90% користувачів використовують пошукові системи, в соціальних мережах вони проводять третину свого часу. Саме тому невід’ємною частиною сучасного бізнесу стали маркетинг і реклама в інтернеті.
Ми візьмемо в свої руки маркетинг і рекламу Вашого корпоративного веб сайту або інтернет магазину і підвищимо його привабливість серед цільової аудиторії безпосередньо там, де вона проводить свій час.
Інтернет маркетинг відноситься до всіх рекламним діям, які відбуваються в Інтернеті. В ряд дій входять наступні форми:
- Маркетинг в пошукових системах. Це набір дій і маркетингових інструментів для просування сайту в пошукових системах. Мета пошукового маркетингу – поліпшити цільовий трафік сайту за допомогою пошукових систем.
Маркетинг в пошукових системах включає наступні методи:
- SEO оптимізація – просування цільових сторінок сайту за допомогою зовнішньої і внутрішньої оптимізації факторів сайту;
- Контекстна реклама – це публікація оголошень на сторінці результатів пошукової системи відповідно до інтересів користувача. Оголошення автоматично відображаються в позиціях 1-4 на першій сторінці результатів і в кінці сторінки результатів.
- Банерна реклама – подібно контекстній рекламі, розміщується на сторінках результатів пошукової системи у вигляді банера або графічного зображення.
- Соціальні мережі. Соціальні можуть приймати форму різноманітних технологій, таких як обмін фотографіями, блоги, ігри, соціальні мережі, обмін відео, віртуальні світи, огляди і багато іншого. Це полегшує спілкування з клієнтами, а також допомагає просувати продукти та послуги, оскільки це дозволяє розподіляти цілеспрямовані, своєчасні і ексклюзивні продажі і купони потенційним клієнтам.
- Прямий маркетинг. Це безпосередній контакт з цільовим клієнтом, що включає в себе ряд дій:
- Маркетинг по електронній пошті. Це пряма розсилка Вашим передплатникам регулярних інформаційних бюлетенів, акцій, купонів і знижок.
- Маркетинг по СМС. Це пряма розсилка передплатникам повідомлень на вказаний ними при реєстрації номер телефону.
- RSS канали. Це прості текстові файли з базової оновленої інформації – новинами, статтями та т.д. Це урізане вміст зазвичай підключається до «зчитувача каналів» або інтерфейсу, який швидко перетворює текстові RSS файли в потік останніх оновлень з усього Інтернету.
- Інтернет-PR. Це стратегічні комунікаційні процеси, які використовують для створення взаємовигідних відносин з громадськістю.
Працюючи з нами ви отримуєте
PR фахівець розробляє спеціалізований комунікаційний план і використовує засоби масової інформації та інші прямі та непрямі середовища для створення і підтримки позитивного іміджу бренду і міцних взаємин з цільовою аудиторією.
- Веб аналітика. Це аналіз даних для інформування про дії користувачів на різних веб сторінках. Ми використовуємо платформи веб аналітики для вимірювання та оцінки продуктивності сайту і перегляду ключових показників ефективності, які ведуть бізнес, наприклад, рівень конверсії.
SE Ranking