Оптимізація під Гугл – дії, спрямовані на SEO оптимізацію і просування сайту в пошуковій системі Google для досягнення високого рейтингу. Хороший рейтинг в пошуковій видачі може направляти великі потоки відвідувачів на сайт, що відповідно принесе нових клієнтів і дохід.

Google є провідною світовою пошуковою системою в Інтернеті. Близько 90% пошукових запитів здійснюється через Google.

Основна мета Google полягає в наданні користувачам найкорисніших сторінок для пошукового запиту, щоб вони могли знайти відповіді на питання і проблеми. Наскільки це важливо для успіху сайту, показали дослідження:

  • Найбільшим успіхом користуються сайти, які з’являються в ТОП;
  • У більшості випадків користувач звертає увагу тільки на результати пошуку на першій сторінці;
  • Починаючи з 4 позиції, значимість більшості результатів пошуку різко зменшується.

Для підвищення рейтингу важлива послідовна пошукова оптимізація Гугл, тому що в останні роки пошукові системи стали більш вимогливими.

Фактори, що впливають на Гугл оптимізацію

Критерії Google оптимізації та їх вплив на рейтинг постійно змінюються. Навіть досвідчені SEO фахівці бачать спірні моменти в тому, який чинник ранжирування важливий для досягнення ТОП рейтингу в результатах пошуку.

Проте існує безліч варіантів і більш-менш ефективних і дієвих важелів впливу на ранжування в Google.

Поточні і найбільш важливі критерії рейтингу 2019

  1. Мобільна оптимізація
  2. Пошукове намір користувача
  3. голосовий пошук
  4. Оптимізація фрагмента пошукової видачі
  5. структуровані дані
  6. Призначений для користувача досвід
  7. Швидкість завантаження сторінки
  8. структура сторінки
  9. внутрішній лінкбілдінг
  10. Зворотні посилання

Розглянемо деякі з перерахованих вище критеріїв.

Публікація якісного контенту

Зміст повинен надавати цінну інформацію. Сторінки, які не мають реальної цінності для користувача, будуть заблоковані Google.

Хороший контент гарантує, що читачеві подобається залишатися на сторінці. Це збільшує час затримки, і знижує показник відмов. Це ті критерії, які Google любить бачити і винагороджувати.

Мета пошуку – дати користувачеві те, що він хоче знайти

Відповідність мети пошуку користувачів є необхідною умовою для залучення трафіку на ваш сайт.

Ви вже показали в своєму фрагменті SERP (заголовок і мета опис, які відображаються в результатах пошуку), що у вас є шукана користувачем інформація? Звичайно, ваша сторінка повинна містити те, що обіцяє ваш фрагмент.

Правильне ключове слово

Пошуковий термін повинен мати достатній потенціал (обсяг пошуку) для ресурсів, які потрібно інвестувати (час і гроші).

Правильні ключові слова піднімуть ваш ресурс в рейтингу і принесуть відвідувачів на сайт.

Мобільна оптимізація і швидкість завантаження сторінки

В епоху смартфонів очевидно, що користувачі в основному шукають інформацію через мобільні пристрої. Google вважає важливим критерієм оптимізацію під мобільні пристрої і швидке завантаження сторінок сайту.

Оскільки мобільний пошук продовжує рости, оптимізація під мобільні пристрої і швидкість мобільних сторінок є двома критеріями, які будуть ставати все більш важливими з 2019 року.

Користувацький досвід

Призначений для користувача досвід має великий вплив на SEO сайту.

У дослідженні, проведеному Adobe, зроблено висновок, що 36 відсотків користувачів залишають сайт, коли він непривабливий і складний у використанні.

Це означає, що навіть розробляючи сайт і його дизайн потрібно задуматися про користувача і його зручність. В іншому випадку це негативно вплине на рейтинг.

Схема або мікро дані

Розмітки схеми або мікро даних є «прихованими» компонентами сайту, які допомагають пошуковим системам більше дізнатися про їхній зміст.

Вони не відразу впливають на рейтинг, але показують Google, що ваші сторінки мають відношення до певної теми. У поєднанні з хорошим контентом і швидко завантажуються сайти розмітка схеми в майбутньому буде незамінною.

Зворотні посилання і внутрішня структура посилань

Зворотні посилання також є важливим фактором ранжирування. Важливе значення має не їх кількість, а якість. Хороша зворотнє посилання з відповідної сторінки високого авторитету варто більше, ніж численні посилання з нижчих джерел.

Важливо: важливо звернути увагу на природну структуру посилань. Гарне поєднання якісних зворотних посилань і посилань з меншим авторитетом природно і бажано для Google.

  • Вже понад 5 років ми займаємося успішним створенням і просуванням сайтів в результатах пошукових систем.
  • Ми завжди шукаємо нові заходи і стратегії, які допоможуть вам рухатися вперед.
  • У нас хороше і отримати широкий спектр послуг клієнтів.
  • Ми ставимо чіткі цілі в Google оптимізації, яким слідуємо в нашій роботі.
Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 3 відгуків
powered by Google
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Цена на СЕО оптимизации сайта услуг

Количество страницСрокиЦена
20-40До 15 дней333$
40-70До 19 дней555$
70-130До 24 дней555$
130-200До 29 дней666$

Цена оптимизации интернет-магазина

Количество страницСрокиЦена
До 200До 15 дней400$
200-500До 20 дней400$
500-1000До 30 дней800$
1000-3000До 45 дней1200$
3000-10000До 60 дней2000$
10000+Индивидуально2000$+

Цена раскрутки сайтов 2021

Стоимость раскруткиЦена
Продвижение молодого сайта
от 10000грн.
Продвижение сайта визиткиот 8000грн.
Продвижение интернет магазинаот 13000 грн.
Продвижение сайта услугот 11000 грн.
Продвижение под ключот 40000 грн.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх