Оптимізація просування сайтів в пошуковій системі Google має на увазі оптимізацію контенту і коду, створення зовнішніх посилань на ресурс відповідно до алгоритмів пошукових систем. Так пошуковики можуть легко проіндексувати контент і класифікувати сторінки на основі вмісту, а потім надавати ці сторінки людям, які шукають цю інформацію в Інтернеті.

Оптимізація просування сайтів в Google?

Скориставшись послугою «Оптимізація просування сайтів в пошукових системах Гугл» для вашого сайту, користувачі з більшою ймовірністю знайдуть ваш контент, що означає збільшення трафіку сайту.

Згідно з даними Search Engine Journal, 70-80% користувачів ігнорують платні оголошення, зосереджуючись на звичайних результатах пошуку. Оптимізація просування сайтів в пошукових системах Google є найбільш дешевим способом залучити більше трафіку.

Як працюють пошукові системи?

Основний процес пошукової системи складається з трьох частин: сканування, індексація та запити. Визначимося з кожним для розуміння необхідності послуги оптимізації.

  • Сканування: пошуковик запускає програму веб сканер для пошуку відповідного контенту в Інтернеті.
  • Індексація: пошуковик аналізує знайдений контент для визначення його вмісту. Потім індексує його або готує контент для швидкого пошуку при виконанні наступного кроку.
  • Запити: виконуючи пошук в Інтернеті, пошуковик надає найбільш підходящі результати пошуку. Вони відображаються в результатах пошуку (SERP). Як говорить Google, «… наші алгоритми шукають ваші ключові слова в індексі, щоб знайти підходящі сторінки».

Оптимізація просування сайтів пошукових системах

Що таке алгоритм?

Алгоритм – це програма, що аналізує ряд унікальних характеристик кожної індексується сторінки. Це допомагає пошуковим системам відображати найбільш релевантні сторінки у відповідь на запит користувача.

Як привернути увагу Google?

Як привернути увагу Google до сайту за допомогою послуги «Оптимізація просування сайтів в Гугл», щоб підвищити рейтинг, і збільшити трафік за допомогою пошукової системи?

Найважливіше, що потрібно зрозуміти про «Оптимізація просування сайтів пошукових системах», це те, що контент повинен бути якісним, інформативним і задовольняє користувача. По суті, якщо якісний контент задовольнить потреби користувача, то він буде позитивно оцінений і Google.

Ось дві ключові характеристики контенту, який, як ми знаємо, вважає за краще Google.

  1. Довжина: Google не встановлює обмежень на довжину тексту, що розміщується на сайті. Сайти оцінюються в першу чергу за якість контенту. Довгий контент допоможе вам досягти високої позиції в пошуковій системі, коли він написаний для користувача і оптимізований відповідним чином.
  2. Актуальність: регулярно оновлюйте ваш сайт актуальним контентом, щоб отримувати схвалення з боку Google. Коли роботи Google сканують і індексують ваш сайт, він дає вам оцінку актуальності, яка враховує їх алгоритм. Чи не оновлюючи сайт хоча б раз на тиждень, він стане застарілим для Google і, отже, буде менш привабливим.

Переваги великої кількості контенту:

  • Можливість природного розміщення більшої кількості ключових слів;
  • Впровадження внутрішніх посилань на відповідні статті і можливість отримати посилання користувачів на сторонніх ресурсах;
  • Задоволення інформаційних потреб клієнтів;
  • Користувачі проводять більше часу на сайті;
  • Підвищення цінності контенту;
  • Придбання природних посилань;
  • Створення іміджу експерта в галузі.

Як використовуються ключові слова для «Оптимізація просування сайтів»

Оптимізація просування сайтів в пошукових системах Гугл важливе значення надає правильному забезпечення свідомого вибору ключових слів. Цей процес в деякому сенсі відповідає орієнтації в інших маркетингових заходах. Ключові слова відіграють важливу роль у створенні структури сайту, змісту, структури меню і в процесі отримання позиційних посилань.

Ключові слова збираються за допомогою кращих інструментів:

  • Google AdWords
  • Serpstat

Що таке заголовки?

Title – це заголовок сторінки або статті, з’являється в пошуковій видачі, у верхній частині сторінки в вашому браузері. Він повинен відображати короткий і точний опис контенту на сторінці. Це важливо, як для користувацького досвіду, так і для SEO.

Що таке мета опис?

Мета опис допомагає визначити фрагмент. Фрагмент – це опис, яке Google відображає в пошуковій видачі під тегом заголовка. Це коротке зведення вашої сторінки, за допомогою якої користувачі можуть попередньо переглянути вміст сторінки.

Якщо ви не складете своє мета опис, Google відобразить власний фрагмент зі змісту на вашій сторінці.

Використовуючи ключове слово в мета описі сторінок, пошукові системи виділяють його у фрагменті, який відображається за запитом користувача в результатах пошуку. Це може залучити користувача пошукової системи перейти на сторінку, що може підвищити рейтинг кліків вашого контенту.

Як посилання допомагають з «Оптимізація просування сайтів в Google»?

Посилання можуть забезпечити більшу цінність з точки зору SEO. Виділяють два типи посилань, які підключаються до контенту: внутрішні та зовнішні посилання.

Внутрішнє посилання створює зв’язок між сторінками. Наприклад, ваша головна сторінка може посилатися на сторінку «зв’яжіться з нами» на вашому сайті. Внутрішні посилання допомагають користувачам (і пошуковим роботам) легко і ефективно переміщатися по сайту.

Зовнішньої посиланням є посилання в вашому контенті, яка направляє користувача на інший сайт. Якщо все зроблено правильно, посилання на зовнішній контент повинні показати, що ваш контент «схвалений» авторитетними джерелами.

Послуга «Оптимізація просування сайтів в Google» – найкраща інвестиція в розвиток бізнесу. Наші SEO фахівці створюють унікальні стратегії, які дозволяють нашим клієнтам досягати поставлених цілей в бізнесі в потрібний термін. Зв’яжіться з нами прямо зараз.

SE Ranking

https://raskrutka-saytov.ua/ua/optimizatsiya-web-sayta-usluga/
https://raskrutka-saytov.ua/ua/optimizatsii-sayta/
https://raskrutka-saytov.ua/ua/uslugi-poiskovogo-prodvizheniya/
Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх