Оптимізація сайту за ключовими словами

 

Ключові слова – це ті слова, які користувач вводить в пошуковому запиті.
У сукупності всі ці слова це семантичне ядро, яке при правильному зборі
гарантує якісне просування Вашого сайту.

 

Оптимізація сайту за ключовими словами

Переваги оптимізації:

 

Рентабельність. Залучення користувачів, які ввели в пошуковий запит то, що їх цікавить, тобто зробили цільову дію. Таким чином, підвищується видимість сайту в пошукових системах.

Довгостроковий ефект. Після проведення оптимізації сайт довгий час буде займати високі позиції у видачі, так як через проведених корисних для сайту робіт, сторінка за конкретним запитом буде добре ранжируватися до тих пір, поки щось не зміниться в пошукових системах.

Довірчі відносини з клієнтом. Користувачі більше довіряють сайтам, які займають високі позиції, а ще завдяки внутрішній оптимізації сайт стає зручнішим для клієнтів, що сприяє їх поверненню на цей же сайт.

Оптимізація за ключовими словами з ТМ «Розкрутка сайтів»

Оптимальні терміни просування
Оптимальні терміни просування
Видимі результати з перших днів роботи
Видимі результати з перших днів роботи
Щомісячне складання плану
Щомісячне складання плану
Прямий зв'язок з СЕО спеціалістом
Прямий зв'язок з СЕО спеціалістом
Прозорість дій
Прозорість дій
Постійне інформування
Постійне інформування про результати виконаних робіт

Види пошукових запитів

Високочастотні – це запити, які складаються з 1-2х слів. Це найпопулярніші запити, що використовуються для пошуку загальних відомостей про конкретний продукт або для пошуку інформаційних статей.

Середньочастотні – це запити, що дозволяють уточнити високочастотний запит і зробити поле пошуку більш вузьким.

Низькочастотні – ці запити є більш точними, користувачі користуються ними для знаходження конкретної інформації.

Види пошукових запитів

Етапи оптимізації сайту по ключовим запитам

- Ви отримаєте -
SEO аналіз сайту
SEO аналіз сайту, аудит контенту на сторінках конкурентів і розробка стратегії роботи по оптимізації сайту;
Підготовка семантичного ядра
Підготовка семантичного ядра, що включає в себе запити різних частот;
Проведення аудиту сайту
Проведення аудиту сайту на наявність перешкод в просуванні сайту;
Внутрішня і зовнішня оптимізація
Внутрішня і зовнішня оптимізація.

Ціна оптимізації сайту послуг

Кількість сторінокТерміниЦіна
20-40До 15 днів333$
40-70До 19 днів555$
70-130До 24 днів555$
130-200До 29 днів666$

Ціна оптимізації інтернет магазину

Кількість сторінокТерміниЦіна
До 200До 15 днів400$
200-500До 20 днів600$
500-1000До 30 днів800$
1000-3000До 45 днів1200$
3000-10000До 60 днів2000$
10000+Індивідуально2000$+

Залишити заявку

Введіть посилання на Ваш сайт і ми проаналізуємо його на помилки, змінивши які, Ви можете збільшити відвідуваність сайту на 200 - 300%.





    7 причин замовити просування у фахівців компанії ТМ «Розкрутка сайтів»

    Аудит сайту`01 Індивідуальна стратегія просування.

    `02 Індивідуальна ціна просування.

    `03 Сучасні алгоритми в поєднанні з «ручною» роботою оптимізатора.

    `04 Надійне просування в пошукових системах.

    `05 Ефективне і швидке досягнення результатів.

    `06 Підвищена увага на цільовії аудиторії.

    `07 Звітність про виконану роботу.

    План робіт на 1й місяць

    1. Зібрати семантичне ядро (СЯ);
    2. Кластеризація СЯ;
    3. Визначення основних конкурентів;
    4. Зробити вивантаження ключових слів конкурентів;
    5. Кластеризація ключових слів по конкурентам;
    6. Об’єднати СЯ і ключові слова по конкурентам;
    7. Затвердити СЯ;
    8. Аналіз сайту на віруси;
    9. Перевірка коректності роботи сайту та версії www, http, https;
    10. Угруповання запитів по сторінках;
    11. Перевірка на входження ключових слів в сторінки;
    12. Перевірка кількості символів на кожній сторінці;
    13. Вибір контрольної групи запитів;
    14. Зняти позиції сайту по ключових запитах;
    15. Докладний технічний аудит сайту;
    16. Складання ТЗ програмісту на усунення помилок знайдених при аудиті;
    17. SEO аудит сайту;
    18. Аналіз наявної посилальної маси сайту;
    19. Видалення посилань поганої якості;
    20. Контроль роботи програміста;
    21. Перевірка правильності виконання завдання програмістом;
    22. Зареєструвати google business аккаунт;
    23. Заповнення google business аккаунта, завантаження фото, місце розташування, графік роботи і т.д .;
    24. Замовити відгуки на google business;
    25. Підключення Search Console;
    26. Перевірка даних Search Console;
    27. Підключення і настройка google analytics;
    28. Налаштування цілей google analytics;
    29. Перевірка наявності вірусів на сайті;
    30. Перевірка сайту на санкції пошукової системи;
    31. Робота з рівнем довіри до сайту від пошукових систем;
    32. Зробити єдиний формат URL;
    33. Налаштування ЧПУ;
    34. Перевірка наявності мікророзмітки;
    35. Складання ТЗ для реалізації мікророзмітки на сайті;
    36. Додавання на сайт відгуків;
    37. Перевірка наявності favicon і рекомендації по його додаванню;
    38. Складання ТЗ програмісту на настройку кешування сайту;
    39. Перевірка мобільної версії сайту на помилки;
    40. Перевірка на коректність сторінки 404;
    41. Перевірити Title сайту;
    42. Перевірити Description сайту;
    43. Перевірити H1 сайту;
    44. Перевірити keywords сайту;
    45. Прописати Title для всіх сторінок;
    46. Прописати Description для всіх сторінок;
    47. Прописати H1 для всіх сторінок;
    48. Видалити на всіх сторінках keywords сайту;
    49. Прописати атрибут alt для зображень;
    50. Внутрішня перелінковка для основних запитів;
    51. Перевірка файлу robots.txt;
    52. Перевірка файлу sitemap.xml;
    53. Перевірка наявності дублів головної сторінки сайту;
    54. Перевірка наявності дублів мета тегів всього сайту;
    55. Перевірка наявності та правильності роботи canonical;
    56. Хлібні крихти на сайті;
    57. Перевірка на наявність вихідних посилань (Сайти-акцептори);
    58. Перевірка на наявність битих беклінків;
    59. Перевірка працездатності телефонів і пошти на сайті;
    60. Перевірка на наявність битих посилань на сайті;
    61. Перевірка швидкості завантаження сайту для ПК;
    62. Перевірка швидкості завантаження сайту для мобільних пристроїв;
    63. Перевірка адаптивності сайту;
    64. Зняття позицій по анкор-листі;
    65. Видалення, виправлення не працюючих посилань;
    66. Перевірка на унікальність всіх текстів;
    67. Складання плану копірайтингу;
    68. Контроль виконання ТЗ копірайтером;
    69. Перевірка правильності виконання завдання копірайтером;
    70. Аналіз посилальної маси сайту;
    71. Аналіз посилальної маси основних конкурентів;
    72. Вибір стратегії розміщення посилальної маси;
    73. Підбір сайтів-донорів для розміщення посилань;
    74. Складання анкор-листа;
    75. Закупівля посилань;
    76. Юзабіліті-аудит сайту;
    77. Підготовка звіту за період 30 днів;
    78. Зняття позицій сайту в письмовій формі кожні 30 днів або частіше;
    79. Відправляємо Вам звіт будь-яким зручним для Вас способом.

    Важливою частиною роботи по просуванню є оптимізація сайту за ключовими словами. Це виведення в ТОП максимальної кількості ключових слів і фраз, що супроводжується отриманням високих позицій в результатах пошуку, трафіком і в результаті продажами.

    Оптимізації сайту за ключовими словами це:

    • Оптимальні терміни просування;
    • Помітні результати з перших днів роботи;
    • Щомісячне складання плану роботи;
    • Регулярна звітність про результати виконаних робіт;
    • Прозорість дій;
    • Цілодобові консультації з фахівцями;
    • Навчання проведеним операціям.

    Види пошукових запитів

    Пошукових запити відрізняються між собою по частоті їх використання в пошуках будь-якої інформації про товари або послуги в пошукових системах. Частотність запитів показує, як часто дана фраза використовується в якості запиту в місяць. Чим вище частота запиту, тим більше число переглядів отримають сайти, що знаходяться в ТОП пошукової видачі.

    Частотність запитів ділиться на:

    • Високочастотні

    Це ті фрази, які часто використовуються в запитах пошукових систем. Ці слова найбільше запитувані для пошукової системи. Також вони є висококонкурентними: потрібен час для висування сайту за даними запитам.

    • Середньо частотні

    Вони володіють середньою частотою використання в запитах, з ними легше працювати, але вони приносять менший обсяг трафіку.

    • Низькочастотні

    Ефективно використовуються в розкручуванні сайту по певних запитах. Ви отримаєте не таку високу відвідуваність, як від високочастотних запитів, проте їх ключова перевага в тому, що вони приводять саме цільових клієнтів. З низькочастотними запитами легко працювати, але для ефективного зростання в пошуковій системі знадобиться робота декількох фахівців.

    Важливо розуміти, що частотність запитів може відрізнятися від галузі їх використання.

    Етапи оптимізації сайту за словами

    1. SEO аналіз сайту, аудит контенту на сторінках конкурентів і розробка стратегії роботи по оптимізації сайту;
    2. Підготовка семантичного ядра, що включає в себе запити різних частот;
    3. Проведення аудиту сайту на наявність перешкод в просуванні сайту;
    4. Внутрішня і зовнішня оптимізація.

    Оптимізація по ключам створить довіру пошукових систем і цільової аудиторії до Вашого сайту. Результатом стане підвищення відвідуваності сайту, зростання кількості клієнтів і продажів.

    У нас Ви можете замовити послугу оптимізації сайту за ключовими словами за доступну ціну. Вартість залежить від обсягу робіт.

      ТМ Розкрутка сайтів - просування





      Ми проаналізуємо Ваш сайт і вкажемо слабкі місця

      Вверх