Просування в інтернеті будівельного магазину

Кейс сайту з продажу будівельних матеріалів – зразок продуктивності, ефективної взаємодії і вміння нестандартно вирішувати завдання.

Персональний підхід, вміле подолання складнощів і відповідальність забезпечили нам хороші результати і позитивну динаміку розвитку сайту. Співпраця триває 13 років: за цей час ми продемонстрували власний потенціал і показали, що якісна аналітика і професійна оптимізація дозволяють досягати поставлених бізнес-цілей.

Орієнтація на результат і вміння працювати в рамках виділеного бюджету дозволяють нам продовжувати співпрацю навіть у складні для клієнтів періоди, викликані зовнішніми факторами. Ми зробили це, навіть коли замовник був обмежений у коштах, але потребував залучення нових клієнтів. Допомогло зміна підходів до процесів.

+ 25 000 пошукового трафіку
~ 25 грн вартість ліда

Анамнез

Сайт спеціалізується на продажі будівельних матеріалів і пиломатеріалів високої якості оптовим і роздрібним покупцям. Також компанія займається реалізацією шпону, терасної дошки, керамічного матеріалу і меблевих щитів. Товарний асортимент великий, як і географія продажів (уся Україна). У той же час ринок висококонкурентний: щоб обійти інших великих гравців, потрібно ефективне просування сайту.

Ми довго розвивали інтернет-магазин, але стратегію довелося повністю переглянути. Причинами стали: зростання кількості покупців в інтернеті, поява нових конкурентів, зміни в товарному асортименті. Ми потребували нових нестандартних рішеннях для істотного зростання позицій і залучення значно більшої кількості заявок.

Ход работ

Етап 1

Користуючись власними напрацюваннями та заново проаналізувавши позиції, ми підійшли до виконання завдання: потрібно було зберегти темпи розвитку. Для цього ми поставили кілька важливих завдань:

01 Ядро
Зібрати семантику заново, додавши до існуючих нові та актуальні запити;
02 Структура
Проаналізувати структуру інтернет-магазину, внести зміни;
03 Контент
Переписати заголовки і контент відповідно до новими напрямками;
04 Зовнішні фактори
Прибуття з посиланнями.

В результаті ми досягли запланованих результатів по зростанню позицій і забезпечили збільшення бюджету.

На старті у клієнта були наступні дані:

  • зростання пошукового трафіку в місяць – 5000 користувачів;
  • вартість залучення одного відвідувача з пошуку знизилася до 1,5 грн за клієнта.

Етап 2

Далі ми поставили перед собою завдання охопити регіони України. Щоб досягти цього, ми впровадили стратегію:

01 Нові сторінки
Розробили регіональні сторінки у вигляді папок всередині домену, забезпечимо краще ранжування по регіонах;
02 Оптимізація
Оптимізували нові регіональні сторінки;
03 Бюджет
Розрахували, скільки замовнику обійдеться просування в регіонах.

На другому етапі ми зіткнулися з кількома труднощами. З’ясувалося, що сайт на самопісний CMS не дає можливості швидко і створити систему регіональних папок. Було прийнято рішення про перенесення сайту на більш відому і сучасну платформу.

Через це довелося коригувати терміни, але в цілому ми добилися поставлених цілей:

  • в 2018 році перенесли сайт на нову CMS і створили регіональні папки;
  • згенерували заголовку для сторінок регіонів;
  • затвердили комерційну пропозицію, погодивши бюджет на просування в регіонах.

Домоглися збільшення відвідуваності сайту: приріст склав +6000 візитів.

Етап 3

Ми зіткнулися з новими викликами на цьому етапі. У замовника виникли фінансові труднощі, що призвело до оптимізації бюджету на просування в регіонах. Довелося скорочувати витрати і шукати шляхи економії.

Багаторічна співпраця з клієнтів і висока взаємна довіра дозволили зберегти ділові відносини і продовжити роботу навіть в такій непростій ситуації. Мало того, нам вдалося досягти непоганих результатів.

На цьому етапі впровадили такі рішення:

01 Прогнози
Спрогнозували- трафік і ліди, попрацювали над новим бюджетом;
02 План зростання
Визначили точки зростання в перспективі;
03 Пріоритети
Отримали від клієнта схвалення запропонованих напрямків роботи;
04 Слабкі місця
Виявили сегменти, тягнуть вниз: «Пиломатеріали» і «Меблевий щит»;
05 Конкурентний аналіз
Вивчили конкурентів, щоб поліпшити видимість по певних сегментах;
06 Контент
Оптимізували контент на сайті, попрацювали з заголовками і посиланнями.

Вжиті заходи дали можливість досягти високих результатів просування в Google.

Щоб розвинути напрямок «Пиломатеріали», ми вирішили:

  • переробити структуру сайту;
  • змінити контент на основі аналізу конкурентів;
  • опрацювати посилання.

Витративши мінімум часу, ми добилися гарної динаміки і стійких позицій у верхніх рядках видачі пошукової системи.

Результати

Наша команда добилася таких результатів:

  • Зростання небрендові пошукового трафіку в 2019 році склав на 21000 візитів в порівнянні з 2016 роком!
  • Досягли 51000 пошукового трафіку в жовтні 2019 года!
  • Зросла кількість дзвінків і звернень.
  • Вартість ліда знизилася до 25 грн при середньому чеку 10000 грн!

Ми не зупинилися на досягнутому і намітили подальші стратегії розвитку:

  • Поліпшення форми замовлення. На сторінки, доповнені формами замовлення, приходить понад 1000 відвідувачів, але замовлення залишають тільки кілька десятків. Причина – в занадто великій кількості полів анкети, заповнення яких займає час. Аналітики нашої команди сформували рекомендації щодо поліпшення форми замовлення, найближчим часом ми реалізуємо їх.
  • Підвищення якості обслуговування. Дані демонструють зростання кількості дзвінків з сайту, але при цьому реєструється збільшення кількості пропущених викликів. Ми розповіли про проблеми клієнта, і він вирішив її зі своїм персоналом самостійно.
  • Визначення нових запитів. Ми проаналізували видимість проекту і виявили запити, за якими реально поліпшити позиції сайту у видачі Google. Зараз ці запити стверджують представники замовника.

Динаміка по позиціях

Демонструємо лише деякі запити, за якими сайт знаходиться в ТОП.

Ключовий запитПозиції 23-05-2020Позиції 28-05-2021
плитка керамическая652
купить керамическая плитка582
купить плитку331
плитка433
магазин плитки386
плитка купить292
купить керамическую плитку371
интернет магазин плиток637
плитка цена402
магазин керамической плитки732
купить плитку недорого531
плитка керамика купить256
цены плитка614

Динаміка видимості

На даний момент працюємо з 2875 запитами.

Зростання загальної видимості сайту – від 40% до 93%

Динамика видимости строительного сайта

Трафік на жовтень 2020 р – 1237

Трафік на жовтень 2021 р – 14479

Динамика трафика строительного магазина

Відгук представника клієнта

Висловлюємо подяку колективу компанії за плідну та результативну співпрацю з просування нашого сайту в пошуковій системі. Працюючи спільно протягом декількох років, ми переконалися в професіоналізмі наших партнерів. Фахівці компанії мають високий потенціал в просуванні сайтів, веб-аналітиці та веб-маркетингу.

Еще новости

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх