Оптимізація під Гугл – дії, спрямовані на SEO оптимізацію і просування сайту в пошуковій системі Google для досягнення високого рейтингу. Хороший рейтинг в пошуковій видачі може направляти великі потоки відвідувачів на сайт, що відповідно принесе нових клієнтів і дохід.

Google є провідною світовою пошуковою системою в Інтернеті. Близько 90% пошукових запитів здійснюється через Google.

Основна мета Google полягає в наданні користувачам найкорисніших сторінок для пошукового запиту, щоб вони могли знайти відповіді на питання і проблеми. Наскільки це важливо для успіху сайту, показали дослідження:

  • Найбільшим успіхом користуються сайти, які з’являються в ТОП;
  • У більшості випадків користувач звертає увагу тільки на результати пошуку на першій сторінці;
  • Починаючи з 4 позиції, значимість більшості результатів пошуку різко зменшується.

Для підвищення рейтингу важлива послідовна пошукова оптимізація Гугл, тому що в останні роки пошукові системи стали більш вимогливими.

Фактори, що впливають на Гугл оптимізацію

Критерії Google оптимізації та їх вплив на рейтинг постійно змінюються. Навіть досвідчені SEO фахівці бачать спірні моменти в тому, який чинник ранжирування важливий для досягнення ТОП рейтингу в результатах пошуку.

Проте існує безліч варіантів і більш-менш ефективних і дієвих важелів впливу на ранжування в Google.

Поточні і найбільш важливі критерії рейтингу 2019

  1. Мобільна оптимізація
  2. Пошукове намір користувача
  3. голосовий пошук
  4. Оптимізація фрагмента пошукової видачі
  5. структуровані дані
  6. Призначений для користувача досвід
  7. Швидкість завантаження сторінки
  8. структура сторінки
  9. внутрішній лінкбілдінг
  10. Зворотні посилання

Розглянемо деякі з перерахованих вище критеріїв.

Публікація якісного контенту

Зміст повинен надавати цінну інформацію. Сторінки, які не мають реальної цінності для користувача, будуть заблоковані Google.

Хороший контент гарантує, що читачеві подобається залишатися на сторінці. Це збільшує час затримки, і знижує показник відмов. Це ті критерії, які Google любить бачити і винагороджувати.

Мета пошуку – дати користувачеві те, що він хоче знайти

Відповідність мети пошуку користувачів є необхідною умовою для залучення трафіку на ваш сайт.

Ви вже показали в своєму фрагменті SERP (заголовок і мета опис, які відображаються в результатах пошуку), що у вас є шукана користувачем інформація? Звичайно, ваша сторінка повинна містити те, що обіцяє ваш фрагмент.

Правильне ключове слово

Пошуковий термін повинен мати достатній потенціал (обсяг пошуку) для ресурсів, які потрібно інвестувати (час і гроші).

Правильні ключові слова піднімуть ваш ресурс в рейтингу і принесуть відвідувачів на сайт.

Мобільна оптимізація і швидкість завантаження сторінки

В епоху смартфонів очевидно, що користувачі в основному шукають інформацію через мобільні пристрої. Google вважає важливим критерієм оптимізацію під мобільні пристрої і швидке завантаження сторінок сайту.

Оскільки мобільний пошук продовжує рости, оптимізація під мобільні пристрої і швидкість мобільних сторінок є двома критеріями, які будуть ставати все більш важливими з 2019 року.

Користувацький досвід

Призначений для користувача досвід має великий вплив на SEO сайту.

У дослідженні, проведеному Adobe, зроблено висновок, що 36 відсотків користувачів залишають сайт, коли він непривабливий і складний у використанні.

Це означає, що навіть розробляючи сайт і його дизайн потрібно задуматися про користувача і його зручність. В іншому випадку це негативно вплине на рейтинг.

Схема або мікро дані

Розмітки схеми або мікро даних є «прихованими» компонентами сайту, які допомагають пошуковим системам більше дізнатися про їхній зміст.

Вони не відразу впливають на рейтинг, але показують Google, що ваші сторінки мають відношення до певної теми. У поєднанні з хорошим контентом і швидко завантажуються сайти розмітка схеми в майбутньому буде незамінною.

Зворотні посилання і внутрішня структура посилань

Зворотні посилання також є важливим фактором ранжирування. Важливе значення має не їх кількість, а якість. Хороша зворотнє посилання з відповідної сторінки високого авторитету варто більше, ніж численні посилання з нижчих джерел.

Важливо: важливо звернути увагу на природну структуру посилань. Гарне поєднання якісних зворотних посилань і посилань з меншим авторитетом природно і бажано для Google.

  • Вже понад 5 років ми займаємося успішним створенням і просуванням сайтів в результатах пошукових систем.
  • Ми завжди шукаємо нові заходи і стратегії, які допоможуть вам рухатися вперед.
  • У нас хороше і отримати широкий спектр послуг клієнтів.
  • Ми ставимо чіткі цілі в Google оптимізації, яким слідуємо в нашій роботі.
Продвижение сайтов 🥇Raskrutka-saytov.ua
5.0
На основі 4 відгуків
powered by Google
Вадим Мельник
Вадим Мельник
05:51 20 Aug 21
спасибо за работу, отлично продвинули сайт, что положительно повлияло на звонки клиентов
Александр Лынка
Александр Лынка
19:11 06 Jun 21
Спасибо команде специалистов за высокое качество работы, профессионализм и отличное отношение к клиентам!
Oleg Omelchenko
Oleg Omelchenko
19:11 06 Jun 21
Лучшее соотношение цены и качества выполненной работы.
Алексей Шевченко
Алексей Шевченко
12:49 18 May 21
Ребята настоящие профессионалы своего дела!
Переглянути всі відгуки

Комплексное продвижение сайта: что это?

  • поисковый аудит сайта и тестирование по чек-листу с 50+ пунктами;
  • подготовка проекта к полноценной индексации в поисковых сетях;
  • работа с контент-планом: от составления до публикации;
  • настройка сбора аналитики для мониторинга и улучшения;
  • внутренняя и внешняя оптимизация проекта;
  • результат — прирост целевого трафика.

Плюсы комплексного продвижения

  • совместно проведем анализ результатов, определим KPI;
  • работает честно: вам не придется платить за SEO на этапе внедрения;
  • проводим знакомство с командой и налаживаем совместную работу;
  • в результате наши услуги всегда окупаются;
  • эффективность работы измеряем в принесенной прибыли;
  • проводим вас по пути от трафика до конверсии и продаж.

Этапы продвижения

SEO-продвижение сайтов в поисковой системе — комплексный и длительный процесс. Но он важен, так как клиент, привлеченный из поиска, обходится дешевле клиента, пришедшего по рекламе. Продвижение — это инвестиция: в будущем она окупится и обеспечит долгосрочный рост продаж, а также улучшение репутации бренда.

Поисковый аудит сайта

Он нужен обязательно, его стоит проводить перед стартом продвижения. Именно результаты аудита укажут на ошибки в технической составляющей проекта и его структуре, не промахи в верстке и прочие недостатки, мешающие росту трафика. Чтобы быть лучше конкурентов, нужно иметь идеальный сайт.

Анализ юзабилити

SEO-специалист обязан изучить все варианты конверсии для пользователя сайта. Если некоторые пути окажутся сложными, трафик не конвертируется в продажи. Это означает, что все попытки оптимизации будут неэффективными, так как для Google важны поведенческие факторы.

Формирование семантического ядра

Это — один из «столпов» продвижения. Без правильного семантического ядра не достичь нужного объема трафика и не победить более сильных конкурентов в борьбе за ТОП. Особенно это важно, если проект продвигается «с нуля». По этой причине мы подбираем несколько сотен релевантных запросов и все детально объясняем клиенту.

Внутренняя оптимизация сайта

Мы работаем в команде с разработчиком вашего сайта или берем все внедрения на себя. Дополнительно проводим оптимизацию семантики, чтобы добиться корректной индексации в поисковой системе. Это крайне важно, если ведется продвижение проекта под Google.

Внешняя оптимизация сайта

Проводим анализ конкурентов инструментами Ahrefs, формируем анкор-лист и перечень доноров, используя собственные наработки. Повышаем Domain Rank, не забывая об оптимальной динамике ссылочного профиля.

    ТМ Розкрутка сайтів - просування





    Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

    Вверх