+40000 пошукового трафіку
~3000 заявок з SEO

Анамнез

Нашим клієнтом став веб-сервіс, що спеціалізується на наданні короткострокових позик. Компанія ліцензована і вже кілька років працює в секторі фінпослуг України.

Клієнт звернувся до нас в 2018 році. Сайт був новий, тому оптимізацією ми проводили з нуля. Але цей кейс – нема про класичних процедурах просування. Ми сконцентруємося на одному з етапів робіт – найцікавіше – і розглянемо нюанси, з якими вдалося впоратися. Нам вдалося знайти досить вдалий вихід із ситуації і домогтися реалізації поставлених клієнтом завдань.

Так як компанія клієнта спеціалізується на видачі позик для всіх жителів України, нам потрібно було досягти зростання в інших населених пунктах.

Мета: зростання клієнтських звернень

Стратегія: щоб досягти мети в перспективі 2018 року, ми запропонували клієнту пару ідей. Він зупинився на першій.

Ідея №1

Додати на сайт адреси клієнтських пунктів в регіонах.

Ідея №2

Просувати сайт по гео-незалежним запитам. Цей підхід не так вдалий для отримання релевантного трафіку і, відповідно, звернень.

Хід робіт

Етап 1 – Зміна стратегії

Ми робимо це майже завжди, і цей проект не став винятком. Ми змінили стратегію. Причиною стала відмова клієнта від додавання адрес на сайт за певних корпоративних причин. Це загальмувало просування.

В цілому на 2018 рік ми мали такі вихідні по сайту:

  1. У фірми працювало тільки одне представництво. Клієнт же хотів отримувати заявки зі всієї України.
  2. Результати видачі Google за релевантними запитами майже всі складаються з агрегатується ресурсів.
  3. Представники клієнта досить неспішно стверджував і впроваджував на сайт наші поради.

В 2019 році вдалось затвердити нову стратегію і зосередити роботу на просуванні.

Етап 2 – Оптимізація з урахуванням ситуації

01 Сформовано 300 запитів
Загальною частотністю по Україні 70382;
02 Технічні поліпшення
Ми підготували рекомендації з програмного поліпшенню сайту;
03 Орієнтація на Google
Ми впорядкували запити по сторінках, написали і розмістили заголовки, а також текстовий контент;
04 Зовнішні URL
На жаль, у нас були сильні обмеження щодо внутрішньої оптимізації ресурсу, адже прямого доступу до ресурсу ми не мали. Наші ж рекомендації співробітники клієнта вносили вкрай повільно і не повністю;

Тому ми вирішили сконцентруватися на тому, що нас є: зовнішні чинники.

Для цього зробили акцент на збільшенні кількості зовнішніх посилань: але три посилання з анкорами на кожне релевантне слово; по одній безакнкорной посиланням на кожну зі сторінок.

Крім того, ми зібрали 1 493 рекомендацій, і, користуючись кожною з них, розмістили по анкорний посиланням на релевантну сторінку. Підсумки незабаром порадували.

Результати і KPI

Якщо не виходить йти безпосередньо, потрібно знаходити інші рішення – так коротко можна охарактеризувати роботу над цим проектом.

Успішно долаючи труднощі, ми провели роботи, за допомогою яких добилися поліпшення позицій, зростання трафіку і, що було для клієнта найцінніше, – збільшення динаміки конверсій.

Позиції в пошуку

Ключевой запросПозиции 04-12-2018Позиции 06-02-2021
микрозаймы672
микрозайм863
микрозайм на карту791
микрозайм онлайн862
взять микрозаймы635
взять микрозайм512
взять микрозайм на карту741
микро займ онлайн836
микрозайм онлайн на карту961

Еще новости

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх