню.
03
Додали блоки перелинковки.
04
Поправили дизайн товарних сторінок: додали відгуки, інформацію про доставку, способи застосування, характеристики.
05
Планомірно збільшували товарний асортимент сайту.

Це не допомогло. Ми відстежували кожен апдейт: жодна товарна позиція не потрапила в ТОП 100.

Написали в Google. Отримали типовий відповідь (див. Вище).

Зітхнули. Продовжили покращувати.

  1. Змінили пошук на сайті.
  2. Попрацювали над меню.

Результат – аналогічний.

Знову написали в Google.

Відповідь … знову дивіться вище.

Ніякої інформації про критичних помилках, попаданнях під фільтри, санкції.

Написали кілька десятків листів в Google і отримали стільки ж типових відповідей. Проблем немає, допомагати вам не будемо, продовжуйте розвивати.

Етап 6 — Зліт!

Сумнівалися ми в своєму професіоналізмі? Природно. Кожен досвідчений фахівець критично ставиться до себе і до своєї роботи. Сумнівів немає у тих, кому все одно. Ми билися над цим проектом, не покладаючи рук.

Після чергового апдейта Google результати нарешті з’явилися. Наш колапс завершився і почався ріст!

Результати і KPI

У січні 2020 года 10 просуваються запитів «раптово» »з’явилися в пошуку і відразу – в ТОП 10! Це стосувалося навіть значимого среднечастотника «інтернет магазин косметики». Почалося зростання трафіку, який триває досі.

З наступного апдейта почали нормально ранжуватися і інші запити. Проблем з сайтом більше не було.

Динаміка по позиціях

Демонструємо лише деякі запити, за якими сайт знаходиться в ТОП.

Ключевой запросПозиции 19-11-2019Позиции 16-01-2020
купить духи562
купить косметику киев332
духи женские281
купить косметику535
купить мужские духи322
купить косметику466
купить духи в киеве373
косметический магазин534
интернет магазин косметики664

Еще новости

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх