Ми пропонуємо професійний маркетинг і просування сайту, головна мета яких полягає в збільшенні цільових продажів. Ми застосовуємо найкращі методи просування сайту, в їх число входять: дослідження ключових слів, просування в соціальних мережах, аналіз конкуренції, побудова посилань, створення якісного контенту, розсилка, а також технічні поліпшення.

Маркетинг і просування сайту своїми методами дозволять Вам піднятися в результатах пошукових систем, збільшити трафік і довіру до свого бізнесу, збільшити дохід.

Маркетинг і просування

В рамках кожного проекту ми надаємо навчання, цілодобові консультації і регулярні звіти про хід і результати нашої завершеної роботи.

Наш підхід фокусується на всеосяжної стратегії, яка здатна за допомогою конкретних маркетингових дій поліпшити веб сайт і збільшити продажі Вашого бізнесу.

ТМ «Розкрутка сайтів» пропонує поєднання стратегічних методів, які будуть комплексно здійснюватися кваліфікованим персоналом відповідно до Ваших потреб.

Комплекс стратегічних методів просування сайту:

  1. SEO – оптимізація для пошукових систем

Важливий інструмент маркетингу і просування сайту є збільшення рейтингу сайту в пошукових системах, а також збільшення трафіку через органічні результати.

Деякі з найбільш важливих складових SEO оптимізації:

  • Оптимізація контенту;
  • Оптимізація мета тегів;
  • Збірка семантичного ядра і використання його в контенті;
  • Оптимізована карта сайту;
  • Детальна діагностика відвідувачів;
  • Регулярний веб хостинг;
  • Мінімальний час завантаження сайту.
  1. Текстова (контекстна) реклама

Текстова (контекстна) реклама представлена у вигляді релевантних оголошень, які бачать вже стикаються з даними контентом відвідувачі. Контекстна реклама піклується про цільових областях, які рекламують нішу.

  1. Реклама на банерах

Одна з найбільш ефективних форм реклами, яка використовується для аудиторії. Банерна реклама є безпечним рішенням, щоб збільшити продажі товарів і послуг, привертаючи увагу потенційних клієнтів.

Переваги реклами на банерах:

  • Можливість реклами нових продуктів;
  • Можливість створити власний бренд;
  • Можливість залучення нових клієнтів;
  1. Соціальні мережі (Facebook, Instagram, Telegram)

Використання соціальних мереж, таких як Facebook, Instagram і Telegram, як платформ для співпраці, пов’язує підприємства з рештою світу десятками різних способів. Ці інструменти привносять технології в бізнес, пов’язують людей з інформацією, створюють нові потенційні ринки і покращують спілкування з клієнтами і брендинг.

Процес просування соціальних мереж включає в себе:

  • Створення професійної сторінки;
  • Створення реклами для перегляду своїх облікових записів в
  • соціальних мережах;
  • Щомісячні звіти про хід роботи і аналіз результатів оголошень.
  1. Маркетинг електронної пошти (компанії з інформаційними бюлетенями)

Інформаційні бюлетені – ще один важливий інструмент маркетингу і просування в Інтернеті. Це відомі рекламні електронні листи, надіслані для просування товару або послуги.

Преимущества использования информационных бюллетеней:

  1. Залучення нових клієнтів шляхом масової розсилки бюлетеня якомога більшій кількості одержувачів, що призводить до інформаційної кампанії;
  2. Підтримка хороших і стабільних відносин з існуючою клієнтурою шляхом розсилки про нові послуги або пропозиції.

Також в своїх маркетингових стратегіях ми використовуємо СМС і Viber розсилку.

  1. Реклама в Facebook і Instagram

Реклама в Facebook і Instagram – це публікація рекламованого контенту на платформі за певну плату, щоб охопити ширшу і більш цільову аудиторію.

Facebook і Instagram часто використовуються для збільшення впливу бренду, трафіку на сайт, створення нових клієнтів і розширення свого впливу.

Працюючи з нами ви отримуєте

Індивідуальний підхід
Індивідуальний підхід
Фінансовий звіт
Фінансовий звіт
Гарантія просування
Гарантія просування
Підписання договору
Підписання договору
  1. Реклама на YouTube

Найбільш рентабельним інструментом в цифровому просторі, що використовують переваги відео, є YouTube. Через YouTube можна показувати рекламні ролики своїх продуктів користувачам.

Крім рекламних інструментів, YouTube використовується як Social Media Channels. Це можливість створення офіційного каналу, на якому кожен бренд / інтернет магазин, можуть завантажувати інформаційне відео про свої продукти і послуги, а користувачі підписуються і завжди повідомлені про оновлення.

  1. Реклама блогерів

У цифровому просторі також дуже відомо просування продуктів за допомогою блогерів. Це дуже ефективний метод, оскільки підписчики блогерів довіряють їм, а значить і тому, що вони рекламують.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх