Оптимізація пошуку означає дії, метою яких є кращі позиції в пошукових системах.

Успішна оптимізація пошуку заснована на технічних основах, конкурентному аналізі ключових слів, змістовних будівельних блоках в формі текстів і цілісної інформаційної архітектурі сайту. У довгостроковій перспективі стратегія може працювати, тільки якщо вона адаптована до потреб клієнта та специфіки сайту.

SEO – це не тільки створення дружніх сайтів для пошукових систем. Йдеться про створення зручних сайтів для людей. Ці принципи йдуть рука об руку.

Пошукові системи хочуть надавати користувачам найкращий і актуальний контент. Для цього вони повинні проаналізувати всі проіндексовані сайти і ранжувати їх відповідно до потреб людей.

Навіщо вашому сайту потрібна оптимізація пошуку?

Більшість трафіку принесли великі комерційні пошукові системи Google, Yandex, Rambler. Хоча соціальні мережі та інші джерела трафіку можуть генерувати відвідування для вашого сайту, пошукові системи є основним методом навігації для більшості користувачів Інтернету. Це вірно, якщо ваш сайт пропонує контент, послуги, продукти, інформацію або щось ще.

Пошукові системи дозволять вам отримати цільовий трафік. Пошукові системи – будівельний міст між сайтом і користувачами. Якщо пошукові системи не можуть знайти сайт або додати контент в свої бази даних, ви втрачаєте неймовірні можливості залучити провайдера трафіку на ваш сайт.

Інвестиції в SEO можуть мати виняткову норму прибутку в порівнянні з іншими видами маркетингу і просування.

Як працює оптимізація пошуку?

Нижче наведені кроки, які проходить експерт з SEO, а також вплив кожного дії на сприйняття пошукових систем вашого сайту.

  1. SEO аналіз сайту

SEO анализ необходим, чтобы построить SEO стратегию и определить наиболее репрезентативные ключевые слова для вашей ниши. Здесь также будет определен метод продвижения, который наиболее эффективен.

SEO анализ означает проверку всего сайта на наличие ошибок SEO, таких, как: архитектура, упущения в категории удобства для пользователя, технические ошибки — все детально проанализировано с помощью критериев ранжирования в поисковых системах и т. д.

Отчет об аудиторской проверке SEO представляет собой широкий и подробный анализ каждого шаблона страницы вашего сайта.

Мы анализируем ваш сайт с точки зрения SEO и ошибок — с одной стороны, а с другой — возможностей для продвижения и оптимизации сайта. Мы обнаруживаем скрытый потенциал ключевых слов, CTR, кликов и потенциального трафика на конкурирующие сайты.

Создание отчета по аудиту SEO требует нескольких дней работы SEO эксперта.

  1. Технічна оптимізація пошуку

Технічне SEO направлено на оптимізацію сайту з метою досягнення легкого сканування і індексації сайту пошуковими системами (кращого ранжирування).

Технічна оптимізація пошуку включає наступні елементи:

  • Швидкість сайту (мінімізація шаблонів, оптимізація візуальних ефектів, обмеження перенаправлень, ліквідація помилок 404, кеш браузерів і ін.);
  • Мобільність (оптимізація контенту для мобільного пошуку, регулювання розмірів і типів шрифтів, оптимізація інтерактивних елементів, спрощення навігації по сайту, включення візуального контенту, робота на швидкості сторінки та ін.);
  • Архітектура сайту (підключення HTTPS, оптимізація структури URL, оптимізація внутрішніх посилань і ін.);
  • Структурована розмітка даних (оптимізація коду сайту);
  • Індексація (оптимізація robots.txt, додавання XML-карти сайту та ін.);
  • Дубльований контент (видалення дублів контенту).
  1. Оптимізація контенту сторінок

Оптимізація контенту сторінок виконується відповідно до правил, алгоритмами пошукових роботів і намірами, інтересами користувачів.

Основні питання процесу оптимізації контенту:

  • Написання унікального контенту

Публікація якісного контенту є одним з найбільш цінних факторів при визначенні рейтингу сайту; а хороший контент означає свіжу, унікальну інформацію, яка викликає інтерес. Звичайно, вставка релевантних ключових слів в контент також має велике значення.

  • Вставка ключових слів в заголовки

Добре придумувати розумні заголовки для статей, але краще додавати до них ключові слова. Заголовки мають пріоритет перед контентом, так як пошукові системи можуть «передбачити», про що буде стаття, просто зробивши скан заголовка. Наявність ключових слів, які ви хочете включити в заголовок, полегшить потенційним відвідувачам пошук вашого сайту.

  • Оптимізація заголовків

Загальноприйнято залишати теги заголовків сторінок сайту такими, якими вони є. Як згадувалося раніше, вони також читаються пошуковими системами, так що ви б добре поміняли їх відповідно до опису кожної сторінки.

  • Оптимізація мета опису

Мета опис – це реклама, яка відображається за посиланням вашого сайту на сторінці результатів пошукової системи. Напишіть короткий опис сайту, щоб пошукові системи могли його підібрати. Потенційні відвідувачі будуть точно знати, про що йде мова, і їм буде рекомендовано перейти по посиланню.

  • Відхід від конкурентних ключових слів

Прості і широкі ключові слова, такі як «управління бізнесом» або «маркетингові поради», є висококонкурентними, і тільки найбільші і найбільш авторитетні сайти отримують від них велику користь. Не чекайте, що ви отримаєте високий рейтинг від них, особливо якщо ваш сайт тільки починає розвиватися.

  1. Оптимізація вхідних посилань

Оптимізація пошуку – це складна мережа стратегій, в яких посилання грають важливу роль. Коли ваш сайт отримує багато вхідних посилань, він оцінюється вище пошуковими системами.

Вхідні посилання дозволяють алгоритмам знати, що у вашого сайту є авторитет по темі. Зрештою, чому інші сайти будуть посилатися на ваш, якщо ви не знаєте, про що говорите?

Звичайно, не всі вхідні посилання рівні. Ваші повинні бути з авторитетних, високоякісних сайтів, щоб отримати кращі результати. І чим більше у вас якісних вхідних посилань, тим краще.

У зв’язку з тим, що на сьогодні Інтернет використовують в якості основного джерела інформації і як засіб для покупки товарів і послуг, в даний час використання послуги «Оптимізація пошуку» дає можливість отримати на своєму сайті такий необхідний трафік, якого він заслуговує.

Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх